Jump to content

Recommended Posts

• Replies 8.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg vil bli i tippeligaen

Telenor Arena saken skal visstnok opp i Stortinget i neste uke. Det stilles spørsmål ved Fylkesmannens tolkning at 2 måneders fotball per år skal kunne kalles hovedsaklig årsaktivitet på kunstgress.

Hvis nåværende eller fremtidige eiere av TA innretter den faktiske bruken av arenaen i tråd med reguleringsbestemmelsene, tror jeg Stabæk-familien gjør lurt i å begynne å innstille seg på at dette kan

Posted Images

Er det like jævlig gjenklang i hallen som det høres ut som på tv?

Nei. - Dra på kamp!

Han bor i Bergen...

...også :blink:

Også?

Jaja, skal vel ikke gjøre narr av noen på grunn av skrivefeil, men å la være å dra 50 mil til kamp 1 uke før seriestart kan da ikke bli sett på som "dårlig" av en supporter. Syns ikke man skal henge ut noen fordi de ikke drar 50 mil for å se en kamp 1 uke før seriestart!!

Er det like jævlig gjenklang i hallen som det høres ut som på tv?

Nei. - Dra på kamp!

Han bor i Bergen...

...også :blink:

Også?

Jaja, skal vel ikke gjøre narr av noen på grunn av skrivefeil, men å la være å dra 50 mil til kamp 1 uke før seriestart kan da ikke bli sett på som "dårlig" av en supporter. Syns ikke man skal henge ut noen fordi de ikke drar 50 mil for å se en kamp 1 uke før seriestart!!

........spøk :blink:

Jeg savner FARGER! Greit nok at man skal ha fokus på det som skjer på banen, men allikevel.

Er det bare meg?

enig, dom borde pynta upp hallen lite interiørmæssigt.

frysboxkänsla som det är nu iaf.

hade hoppats på effektbelysningarna på väggarna man kunde se i ritningarna till hallen.

sen får dom nog göra något drastiskt åt serveringen, detta håller inte.

va typ 6000 idag och det va bara att glömma att ställa sig i en lång kö som gick extremt trögt till kiosken, hur ska det bli med 15 000??? det är ju pengar att tjäna om dom fixar det.

som ja sagt förut, vet dom inte hur saker ska göras får dom åka ut och titta på arenor där dom kan sånt(USA) eller hockeyarenor i sverige ex malmös nya arena.

förutom det så är det överlägset bästa stället att se fotboll på i norge =)

grymt skönt att gå på fotboll inne och se bra.

också kanon med jumbotron att se repriserna på.

Jeg savner FARGER! Greit nok at man skal ha fokus på det som skjer på banen, men allikevel.

Er det bare meg?

enig, dom borde pynta upp hallen lite interiørmæssigt.

frysboxkänsla som det är nu iaf.

hade hoppats på effektbelysningarna på väggarna man kunde se i ritningarna till hallen.

sen får dom nog göra något drastiskt åt serveringen, detta håller inte.

va typ 6000 idag och det va bara att glömma att ställa sig i en lång kö som gick extremt trögt till kiosken, hur ska det bli med 15 000??? det är ju pengar att tjäna om dom fixar det.

som ja sagt förut, vet dom inte hur saker ska göras får dom åka ut och titta på arenor där dom kan sånt(USA) eller hockeyarenor i sverige ex malmös nya arena.

förutom det så är det överlägset bästa stället att se fotboll på i norge =)

grymt skönt att gå på fotboll inne och se bra.

också kanon med jumbotron att se repriserna på.

Dette innlegget for meg til å tenke på hva fotball kan bli på FA om et par år...grøss

Uansett hva de syntes om den så kommer de aldri til å si noe positivt om den annet enn at de har det mye bedre enn på Nadderud. De kommer til å gnåle om gymsal, kronglete plassering og kunstress ut i det kjedsommelige. Er det ikke like greit å bare gi blaffen i hva de måtte mene?

Og etter å ha tapt 3-1 og fått en mann utvist så skal det vel mye til å sitte igjen med god følelsen.

Uansett hva de syntes om den så kommer de aldri til å si noe positivt om den annet enn at de har det mye bedre enn på Nadderud. De kommer til å gnåle om gymsal, kronglete plassering og kunstress ut i det kjedsommelige. Er det ikke like greit å bare gi blaffen i hva de måtte mene?

Og etter å ha tapt 3-1 og fått en mann utvist så skal det vel mye til å sitte igjen med god følelsen.

Og det var jo en jævlig positiv start på dagen. Skjønner det er mandag for visse.

Her i allefall noen tanker fra en i Enga (hentet fra ett annet forum):

"Veldig nøytral og neste kjønnsløs stadion var mitt førsteinntrykk, til og med setene er grå. Tribunene isolert sett er meget bra, bratte og fine for både sang og tifo, og utsikten er god til banen. Dragerne som går på tvers er fine til å heise opp det ene og det andre i. Men det er noe kjedelig over hele greia. Fikk følelsen av å være i en litt større og gråere versjon av Vallhall, og seriøse kamper spilles ikke der.

Veldig tørr luft (som det jo blir på sånne steder), så å ha noe å fukte strupen med er et must. Salen stjeler lyd. Klart, vi var veldig få, og det var enda færre som sang, men ut fra hvor ekstremt dårlig vi hørte SS (som også var få og stod dårlig til) og oss sjøl virker det som om noe demper lyden. Hvorfor har SS blitt dytta nedi hjørnet og ikke tatt kortsida motsatt av bortefeltet? Det dårligste feltet i hele gymsalen er forbeholdt de som faktisk gidder å møte opp og bidra med mer enn pølsespising...

Kamper med store bortefølger kan det nok bli liv der inne, men med så slapp stemning som i dag blir're ekstra kjipt, når det er dødt er det virkelig som i grava!"

Tydelig at lyden går én vei og at akustikken er rimelig lav.. Men lyddempende plater i taket har vi hvertfall ikke. Føyer til at vi hørte klanen lite fra der vi stod også, mulig støy fra nære omgivelser blir mer merkbare når lyden forsvinner fra de lenger borte. Vi må også huske at vi hørte de 70 fra IFK bedre enn klanen gjennom hele kampen.

Luftfuktigheten er det delte meninger om, da de vanna gresset og før de åpnet lukene var det veldig varmt og fuktig i arenaen.

Hvorfor har SS blitt dytta nedi hjørnet og ikke tatt kortsida motsatt av bortefeltet? Det dårligste feltet i hele gymsalen er forbeholdt de som faktisk gidder å møte opp og bidra med mer enn pølsespising...

Godt spørsmål.

Hvorfor har SS blitt dytta nedi hjørnet og ikke tatt kortsida motsatt av bortefeltet? Det dårligste feltet i hele gymsalen er forbeholdt de som faktisk gidder å møte opp og bidra med mer enn pølsespising...

Godt spørsmål.

Står vel fortsatt på at vi enten flytter oss mot midten av langsiden, eller tar kortsiden. Uholdbar plassering nå!

Før vi klager altfor mye, så må vi huske hvor vi kommer i fra.

Uansett farger eller annet, så er det 1000 ganger bedre enn Nadderud.

Jeg synes det var god atmosfære på Nadderud jeg!

Et sted vi fortsatt skal ha det mye gøy.

Fortsatt veldig mange på feltet vårt som ikke skjønner greia med å stå og synge. Så folk på E som nærmest lå i setene med føttene på seteryggen forran! Fikk med meg at det var en liten diskusjon med stadion vertene nede på felt D i første omgang? Dette var kanskje grunnen?