ØyvindW 326 Share Posted November 5, 2007 Share Posted November 5, 2007 Er tidligere blitt sagt at Fornebu Arena byggingen skulle framskyndes til høsten 2008 forutsatt at Stabæk kvalifiserte seg for UEFA-cup spill. Er det noen som vet noe mer om dette? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Anders C 6,044 Share Posted November 5, 2007 Share Posted November 5, 2007 Er tidligere blitt sagt at Fornebu Arena byggingen skulle framskyndes til høsten 2008 forutsatt at Stabæk kvalifiserte seg for UEFA-cup spill. Er det noen som vet noe mer om dette? Jeg trodde det ble sagt at dersom det var snakk om Champions League så ville man fremskynde byggingen. Om det samme gjelder UEFA-cupen vet jeg ikke. Men mye mulig du har rett. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
superblaa 1,280 Share Posted November 5, 2007 Share Posted November 5, 2007 CL-spill var det. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Daniel B 0 Share Posted November 6, 2007 Share Posted November 6, 2007 Sto i budstikka igår at Fornebu Arena skal være ferdig neste høst..? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Martin 14 Share Posted November 6, 2007 Share Posted November 6, 2007 Markus! er det mulig å få lagt ut noen bilder av utbyggingen for oss som bor andre steder og ikke har muligheten til å dra innom stadion? Ser liksom ikke så mye på Webkameraet. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Markus 4 Share Posted November 6, 2007 (edited) Share Posted November 6, 2007 (edited) Har ikke mulighet til å laste opp bilder dessverre. Edited November 6, 2007 by Markus 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
sauen 131 Share Posted November 30, 2007 Share Posted November 30, 2007 Frost eller regndråper på webcambildet nå? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Robinho 1,055 Share Posted November 30, 2007 Share Posted November 30, 2007 Ser ut som en eller annen kødd har pælma snøball på kamera.. I den forbindelse ønsker jeg meg vindusviskere til webcammet til jul. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Bjersk 409 Share Posted December 6, 2007 (edited) Share Posted December 6, 2007 (edited) er vanskelig å se hva som skjer med arenaen nå som hovedbygget har blitt så høyt! hva med å feste et vebcam på andre siden også? odd feks har vebcam fra 6 vinkler.. hadde vært bra med det her og Edited December 6, 2007 by Bjersk 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Martin 14 Share Posted December 6, 2007 Share Posted December 6, 2007 Enig. jeg er drit spent på hvordan det ser ut. bor i trondheim så har ingen anledning til å dra ned å se selv. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Markus 4 Share Posted December 6, 2007 Share Posted December 6, 2007 stabæk support sponser den andre vinklen eller? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Martin 14 Share Posted December 6, 2007 Share Posted December 6, 2007 nei det gjør Stabæk fotball 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
superblaa 1,280 Share Posted December 6, 2007 Share Posted December 6, 2007 stabæk support sponser den andre vinklen eller? Alcatel? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Potter 2,416 Share Posted December 7, 2007 Share Posted December 7, 2007 Hvis vi skal ha et kamera til kunne det vært morsomt å satt det opp inne på arenaen... Kan ikke SS leie noe? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Jan Fredrik 3,278 Share Posted December 8, 2007 (edited) Share Posted December 8, 2007 (edited) Er vell ikke så dyrt... Kan dra og ta bilder innimellom hvis det er interresant. Edit: Anbefaler Stabæk Fotball's Blaanøtter for 8. Desember. Om Fornebu Arena der Legger den også ut på YouTube! Edited December 8, 2007 by Jan Fredrik 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Posse 16,395 Share Posted December 8, 2007 Share Posted December 8, 2007 Hva hadde den videoen å gjøre med FA? Og klart det kan koste penger, hvis de skal ha et kamera iblant seg. Det skal ha strøm og nettforbindelse. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Jan Fredrik 3,278 Share Posted December 8, 2007 Share Posted December 8, 2007 Hva hadde den videoen å gjøre med FA? Og klart det kan koste penger, hvis de skal ha et kamera iblant seg. Det skal ha strøm og nettforbindelse. Linket bare til en side med alle mine YT-videoer om Stabæk. Nå lastes den videoen som har noe med FA å gjøre... 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Armando 5 Share Posted December 8, 2007 Share Posted December 8, 2007 Hva hadde den videoen å gjøre med FA? Og klart det kan koste penger, hvis de skal ha et kamera iblant seg. Det skal ha strøm og nettforbindelse. Den viser jo mye av hvordan det er nå. Den viser mer enn hva det webkameraet har gjort på lenge. På videoen kan man jo se at det er kommet langt på hovedtribunen i tillegg til den ene kortsiden. Nei, lurer på hva den hadde med arenaen å gjøre... 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Posse 16,395 Share Posted December 8, 2007 Share Posted December 8, 2007 Da jeg klikka på linken fikk jeg Reach up og en haug bilder etterhverandre, ingenting med FA. Rart jeg lurer liksom. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Jan Fredrik 3,278 Share Posted December 8, 2007 Share Posted December 8, 2007 Linket til kanalen min, der ligger alle videoene mine. Øverst er den siste... Trykker du der nå får du se riktig video om FA 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
