Jump to content

Hangar'n

Rubbster
 Share

Recommended Posts

Er tidligere blitt sagt at Fornebu Arena byggingen skulle framskyndes til høsten 2008 forutsatt at Stabæk kvalifiserte seg for UEFA-cup spill. Er det noen som vet noe mer om dette?

Jeg trodde det ble sagt at dersom det var snakk om Champions League så ville man fremskynde byggingen. Om det samme gjelder UEFA-cupen vet jeg ikke. Men mye mulig du har rett.

• 4 weeks later...

er vanskelig å se hva som skjer med arenaen nå som hovedbygget har blitt så høyt! hva med å feste et vebcam på andre siden også? ;) odd feks har vebcam fra 6 vinkler.. hadde vært bra med det her og :)

Edited by Bjersk

Hva hadde den videoen å gjøre med FA? Og klart det kan koste penger, hvis de skal ha et kamera iblant seg. Det skal ha strøm og nettforbindelse.

Linket bare til en side med alle mine YT-videoer om Stabæk. Nå lastes den videoen som har noe med FA å gjøre...

Hva hadde den videoen å gjøre med FA? Og klart det kan koste penger, hvis de skal ha et kamera iblant seg. Det skal ha strøm og nettforbindelse.

Den viser jo mye av hvordan det er nå. Den viser mer enn hva det webkameraet har gjort på lenge. På videoen kan man jo se at det er kommet langt på hovedtribunen i tillegg til den ene kortsiden.

Nei, lurer på hva den hadde med arenaen å gjøre...

tror det blir i meste laget for mange jeg ass, om ikke første sesongen hvor de gjerne vil fylle og skape entusiasme, men andre sesongen. se på start da, svingen rett bak mål og 3betongpillarer kosta jo 250spenn eller noe, helt vanvittig dyrt. Ene styremedlemmet til stabæk kom med kone og 2 små barn, kosta han 1000kr siden de ikke hadde barnebilletter en gang.

Nei, klubbene har nok lett for å bli veldig grådige når de først er i gang på nye stadioner. Prisveksten hvert år er jo LANGT over konsumprisindeksen og alle andre vettuge forhold man kan tenke på, så blir spennende å se hvor dyr julegaven (ses.kort) blir neste år...

Edited by knutta

tror det blir i meste laget for mange jeg ass, om ikke første sesongen hvor de gjerne vil fylle og skape entusiasme, men andre sesongen. se på start da, svingen rett bak mål og 3betongpillarer kosta jo 250spenn eller noe, helt vanvittig dyrt. Ene styremedlemmet til stabæk kom med kone og 2 små barn, kosta han 1000kr siden de ikke hadde barnebilletter en gang.

Nei, klubbene har nok lett for å bli veldig grådige når de først er i gang på nye stadioner. Prisveksten hvert år er jo LANGT over konsumprisindeksen og alle andre vettuge forhold man kan tenke på, så blir spennende å se hvor dyr julegaven (ses.kort) blir neste år...

Nå er vel Start i særklasse hva billettpriser angår. Tar jeg ikke mye feil betalte vi vel 220 spenn på bortetribunen?

Håper virkelig ikke at det blir for dyre priser på Fornebu, det vil verken vi eller Stabæk tjene på.

Start er klart verst i Norge, men man kan se en trend nå som viser at vi begynner å bli mer og mer likt England(Premier League) på prisnivå. Der har jo nesten klubbene priset ut supporterne.

Håper virkelig ikke at det blir for dyre priser på Fornebu, det vil verken vi eller Stabæk tjene på.

Start er klart verst i Norge, men man kan se en trend nå som viser at vi begynner å bli mer og mer likt England(Premier League) på prisnivå. Der har jo nesten klubbene priset ut supporterne.

Nå skal vel Stabæk fylle stadion/ arenaen først? Liten vits med 10.000 tomme seter?

Nå skal vel Stabæk fylle stadion/ arenaen først? Liten vits med 10.000 tomme seter?

Tja, Lyn har vel som mål å ha 20.000 tomme seter?