Jump to content

Recommended Posts

Men gode uttalelser fra Hammer Krog om at fotballforbundet må roe ned på stadionkravene sine og faktisk vurdere hva som er et must og hva som er bare er kjekt å ha på stadion.

Mulig jeg misforsto, men jeg oppfattet det mer som at STB ikke må forvente mer hjelp fra Bærum Kommune enn hva som er helt nødvendig?

Sånn oppfattet jeg det også. Men samtidig sier hun at hun vil tydeliggjøre forskjellen på must-have og nice-to-have overfor fotballforbundet. Noe som kanskje kan føre til litt mindre strenge krav i fremtiden så fotballen kan bruke penger på fotball og ikke stadion.

• Replies 8.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg vil bli i tippeligaen

Telenor Arena saken skal visstnok opp i Stortinget i neste uke. Det stilles spørsmål ved Fylkesmannens tolkning at 2 måneders fotball per år skal kunne kalles hovedsaklig årsaktivitet på kunstgress.

Hvis nåværende eller fremtidige eiere av TA innretter den faktiske bruken av arenaen i tråd med reguleringsbestemmelsene, tror jeg Stabæk-familien gjør lurt i å begynne å innstille seg på at dette kan

Posted Images

http://m.budstikka.n...derud-1.6617438

Da var det offisielt. Nadderud, here we come!

Godt og endelig få en avklaring.

Vii må være realistiske å ikke forvente og være et Tippeligalag de nærmeste årene, men jeg tror vi kan få det veldig moro rundt om i landet i 1. divisjon.

Tilbake til røttene.

Edited by Slum

Håper SS får Q-feltet!

Aldri i verden om SF har råd til å gi oss så gode plasser. Satser på midlertidige permanente bak mål mot gamle Nadderud vgs.

Edit: Selvsagt setefritt! Merker jeg gleder meg allerede :)

Edited by Mikki

Helt til fredag ettermiddag levde et lite håp om et fortsatt idrettsliv på Fornebu. Etter det NTB erfarer var eier Euforum og Kjell Ulrichsen ikke uvillige til å vurdere et salg dersom prisen ble betraktet som «riktig»

Da forventer jeg at Euforum ikke får noe "gratis" av kommunen. Riktig pris vil vel falle når de ikke klarer å levere ønskede resultater, og vi er tilbake på TA i 2013

Håper SS får Q-feltet!

Aldri i verden om SF har råd til å gi oss så gode plasser. Satser på midlertidige permanente bak mål mot gamle Nadderud vgs.

Edit: Selvsagt setefritt! Merker jeg gleder meg allerede :)

Husker vi satt i møte med Stabækledelsen etter nedrykket i 2004 og jobbet hardt for at SS skulle få Q-feltet. Det var heeelt uaktuelt fra deres side, men som kompensasjon fikk supporterklubben alle inntektene fra sesongkortsalget. Det ble begynnelsen på avtalen de senere årene hvor vi fikk en provisjon fra hvert sesongkortsalg, noe som igjen førte til at supporterklubben fikk svært god råd og kunne arrangere mange gratis bussturer de påfølgende årene.

Må takke Gudbrand Fossbråten og Alzheimer for dette.

Greit, vi skal sørge for å lage en sinnsyk fest til serieåpning på nye gamle Nadderud neste sesong. Det er jo til og med 100-års jubileum for klubben!

...men jeg både håper og tror at det blir med det ene året...

Vi overlever alltid! Velkommen til Nadderud, jeg skal kjøpe sesongkort så fort det lar seg gjøre. Ses på setefritt ståfelt på kortsida! Fuck ulle og didde, de skal få en hatt som passer.

Kortsiden?

Egentlig litt tilhenger av TA, men med alt "ståk" rundt klubben den siste tiden, så kan det nok hende at tiden er moden får å bygge opp nytt - hjemmefra....

-

Zippin´ up my boots

Going back to my roots...

:ph34r:..

Edited by Kane

Er det nå man seier, for en gjeng! Fy faen. Dere som NÅ er negative kan finne dere et annet lag. Nå skal vi ha med de positive!

Dette blir dumt Frode, Møll, Sexxes.... Jeg setter pris på damelaget, men dropp spydigheter mot gutta.