Jump to content

Recommended Posts

Det sier vel mest noe om svenskers manglende interesse for og oversikt over "nabolandet" i vest.

TA eller Nadderud må helt klart være med. Derimot er det ikke sikkert at Åråsen er en eliteseriearena neste år....B)

• Replies 8.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg vil bli i tippeligaen

Telenor Arena saken skal visstnok opp i Stortinget i neste uke. Det stilles spørsmål ved Fylkesmannens tolkning at 2 måneders fotball per år skal kunne kalles hovedsaklig årsaktivitet på kunstgress.

Hvis nåværende eller fremtidige eiere av TA innretter den faktiske bruken av arenaen i tråd med reguleringsbestemmelsene, tror jeg Stabæk-familien gjør lurt i å begynne å innstille seg på at dette kan

Posted Images

Takk til NRK for litt nyansert nyhetsbilde i disse katastrofedager.

Enig. Hadde aldri trodd jeg skulle si "takk til NRK" men en gang må jo være den første.

Det er vel først og fremst Aftenposten som skal takkes. De skrev om dette i papirutgaven i dag, og NRK har tatt det derfra. Atenposten har nå lagt ut artikkelen på nettet:

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article213379.ece

Takk til NRK for litt nyansert nyhetsbilde i disse katastrofedager.

Enig. Hadde aldri trodd jeg skulle si "takk til NRK" men en gang må jo være den første.

Det er vel først og fremst Aftenposten som skal takkes. De skrev om dette i papirutgaven i dag, og NRK har tatt det derfra. Atenposten har nå lagt ut artikkelen på nettet:

http://fotball.aften...ticle213379.ece

Kanskje gjorde vi det ikke så dumt å tro på julenissen alikevell? :)

Didde ute igjen og snakker opp prisen i Aftenposten papir i dag. Han snakker om at de har booket så mye at det ikke er plass til Stabæk. Det står fortsatt oppført en eneste dag som booket i fotballsesongen 2012 og han nekter å si noe om hvor mye de har booket. På Stabæks uttalelse om at fotball bare trenger 20 kampdager og at det er 250 dager ledig utenom, sier Didde: " det er med all respekt tøv. Det vi være riggetid både en dag foran og en dag i bakkant av en fotballkamp".

Noen som gidder å fortelle Didde at året består av mer enn 270 dager?

Videre forteller han at de har tapt 60 mio i året på Stabæk i TA. Han forteller også at arenaen skal asfalteres før Petter Solberg show da " det er umulig å legge et gulv for bruk til andre arrangementer oppå kunstgress, da brekker det".

Jeg som trodde de beholdt kunstgresset under forrige gang det var Petter Solberg Show....... Så feil kan man altså ta.

Didde ute igjen og snakker opp prisen i Aftenposten papir i dag. Han snakker om at de har booket så mye at det ikke er plass til Stabæk. Det står fortsatt oppført en eneste dag som booket i fotballsesongen 2012 og han nekter å si noe om hvor mye de har booket. På Stabæks uttalelse om at fotball bare trenger 20 kampdager og at det er 250 dager ledig utenom, sier Didde: " det er med all respekt tøv. Det vi være riggetid både en dag foran og en dag i bakkant av en fotballkamp".

Noen som gidder å fortelle Didde at året består av mer enn 270 dager?

Videre forteller han at de har tapt 60 mio i året på Stabæk i TA. Han forteller også at arenaen skal asfalteres før Petter Solberg show da " det er umulig å legge et gulv for bruk til andre arrangementer oppå kunstgress, da brekker det".

Jeg som trodde de beholdt kunstgresset under forrige gang det var Petter Solberg Show....... Så feil kan man altså ta.

Ikke glem at han ikke kalles 'Dødaren' for ingenting. Dette er ikke det første han har kjørt i grøfta... Den mannen er så komplett uspiselig og ekkel som man kan få blitt....

Han skal altså trylle frem rundt regnet 80-90 mill pr år ved å sparke ut fotballen? Høres ut som en sak for økokrim...

Vi leier vel arenaen ut året og ikke ut sesongen? Noen som vet? Her må det stikkes kjepper i alle hjul

Hvor lenge skal Didde og Ulle være fredet? Er det ikke på tide snart at vi kan få uttrykke hva vi synes om deres handlinger?

Ulrichsen holder klokelig en lav profil, verre er det med Schnitler. Synes det verste med ham er at han virker så tvers i gjennom usympatisk. Det virker som han med glede hamrer spikrene i Stabæk-kista, men han skjønner jo selvsagt ikke at klubben kommer til å overleve ham.

Hehe, sjarmtrollet Didde fornekter seg ikke.

Vil at Stabæk flytter sin siste hjemmekamp mot Haugesund til en annen bane.

