Gå til innhold

Løfte-tråden


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Jeg er med! Skal kjappe meg å melde meg inn!

 

Det er ikke så lenge siden noen introduserte et forslag til vervekampanje her (med et hårete mål!). Dette er jo en fin mulighet til å ta opp igjen den tråden!

 

-vår tid vil komme-

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 139
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Jepp, det er intet problem å love. Er mer spent på alle de på Onkel Blaa i går som lovte å være med til Alta.

17693[/snapback]

SAS-Braathens må nok sette opp ekstrafly til Alta! :) Eventuelt så kan det jo bli snakk om å chartre et fly - ref. diskusjon på en annen tråd for noen uker siden! :P

17739[/snapback]

 

 

Fly til Alta ligger for tiden på vel 800 hos Norwegian og snaut 1100 hos SAS. Norwegian flyr ikke lørdager, og det går ingen fly hjem sent søndag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg LOVER:

- jeg skal på MINST like mange Stabækkamper i 2005 som i år.

- jeg skal beholde mitt medlemskap i $$

- jeg støtte klubben og gutta minst like aktivt som i år

- jeg skal rekruttere folk til $$

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Drar herved igang en løfte-tråd for å få opp litt av interessen.

 

Jeg sverger på at jeg skal på like mange Stabæk-kamper i første divisjon neste år, som jeg var på i Eliteserien iår.

 

 

Noen fler?

17626[/snapback]

 

 

 

Selvfølgelig blir det like mange kamper neste år. Fikk med meg 17 kamper live i år og retsen på Web.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg lover at jeg og mine blir å finne på flere Stabæk-kamper til neste år enn i år. ( vi stoppet i år på 21 seriekamper ) Får nesten håpe Alta borte faller inn under sommerferien. En uke i Finnmark må jo være greit. Sjekket akkurat Norwegian. Tur/retur ligger pr. i dag på 892,- På en annen topic her stod det stjerner ved de kampene det skulle være mulig å kjøre bil til. Ønsker å påpeke at det også er mulig å kjøre bil både til Bryne, Bergen og Sogndal. Det er gjort med hell tidligere. Hødd eller Ullsteinvik er vel også mulig å nå med bil, mens altså Alta pr i dag ligger på 892,- med Norwegian. Når det gjelder julegaveforslag beskrevet tidligere, kan forslaget om sesongkort anbefales. Maken til glade unger skal man lete lenge etter. Kansje jeg i år også skal gi meg selv en egen liten julepresang og benytte meg av det andre forslaget? Uansett. Jeg gleder meg til enda flere fotballkamper og nye steder å se til neste år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Regner med at alle er som meg og har en liste over fotballstadioner i Norge de har vært på hengende på veggen ved siden av do hjemme. Derfor hilser jeg nedrykket velkommen og ser frem til mange artige nye opplevelser neste sesong!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hadde vært utrolig stilig om vi fikk en drastisk økning i antall medlemmer kommende sesong!! :grin:

17655[/snapback]

 

Dette er jeg helt enig i hadde vært utrolig kult... hvor mange har vi nå??

Jeg skal melde meg inn snarest..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Drar herved igang en løfte-tråd for å få opp litt av interessen.

 

Jeg sverger på at jeg skal på like mange Stabæk-kamper i første divisjon neste år, som jeg var på i Eliteserien iår.

 

 

Noen fler?

17626[/snapback]

 

 

Jeg avlegger løfte om å være på flere Stabækmatcher neste år enn i år. Håper å se flere på 2.lagskamper også, de trenger støtte de også!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper å se flere på 2.lagskamper også, de trenger støtte de også!!

17875[/snapback]

Nå blir vel desverre 2.laget dyttet ned i 3. div.

17877[/snapback]

 

...men de er fortsatt 2.lag! :P

Håper på samme avdeling som Asker, et skikkelig lokaloppgjør

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper å se flere på 2.lagskamper også, de trenger støtte de også!!

17875[/snapback]

Nå blir vel desverre 2.laget dyttet ned i 3. div.

17877[/snapback]

 

 

 

 

At 2. laget kommer ned en duvisjon er ikke noe moro, men det er lettere å få se kampene, fordi det er kortere avstand til de forskjellige arenaene (Hvis en kan kalle det det i 3.divisjon.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nadderud blir som å være i himmelen for Mandalskameratene og Asker

17880[/snapback]

 

 

 

Asker er vel mere kjent for ski enn fotball. Dametreneren heter jo Landsem. Samme merket som Odvar Brå brukte, etter det jeg husker.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er ikke ordningen slik at 2-laget ikke blir flyttet ned før året etter 1-lagets nedrykk, dvs. at de holder plassen hvis vi rykker direkte opp igjen ?

17886[/snapback]

 

Det var en overgangsordning. Vi rykker nok rett ned der også. Mercantile får den plassen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Flagget henger ute, og skal gjøre det hele uka, for å vise for hele Oslo (i hvertfall for nabolaget) at jeg støtter Stabæk - ALLTID UANSETT!!!

 

Jeg lover at:

 

1. Jeg skal bli medlem av $$ for første gang (medlemskapet er allerede i boks)

 

2. Jeg skal kjøpe sesongkort.

 

3. Jeg skal ta med barna mine på minst like mange kamper neste år! (I denne forbindelse må jeg si at det gleder ett blaat hjerte å høre barna synge HEIA STABÆK, hele veien hjemmefra til barnehagen, etter at en nabo sier at "dere som bor her (i Oslo) må jo holde med Vål´enga" Men neida, det er tydeligvis noe som er gjort riktig i barneoppdragelsen. En velfortjent drakt venter i julepresang....)

 

4. Jeg skal jobbe for å verve flere i $$ og få flere med på kampene.

 

5. Flagget skal fortsette å vaie etter hver seier!

 

Lørdagen og søndagen var tung, men nå ser jeg framover, og gleder meg til våren kommer og vi kan komme igang igjen. DETTE SKAL BLI MORRO!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Mine løfter fra forrige sesong er oppfylt. Så får andre gå i seg selv og se om de har oppfylt sine løfter.....

 

Men jeg innser at jeg svikter på et vesentlig punkt, og det er å støtte laget på bortekamper, og da tenker jeg spesielt på de kampene som innebærer et visst antall reisetimer.

 

Jeg lover at jeg neste år skal dra på minst en "lang" bortetur, om det er til Bergen, Stavanger, Molde, Kristiansand, Tromsø eller Ullsteinvik, Ålesund, Sogndal, Mandal, Bodø, Bryne eller Trondheim.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg lover at jeg neste år skal dra på minst en "lang" bortetur, om det er til Bergen, Stavanger, Molde, Kristiansand, Tromsø eller Ullsteinvik, Ålesund, Sogndal, Mandal, Bodø, Bryne eller Trondheim.

 

Sogndal er vel ikke noen lang tur.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Løfte-tråden
×
×
  • Opprett ny...