Gå til innhold

KAMPTRÅD - Notodden - Stabæk NM runde 2 Onsdag 22/6 kl 18


@ringo
 Del

Anbefalte innlegg


Det er litt fremgang fra sist gang vi tok et skritt tilbake, etter å ha hatt litt fremgang etter å ha tatt et skritt tilbake, etter at vi hadde fremgang etter å ha tatt et skritt tilbake, etter at vi hadde litt fremgang etter å ha tatt et skritt tilbake.

Klubben er utvilsomt i trygge hender.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


11 minutter siden skrev FranckTheBank:

Mye krisemaksimering her. Er flere Goliat i trøbbel mot David ikveld. 

Ja, andre lag sliter så da må vi gi Kjønø mer tid. La oss se bort fra alt som har skjedd siden han ble ansatt. Noen kamper har vi jo til og med ikke sluppet inn mål!!! 

Jeg har fulgt med Stabæk noenlunde seriøst etter at jeg bestemte hvem av Tromsø og Stabæk som hadde kulest drakter rundt 94/95 og jeg har aldri vært mindre engasjert enn jeg har vært siden siste halvdel av forrige sesong og nå. Synes synd på dere som er fra området og følger laget. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


18 minutter siden skrev FranckTheBank:

Mye krisemaksimering her. Er flere Goliat i trøbbel mot David ikveld. 

Største problemet er ikke resultat isolert sett, men hvor svake vi er offensivt mot en mye svakere motstand

Lenke til innlegg
Del på andre sider


5 minutter siden skrev StabækMykle:

4 minutter med 4-3-3 og vi har scoret to mål. På tide å legge om?

Og Næss er i tillegg kommet på def.midt. Dette ser betydelig bedre ut formasjonsmessig

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden skrev Path:

Hvordan har Kassi vært så langt?

Adskillig bedre enn mot Grei. Mye mer på og jobber godt for å posisjonere seg, men er fremdeles litt tung i steget – naturlig nok. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


14 minutter siden skrev kuk:

Og Næss er i tillegg kommet på def.midt. Dette ser betydelig bedre ut formasjonsmessig

Plutselig fungerer det med overlapper på Victor også.

Det hjelper å ha ett spillalternativ mer i midtbaneleddet, i stedet for å ha tre støttepasningsalternativer bak som alltid er ledige. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Meget svak kamp mot en enda dårligere motstander. Skuffet over hvordan Kjønø starter kampen med den håpløse formasjonen med 3 bak. La oss atter en gang håper det går opp et lys for han før FFK kampen på søndag og da er en firer sentralt og få Næss mere med i spillet. Nå er det misbruk av vår klart bestemann med det høyeste potensiale.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Videre i cupen. Deilig. Hvor langt varer dette eventyret? Godset og Sarp røk idag + Mjøndalen og Blink fra OBOS. Vi hadde flere reserver fra start idag, så dette var gledelig. Godt kalkulert av trenertalentet. Trekning imorgen, får håpe på en billig reise til 4.runde. 

Gift åpnet kontoen, Kassi og Veum tilbake på A-laget fra skade. Næss åpnet kontoen etter comebacket, om han i det hele tatt scoret i forrige periode? Edvartsen og Lange pynter på målstatsene sine, samt Kornelius får selvtilitt. Vålerenga også i trøbbel😆. Deilig med et positivt innlegg i ren Ingo-stil. Seire og resultater bygger selvtilitt. Hvis dette er dårlig, lurer jeg på hvordan resultatene blir når finspillet kommer

Lenke til innlegg
Del på andre sider


23 minutter siden skrev FranckTheBank:

Videre i cupen. Deilig. Hvor langt varer dette eventyret? Godset og Sarp røk idag + Mjøndalen og Blink fra OBOS. Vi hadde flere reserver fra start idag, så dette var gledelig. Godt kalkulert av trenertalentet. Trekning imorgen, får håpe på en billig reise til 4.runde. 

Gift åpnet kontoen, Kassi og Veum tilbake på A-laget fra skade. Næss åpnet kontoen etter comebacket, om han i det hele tatt scoret i forrige periode? Edvartsen og Lange pynter på målstatsene sine, samt Kornelius får selvtilitt. Vålerenga også i trøbbel😆. Deilig med et positivt innlegg i ren Ingo-stil. Seire og resultater bygger selvtilitt. Hvis dette er dårlig, lurer jeg på hvordan resultatene blir når finspillet kommer

Artig figur du.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

KAMPTRÅD - Notodden - Stabæk NM runde 2 Onsdag 22/6 kl 18
×
×
  • Opprett ny...