arni 5,966 Share Posted June 25 Share Posted June 25 Ny kamp allerede imorgen. En flott test for Kjønø og gutta! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Nr14 1,544 Share Posted June 25 Share Posted June 25 Dette bør være en klar hjemmeseier, skal vi klinke til med 3-0 og glede feks 1000 stykker innenfor portene i tropevarmen. 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
nichb 5,116 Share Posted June 25 Share Posted June 25 NÅ er hvertfall tiden for å overbevise inne!! 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
rykkinn 3,690 Share Posted June 25 Share Posted June 25 Noen gode minner fra 2008 kampen mot FFK i denne rundens video! Slå tilbake nå Stabæk! Ut å herje! 9 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 5,966 Share Posted June 25 Share Posted June 25 15 minutter siden skrev rykkinn: Noen gode minner fra 2008 kampen mot FFK i denne rundens video! Slå tilbake nå Stabæk! Ut å herje! Flott video, husker den kampen! Men tror det alt er 11. runde?😊 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
rykkinn 3,690 Share Posted June 25 Share Posted June 25 16 minutter siden skrev arni: Flott video, husker den kampen! Men tror det alt er 11. runde?😊 Herlig at du er våken @arni! Rettet opp i det nå! 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Abel 334 Share Posted June 26 Share Posted June 26 19 timer siden skrev nichb: NÅ er hvertfall tiden for å overbevise inne!! Bare rolig, som ingo skriver! Det ER tattgrep. Det sportslige apparatet fungerer veldig mye bedre nå, på alle nivåer, enn i fjor da det var tendens til splid og backstabbing. 3 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Anders C 6,056 Popular Post Share Posted June 26 Popular Post Share Posted June 26 Gleder meg helt sykt til kamp i dag!! Vi er blaa og skal alltid staa og bakom skyene er himmelen aldri graa. I dag forventer jeg egentlig bare at vi stiller med 11 mann på banen, og at vi klarer å ta innkast og cornere på en god måte. Får vi til det skal vi alle være fornøyd, og nåde den som måtte komme med kritikk! Tenk så bra det blir å slå tilbake etter den litt skuffende prestasjonen mot Notodden med en spennende 0-0 kamp mot FFK i dag! God kamp! 25 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
asmats 271 Share Posted June 26 Share Posted June 26 Er det noen som vet om kamptroppen har blitt lagt ut? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
mbh 6,403 Share Posted June 26 Share Posted June 26 1 time siden skrev Anders C: Gleder meg helt sykt til kamp i dag!! Vi er blaa og skal alltid staa og bakom skyene er himmelen aldri graa. I dag forventer jeg egentlig bare at vi stiller med 11 mann på banen, og at vi klarer å ta innkast og cornere på en god måte. Får vi til det skal vi alle være fornøyd, og nåde den som måtte komme med kritikk! Tenk så bra det blir å slå tilbake etter den litt skuffende prestasjonen mot Notodden med en spennende 0-0 kamp mot FFK i dag! God kamp! Jeg har satt penger på borteseier, i tilfelle noen av spillerne ennå ikke er edru. Vi får håpe jeg taper penger, og at denne kampen er starten på noe digert! Kritikk er alltid - uansett, uaktuelt. 4 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
bom 133 Share Posted June 26 Share Posted June 26 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
@ringo 15,315 Share Posted June 26 Share Posted June 26 Samme hvor nitrist spillet har vært hittil - vi håper det løsner hver gang! God match folks! 7 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
kuk 3,073 Share Posted June 26 Share Posted June 26 4-4-2 nå da Kjønø? Det fungerte jo så godt da vi byttet til dette sist.. 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Nr14 1,544 Share Posted June 26 Share Posted June 26 Gledelig med Pedersen inn. 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
@ringo 15,315 Share Posted June 26 Share Posted June 26 Faen Fitim 8 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Nr14 1,544 Share Posted June 26 Share Posted June 26 Hvor blir jeg bare matt og ikke overrasket over Azemi sin avslutning. 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
BlaaSpanjol 761 Share Posted June 26 Share Posted June 26 Bra åpning! 4 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
SuperDungeonMaster 1,208 Share Posted June 26 Share Posted June 26 Sterke første 15. Eneste som bekymrer meg noe, er at de ser farlige ut på dødball. Men jeg liker at jeg skimter hakket mer presisjon i siste tredel enn jeg har sett tidligere i sesongen. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 5,966 Share Posted June 26 Share Posted June 26 Ligge bakpå på hjemmebane?! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
bluemaster 1,671 Share Posted June 26 Share Posted June 26 Azemi er visst plaget av allergi… 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Torres 2,639 Share Posted June 26 Share Posted June 26 Hvor dårlig er egentlig han gift, om han ligger bak azemi i køen? At han får start på start begynner jo bare å bli komisk. 5 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 5,966 Share Posted June 26 Share Posted June 26 3 bom så langt på spissen 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Nr14 1,544 Share Posted June 26 Share Posted June 26 FFK et det mest spillende laget som har gjestet Nadderud. Vi er til tider rundspilt siste 5-8 min. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
@ringo 15,315 Share Posted June 26 Share Posted June 26 Neimen i HELVETE da Fitim 3 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
bluemaster 1,671 Share Posted June 26 Share Posted June 26 2 minutter siden skrev arni: 3 bom så langt på spissen Spissen? Vi mangler spiss! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Stairs 1,179 Share Posted June 26 Share Posted June 26 vaksinert mot å skåre mål 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Fjodor 219 Share Posted June 26 Share Posted June 26 Fitim 💔 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
bluemaster 1,671 Share Posted June 26 Share Posted June 26 Akkurat nå skrev bluemaster: Spissen? Vi mangler spiss! Ut med han 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
kuk 3,073 Share Posted June 26 Share Posted June 26 2 minutter siden skrev Torres: Hvor dårlig er egentlig han gift, om han ligger bak azemi i køen? At han får start på start begynner jo bare å bli komisk. Gift må jo være totalt søppel.. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Nr14 1,544 Share Posted June 26 Share Posted June 26 Kjønø ta grep NÅ inn med Gift. 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts