Gå til innhold

Matchtråd Stabæk - FFK Søndag 26 juni - 15:00


arni
 Del

Anbefalte innlegg


5 timer siden skrev Anders C:

Gleder meg helt sykt til kamp i dag!! Vi er blaa og skal alltid staa og bakom skyene er himmelen aldri graa. 
 

I dag forventer jeg egentlig bare at vi stiller med 11 mann på banen, og at vi klarer å ta innkast og cornere på en god måte. Får vi til det skal vi alle være fornøyd, og nåde den som måtte komme med kritikk! 
 

Tenk så bra det blir å slå tilbake etter den litt skuffende prestasjonen mot Notodden med en spennende 0-0 kamp mot FFK i dag!
 

God kamp!

Du traff bra!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Helt krise at man ikke klarer sette sjanser. Avslutningene er jo jevnt over elendige også. 

 

Kan gjerne klage på at vi skulle hatt to straffer, rødt kort på FFK, onside på 3 vs keeper - osv. Men det er fortsatt poengløst når vi bommer på så sinnsykt store sjanser. 

Straffetrening på avslutninger...?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Akkurat nå skrev Larzza:

Hvor gode vi er på straffekonk kan fort bli en faktor for opprykk eller ikke ser det ut som

og gå videre mot Gjøvik/Lyn i cupen til uken.. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev BlaaSpanjol:

Kjønø skal hvertfall ikke klandres for at vi ikke vinner idag 

Nei, selvfølgelig ikke.. Han har vel intet ansvar for noen ting..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev kuk:

Nei, selvfølgelig ikke.. Han har vel intet ansvar for noen ting..

Det er vel ingen som har sagt han ikke har ansvar? 

Begyn å lese postene før du kommer med sånt oppgulp!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 minutter siden skrev Mikkel:

Det er vel ingen som har sagt han ikke har ansvar? 

Begyn å lese postene før du kommer med sånt oppgulp!

Hva behager..? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev Latmann:

Tror du det hjelper?  Gift har jeg ikke sett noe særlig til, men det jeg har sett av Hammy så langt tyder ikke på at han er noe bedre.

Det er flere ting som skjer samtidig. Når Hammy kommer inn går Azemi ut, og når Gift kommer inn legger vi om til fire bak. Kanskje ville vi fått positiv effekt av Azemi ut / fire bak uavhengig av hvem som kom inn. 

Synes likevel litt cred skal gå til de to som kom inn. Hammy kom inn på midtbanen, og akkurat nå kler kanskje den rollen han best. Der får han litt mer tid til å komme unna med manglende fysikk. Hovedbidraget hans er hvordan han er orientert fremover. Mye forsøk på stikkere, men som de siste årene mangler vi bevegelser på topp. 

Og når det kommer til bevegelser liker jeg Gift. Han skaper mye mer kaos enn det vi har sett fra andre spisser (ikke bare Azemi), som igjen kan gi rom for Edvardsen og KNH. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det hadde vært gøy å høre hvordan Bjarmann tenker rundt spiss situasjonen i troppen. Det virker ikke som det har vært tema i det hele tatt i de siste overgansvinduene.... Hvor er det alle supportere, publikum, ekspertkomentatorer osv tar feil når det pekes på at vi mangler reelle spisser som scorer jevnt og trutt i Obos? Det virker nesten som man er fornøyd med troppen, og nærmest ferdig handlet for i år? Defensivt er vi gode, men det holdet ikke til opprykk kun å holde nullen... 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden skrev elvis:

Det hadde vært gøy å høre hvordan Bjarmann tenker rundt spiss situasjonen i troppen. Det virker ikke som det har vært tema i det hele tatt i de siste overgansvinduene.... Hvor er det alle supportere, publikum, ekspertkomentatorer osv tar feil når det pekes på at vi mangler reelle spisser som scorer jevnt og trutt i Obos? Det virker nesten som man er fornøyd med troppen, og nærmest ferdig handlet for i år? Defensivt er vi gode, men det holdet ikke til opprykk kun å holde nullen... 

kommer nok en spiss med bo-millionene inn..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hørte noen FFKere bak meg på hovis. De var fornøyd med at det hadde blitt «bygget klubb» og sikret økonomi. Nå skulle de bare få kjøpt en spiss i sommer…

Hvis Brauten selges er det vel bare Brann som ikke er på spissjakt i sommer. Blir spennende å se hva vi ender opp med, men om det er noe som helst hold i ryktene om Udahl tenker jeg det er omtrent maks av hva vi kan håpe på. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 timer siden skrev Anders C:

I rettferdighetens navn så var kampen i går faktisk ganske underholdende, selv om det ble 0-0. 
 

Vi kunne/burde vunnet. 
 

Personlig synes jeg det var et ok skritt i riktig retning fra de tidligere hjemmekampene. 

Enig det.

Positivt at vi legger om til 4-3-3 mot slutten av kampen, men kan gjerne starte neste kamp i den formasjonen. Eventuelt med Næss i en dyp rolle i 3’ern på midtbanen og faller ned som midtstopper når vi er i forsvar. Og har mer troa på Gift enn Azemi, han trenger litt tid på benken.

Tar heller uavgjort 3-3 enn 0-0.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Matchtråd Stabæk - FFK Søndag 26 juni - 15:00
×
×
  • Opprett ny...