Han har tydeligvis liten erfaring med NøFF-De flytter knapt en kamp om så stadion har brendt ned. Jeg tror ikke jeg vet om en mindre fleksibel organisasjon i Norge overhode.

– Det er veldig knapp tid. Derfor har vi spurt Stabæk om de kan flytte denne siste kampen til en annen bane. Hvis ikke, kan verdien av gressmatten blir redusert eller i verste fall ødelagt på grunn av tidsnød, advarer Euforums styreleder Diderik B. Schnitler.

Huff. Etter å kastet ut leietakeren som skaffet dem huset er det virkelig på sin plass at leietakeren pakker sammen enda tidligere så huseier kan få mer penger for teppet sitt. Helt urimelig at leietakeren skal ødelegge for en slik handel.

Jeg er egentlig overrasket over at Didde i det hele tatt tør å være så fremtredende i media.

Han må jo være Bærums mest forhatte mann?

Man må jo nesten le. Her har fyren slengt dritt om Stabæk i hele år, også forventer han at Stabæk skal vise goodwill og flytte ut litt tidligere. At han i tillegg her kan tas i direkte løgn gjør det jo ennå mer komisk. Det må i såfall være gladsaken i dette. Dette er kanskje den mest latterlige uttalelsen jeg har sett i denne saken, og det sier ikke så rent lite. Man lurer jo faktisk på hva som foregår oppe i hodet på et slikt menneske.

Lenkegjengnachspill etter Haugesundkampen? :blink:

Dette høres selvfølgelig litt flåsete ut, men dette burde man faktisk vurdere, om enn kun symbolsk. Ved å varsle media om en markering etter kampen, kan man gå ned på gressmatta og "lenke seg fast". Poenget blir da at media nesten er nødt til å dekke også denne markeringen og da får man forhåpentligvis "fri tilgang" i media til å være kritisk til Didde og co. Lag gjerne en "erklæring" som deles ut til journalistene, publiser det samme på $$s hjemmeside som en pressemelding. Og innholdet? Pek på at dette er takken for å redde Euforum fra konkurs før årets sesong (ved å bryte vår 40 års leieavtale). At fotballen var en forutsetning for byggingen av arenaen (og husk å nevne grunnsteinen). Pe på at Euforum ikke har klart å benytte vinterhalvåret til å arrangere messer og konserter, pek på at de lover "full arena" neste år uten at de kan verifisere noen arrangementer tross "bindende juridiske avtaler" og arrogant oppførsel. Oppforde alle til å boikotte arrangementer på TA i sympati med Stabæk (og mot kapitalistiske krefter?)

TAs (mulige) gravøl har potensiale til å kuppe mediedekningen etter 29. runde. Det må $$ benytte seg av. Det vil være ubehagelig for Euforum om de får mye negativ kritikk i alle medier. Jeg kan forstå at klubben er forsiktig i sin kritikk av Euforum, de er tross alt avhengig av velvilje ifm oppkjøp via en stiftelse, men jeg kan ikke se at $$ skylder Euforum noe som helst. Har Didde og Ulle blitt strøket medhårs med silkehansker tidligere, er det på tide å kaste hansken, gripe stålbørsten og skrubbe mothårs.

Edited by Håvard

Det skal bli så deilig å få noen å hate. Det føles så godt å ha noen å hate. Det er så herlig.

Han der, æ'kke sånn som oss.

------

Ingen med photoshopskills her da?

Diderik Schnitler aka the Emperor i Star Wars. Har sittet og ventet på den en stund. :-p

For å være helt ærlig bekjempet jeg akkurat den fristelsen før i dag allerede før leppa var ute og slang igjen. For det første jeg har ikke forsikring som dekker de skadene det vil kunne gjøre på universet. Jeg er også redd helsen ikke er sterk nok til å gå det ansiktet i sømmene. Vi kunne også risikere at han ville like det. Derfor står jeg over denne inntil det rette bildet/uttrykket faller mer naturlig. Jeg mener, mannen begynner jo å få en egen kraft som knapt få andre karikaturer kunne drømt om, og det trengs virkelig noe spesielt og unikt for å kunne være på nivå. Han er mer som en ny Simpson, en bærende kraft som kan nå langt i verden, og gjør jeg like stor suksess så kjøper jeg først ny stadion og gir til klubben, deretter kjøper alt den mannen eier og gir det til Stabæk Support som kan få velge å beholde ham eller stemme ham ut før tiden før vi fjerner ethvert gulvbelegg og legger asfalt.

Edited by LittleBlueAlien

Hvor lenge skal Didde og Ulle være fredet? Er det ikke på tide snart at vi kan få uttrykke hva vi synes om deres handlinger?

Fredet? Trodde det var skuddpremie på førstnevnte :blink:

Dette er selvfølgelig ikke ment seriøst, og kun som et litterært bilde. Dette til de journalister som måtte titte her inne for å lage flere ikke-nyheter