Jump to content

Matchtråd Stabæk - FFK Søndag 26 juni - 15:00

Recommended Posts

15 minutter siden skrev rykkinn:

Noen gode minner fra 2008 kampen mot FFK i denne rundens video! Slå tilbake nå Stabæk! Ut å herje!

Flott video, husker den kampen! Men tror det alt er 11. runde?😊

19 timer siden skrev nichb:

NÅ er hvertfall tiden for å overbevise inne!!

Bare rolig, som ingo skriver!

Det ER tattgrep. Det sportslige apparatet fungerer veldig mye bedre nå, på alle nivåer, enn i fjor da det var tendens til splid og backstabbing. 

1 time siden skrev Anders C:

Gleder meg helt sykt til kamp i dag!! Vi er blaa og skal alltid staa og bakom skyene er himmelen aldri graa. 

I dag forventer jeg egentlig bare at vi stiller med 11 mann på banen, og at vi klarer å ta innkast og cornere på en god måte. Får vi til det skal vi alle være fornøyd, og nåde den som måtte komme med kritikk! 

Tenk så bra det blir å slå tilbake etter den litt skuffende prestasjonen mot Notodden med en spennende 0-0 kamp mot FFK i dag!

God kamp!

Jeg har satt penger på borteseier, i tilfelle noen av spillerne ennå ikke er edru.

Vi får håpe jeg taper penger, og at denne kampen er starten på noe digert! Kritikk er alltid - uansett, uaktuelt.

2 minutter siden skrev Torres:

Hvor dårlig er egentlig han gift, om han ligger bak azemi i køen? At han får start på start begynner jo bare å bli komisk. 

Gift må jo være totalt søppel..