elaang 880 Share Posted December 11, 2007 Share Posted December 11, 2007 Viking setter opp sesongkortprisen på langsidene medkr. 1.100,- til kr. 3.800,-. Hmmm, det var da voldsomt? Jeg lurer virkelig på hvilken linje Stabæk vil legge seg på når vi flytter til Fornebu. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
fredrik staubo 2 Share Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 vil tippe noe allà 2800 for sitte plasser på lang siden? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
KongKjakan 3 Share Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 vil tippe noe allà 2800 for sitte plasser på lang siden? Nja.... Koster 2900 for plass på øvre halvdel neste sesong. En økning på 300 fra årets sesong, om jeg ikke husker helt galt. Blir vel minst en tilsvarende økning til 2009 sesongen, tipper jeg. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
knutta 1,636 Share Posted December 19, 2007 (edited) Share Posted December 19, 2007 (edited) tror det blir i meste laget for mange jeg ass, om ikke første sesongen hvor de gjerne vil fylle og skape entusiasme, men andre sesongen. se på start da, svingen rett bak mål og 3betongpillarer kosta jo 250spenn eller noe, helt vanvittig dyrt. Ene styremedlemmet til stabæk kom med kone og 2 små barn, kosta han 1000kr siden de ikke hadde barnebilletter en gang. Nei, klubbene har nok lett for å bli veldig grådige når de først er i gang på nye stadioner. Prisveksten hvert år er jo LANGT over konsumprisindeksen og alle andre vettuge forhold man kan tenke på, så blir spennende å se hvor dyr julegaven (ses.kort) blir neste år... Edited December 19, 2007 by knutta 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
hdaniels 2,226 Share Posted December 19, 2007 Share Posted December 19, 2007 tror det blir i meste laget for mange jeg ass, om ikke første sesongen hvor de gjerne vil fylle og skape entusiasme, men andre sesongen. se på start da, svingen rett bak mål og 3betongpillarer kosta jo 250spenn eller noe, helt vanvittig dyrt. Ene styremedlemmet til stabæk kom med kone og 2 små barn, kosta han 1000kr siden de ikke hadde barnebilletter en gang.Nei, klubbene har nok lett for å bli veldig grådige når de først er i gang på nye stadioner. Prisveksten hvert år er jo LANGT over konsumprisindeksen og alle andre vettuge forhold man kan tenke på, så blir spennende å se hvor dyr julegaven (ses.kort) blir neste år... Nå er vel Start i særklasse hva billettpriser angår. Tar jeg ikke mye feil betalte vi vel 220 spenn på bortetribunen? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
knutta 1,636 Share Posted December 19, 2007 Share Posted December 19, 2007 ja noe sånn ca... sykt spør du meg men! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
StabækMats 0 Share Posted December 19, 2007 Share Posted December 19, 2007 Håper virkelig ikke at det blir for dyre priser på Fornebu, det vil verken vi eller Stabæk tjene på. Start er klart verst i Norge, men man kan se en trend nå som viser at vi begynner å bli mer og mer likt England(Premier League) på prisnivå. Der har jo nesten klubbene priset ut supporterne. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
sveinjhag 36 Share Posted December 19, 2007 Share Posted December 19, 2007 Håper virkelig ikke at det blir for dyre priser på Fornebu, det vil verken vi eller Stabæk tjene på. Start er klart verst i Norge, men man kan se en trend nå som viser at vi begynner å bli mer og mer likt England(Premier League) på prisnivå. Der har jo nesten klubbene priset ut supporterne. Nå skal vel Stabæk fylle stadion/ arenaen først? Liten vits med 10.000 tomme seter? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
boie 1,585 Share Posted December 19, 2007 Share Posted December 19, 2007 Håper virkelig ikke at det blir for dyre priser på Fornebu, det vil verken vi eller Stabæk tjene på. Start er klart verst i Norge, men man kan se en trend nå som viser at vi begynner å bli mer og mer likt England(Premier League) på prisnivå. Der har jo nesten klubbene priset ut supporterne. Nå skal vel Stabæk fylle stadion/ arenaen først? Liten vits med 10.000 tomme seter? Tja, Lyn har vel som mål å ha 20.000 tomme seter? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
knutta 1,636 Share Posted December 19, 2007 Share Posted December 19, 2007 joa, men det har jo ikke så mye med priser og stadion å gjøre, heller det at de spiller så rompefotball at ingen gidder å se på 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts