Jump to content

Recommended Posts

• Replies 8.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg vil bli i tippeligaen

Telenor Arena saken skal visstnok opp i Stortinget i neste uke. Det stilles spørsmål ved Fylkesmannens tolkning at 2 måneders fotball per år skal kunne kalles hovedsaklig årsaktivitet på kunstgress.

Hvis nåværende eller fremtidige eiere av TA innretter den faktiske bruken av arenaen i tråd med reguleringsbestemmelsene, tror jeg Stabæk-familien gjør lurt i å begynne å innstille seg på at dette kan

Posted Images

Takk og farvel. Det var kanskje Norges beste fotballanlegg. Stabile værforhold uansett årstid. Det var moro så lenge det varte.

Men sjela vår kom aldri dit. Vi var hele tiden "Stabæk i fra Nadderud".

Nå skal vi hjem og finne sjela vår igjen.

Solberg-brødrenes motorshow trakk 8.000 mennesker til Fornebu

Fantastisk. Bare for bærums befolkning å fortsette med å boikotte skammens arena fremover.

I fjor var showet utsolgt ett par uker i forveien.

Ifølge Budstikka.no var tribunene "nesten fulle av motorinteresserte", men bildet i artikkelen viser noe annet:

http://www.budstikka.no/sport/ekstremt-show-i-telenor-arena-1.6630953

Dagbladet: "Her kjører Solberg junior for et fullt Telenor Arena"

Litt ut i saken har de tydeligvis fått med seg at det kanskje ikke var så fullt allikevel... men dagbldet IGJEN... Er det mulig?

Fantastisk! Dagens latter. Tusen takk :)

Bruke tittelen til å si at det er fullt, for så å skrive nederst at "det var langt fra fullt på tribunene"...

I følge denne listen er det jo bare ræl som skal være der (og ingenting gleder meg mer):

http://telenorarena....ramId=all&l1=63

Selv når du kalte det "ræl" forventet jeg meg mer enn to messer og en 90-tallsfest.

Dersom Ulle har tapt 20 mill i året de tre årene fotballen har vært her (snakkes det ikke om seksti mill totalt i tap?), så tipper jeg det både kan dobles og tredobles for neste år.

Herlig!

Jeg dropper glatt 90-tallsparty om det betyr tap for Ulle og Didde. Kanskje arrangere en egen fest på samme kveld, tro?

Oppfordringen bør vel gå til alle blaa, arranger din egen 90-tallsfest (eller tilsvarende 28. april). Oppfordringen bør spesielt gå til alle studenter.

De to messene hadde man forøvrig fint klart å kombinere med fotballspilling i sommerhalvåret... :P

Kan man "dislike" på Facebook? Tror faktisk at de fleste av de 2625 som liker Telenor Arena på Facebook ikke gjør det lengre ...

Ja, du kan "dislike". Nederst på siden til venstre pleier det å stå "liker ikke"

Done!

Jeg rapporterte siden til FaceBook med begrunnelse: "Annet / støtende innhold - søppel eller svindel"

Håper alle som leser dette innlegget gjør det samme.

Edited by Slum

Jeg rapporterte siden til FaceBook med begrunnelse: "Annet / støtende innhold - søppel eller svindel"

Håper alle som leser dette innlegget gjør det samme.

Da har jeg også gjort det samme. Greit at ip-adresser fra hele verden rapporterer om søppel eller svindel.

Fant riktig nok ingen dislike knapp.