Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk-LSK kvinner, Nadderud stadion, lørdag 18. juni 15:00.


sexxes
 Del

Anbefalte innlegg


Vi har 29 kamper mot LSK, og egentlig en grusom statistikk: 8 6 15. Dog ikke fullt så ille hjemme, men etter å ha vunnet de fem første hjemmekampene har vi kun en seier i cupen etter ekstraomganger å vise til, og det er så langt tilbake som i 2013!

Dette bør rettes på for som alle vet er det kamp om fjerdeplassen. Seier, og vi bør ha veldig god mulighet, uavgjort er ikke krise, men da er vi nok avhengig av at alle topplagene gjør jobben sin mot Lyn. Tap, og også LSK er foran  oss. Det er ille. Ellers er det jo greit om Lyn avgir poeng mot Kolbotn. Uavgjort der hadde vel vært greit.

 

Her er hva klubben skriver: https://www.stabak.no/lag/kvinner/nyheter/2206-stb-ts-lsk-pre

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lagoppstilling: Skoglund - Bjørneboe, Sundlöv, Pettersen - Loennecken, Anderdal, Kielland, Grønli - Bjånesøy, Omarsdottir, Vallotto.

Benk: Leonards - Bjørndalen, Hauge, Huseby, Høgevold, Jönsson, Kristoffersen, Strømsnes. Thoresen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev sexxes:

Det er så deilig. Nesten 10 år siden siste seier mot dem i serien, og nå skal fjerdeplassen være vår!

Bare å bøye seg i hatten som de sier i langrennsmiljøet. Dette var ikke annet enn årets Stabæk Fotball prestasjon. Hører jeg fortsatt AS si at damer putter vi ikke penger inn i. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Herlig stemning på tribunen, på banen, på benken, og alle andre som var rundt Nadderud i dag. Dette var gøy!

Vi hadde to kameraer i dag for å filme til et annet prosjekt, men her er litt klipp fra dagens kamp. Snek til meg et intervju med Siri, men dessverre ser jeg ikke at det er null fokus på Siri, og klippene stemmer ikke akkurat med innholdet vi snakker om, men ... voila:

Edit: Dette er klipp kun fra det ene kameraet ...

Endret av JonasM
Presisering
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg gjorde comeback på damekamp i dag. Tror det er ti år siden sist.

Dette var god fotball. Fotrappe damer med god teknikk og enorm kondisjon. Høy underholdningsverdi. Takk💙
 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


15 hours ago, Nr14 said:

Bare å bøye seg i hatten som de sier i langrennsmiljøet. Dette var ikke annet enn årets Stabæk Fotball prestasjon. Hører jeg fortsatt AS si at damer putter vi ikke penger inn i. 

Dette minner om historien til filmrull og kamera giganten Kodak. De var først ute med den digitale teknologien, men tviholdt på sin analoge forretningsmodell. De gikk konk. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk-LSK kvinner, Nadderud stadion, lørdag 18. juni 15:00.
×
×
  • Opprett ny...