Jump to content

Recommended Posts

HI HI......

Vart skræmt no????? :D

Dette var jo en artig spøk, hvis det i det hele tatt var en spøk da.

Men, se til HELVETE å smell opp den stadion på kadettangen.

Parkering, kollektivtransport, beliggenhet, alt taler for dette spør du meg.

Tenk deg en stor lystavle mot Norges mest traffikerte vei; Neste hjemmekamp STABÆK-ROSENBORG.

DET ER EFFEKTIV OG BILLIG MARKEDSFØRING DET.

Sandvika får snart bystatus. En by i Bærum fortjener et tippeligalag.

DRIT LEI FORNEBUFJASET

Sandvika får snart bystatus???!!!

Sandvika har vært by i over to år

• Replies 8.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg vil bli i tippeligaen

Telenor Arena saken skal visstnok opp i Stortinget i neste uke. Det stilles spørsmål ved Fylkesmannens tolkning at 2 måneders fotball per år skal kunne kalles hovedsaklig årsaktivitet på kunstgress.

Hvis nåværende eller fremtidige eiere av TA innretter den faktiske bruken av arenaen i tråd med reguleringsbestemmelsene, tror jeg Stabæk-familien gjør lurt i å begynne å innstille seg på at dette kan

Posted Images

HI HI......

Vart skræmt no????? :D

Dette var jo en artig spøk, hvis det i det hele tatt var en spøk da.

Men, se til HELVETE å smell opp den stadion på kadettangen.

Parkering, kollektivtransport, beliggenhet, alt taler for dette spør du meg.

Tenk deg en stor lystavle mot Norges mest traffikerte vei; Neste hjemmekamp STABÆK-ROSENBORG.

DET ER EFFEKTIV OG BILLIG MARKEDSFØRING DET.

Sandvika får snart bystatus. En by i Bærum fortjener et tippeligalag.

DRIT LEI FORNEBUFJASET

Sandvika får snart bystatus???!!!

Sandvika har vært by i over to år

Flott, trodde de manglet en brannstasjon for å få den endelige godkjennelsen, men drit nå i det.

Men ser dere poenget?

Tja vil nå jeg si. Om det er kunstgresset som skaper problemene er vel diskuterbart. At bytte av underlag derimot gjør det er det liten tvil om.

Og med nye stadionplaner rundt om i hele landet, og litt tregt prosjekt på Fornebu, så er det vel ikke usannsynlig at 50% av motstanderne har kunstgress når vi ruller ut ny stadion. Og isåfall burde det jo være en fordel, eller hva?

Det er jo en kjennsgjerning at Stabæk IKKE har kunstgress, så det burde være mulig å lokke evt spillere til oss da? "Alle" vet jo at det drøyer bittlitt med Fornebu Arena...

Ikke ifølge overnevnte link.

Sta­bæks nye sta­di­on på For­ne­bu står klar i 2007, og vil få kunst­gress

Bastant og fint

Det er jo en kjennsgjerning at Stabæk IKKE har kunstgress, så det burde være mulig å lokke evt spillere til oss da? "Alle" vet jo at det drøyer bittlitt med Fornebu Arena...

Ikke ifølge overnevnte link.

Sta­bæks nye sta­di­on på For­ne­bu står klar i 2007, og vil få kunst­gress
Bastant og fint

Joa, men det jeg mente var at det jo har blitt utsatt før...Det er ikke alle som har like stor tro på dette som oss

Her var det mange spillere som var kjappe til å signalisere sin trofasthet mot klubben! Lover bra for Start i framtiden, kunstgress eller ikke... :P

Er det gjort skikkelige undersøkelser på at dette er sant? At man virkelig får flere skader ved å spille på kunstgress. Etter å sett Ullevaal, og diverse andre baner, med ujevnheter, leire og lignende, nekter jeg å tro det.

Den perfekte naturgressmatte er kanskje bedre enn den perfekte kunstgressmatte. Men hvor ofte er ikke naturgresset i Norge som nevnt ovenfor - eller hardt som betong på enkelte områder etter dårlig eller mangfull vanning?

Her var det mange spillere som var kjappe til å signalisere sin trofasthet mot klubben! Lover bra for Start i framtiden, kunstgress eller ikke... :P

Er det gjort skikkelige undersøkelser på at dette er sant? At man virkelig får flere skader ved å spille på kunstgress. Etter å sett Ullevaal, og diverse andre baner, med ujevnheter, leire og lignende, nekter jeg å tro det.

Den perfekte naturgressmatte er kanskje bedre enn den perfekte kunstgressmatte. Men hvor ofte er ikke naturgresset i Norge som nevnt ovenfor - eller hardt som betong på enkelte områder etter dårlig eller mangfull vanning?

Er ikke kunstgresset som er problemet. Hvis man bare spiller og trener på kunstgress ser man ikke flere skader. Problemet er å bytte mellom natur og kunstgress, da får man oftere belastningsskader.

Er ikke kunstgresset som er problemet. Hvis man bare spiller og trener på kunstgress ser man ikke flere skader. Problemet er å bytte mellom natur og kunstgress, da får man oftere belastningsskader.

Belastningsskader utgjør en type skader som tydeligvis ikke kan sies å skyldes kunstgresset (men altså byttet). Hvordan er totalbildet på skader kunstgress vis-a-vis naturgress?

Belastningsskader utgjør en type skader som tydeligvis ikke kan sies å skyldes kunstgresset (men altså byttet). Hvordan er totalbildet på skader kunstgress vis-a-vis naturgress?

Så vidt jeg kan huske hadde fifa eller uefa en undersøkelse av skader tilknyttet kunstgress under u17 vm eller em, hvor alle kampene ble spilt på kunstgress. Der kom det fram at det ikke ble flere skader, snarere tvert imot.

Vet ikke om et enkelt VM er stort forskningsgrunnlag for å fastslå om kunstgress er bedre enn vanlig gress...

Jeg vil tro at det blir mindre små-skader på kunstgress, men flere alvorlige skader... dette er løst basert på egne teorier som sansynligvis ikke holder mål...

i dagens utgave av aftenposten aften er det en hel side om byggeprosjektet på fornebu, og stadion er så vidt nevnt, men derimot kjøpesenter og skoler legges det vekt på. når skal folk i aftenposten skjønne at lokalmiljøet har lyst til å lese om tidenes stadion?

Nye tegninger? Trodde det allerede var klart hvordan det nye stadionet skulle bli. Har jo vært presentert både bilder og video tidligere. Men den er altså tegnet om? Er vel ikke samme arkitekter som står bak den forvokste badstuen Start skal bygge? Håper den blir litt finere enn Start, Aalesund og Viking sine...

Nei, forresten - håper bare den blir ferdig, egentlig.