Gå til innhold

Stian Ohr


apk
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


At Stian blir tror jeg også. Det eneste argumentet som skulle tilsi noe annet er vel at han er en av våre best betalte? Men du og du hvilken klubbfølelse den mannen har tilkjennegitt i løpet av de sist par måneder. Respekt. Vokst seg til å bli en av de største i mine øyne ihvertfall.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ryktene sier også at begge Danielene er på vei til oss. Nå er det jeg som står bak det ryktet, men allikevel, hvis jeg sprer det godt nok finner vi det sikkert på flere diskusjonsfora rimelig kjapt.

 

Hva om at vi tar med kilden på ryktene vi presenterer, så kan hver enkelt vurdere troverdigheten i dem?

 

Ikke noe mot deg, Markus, men det ble naturlig å nevne det når du kom med et kildefritt rykte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dessverre er de aller fleste av dagens fotballspillere kun lojale mot en ting når alt kommer til alt: Seg Selv.

 

Jeg klandrer dem ikke for det, spesielt ikke når det er snakk om å spille i Tippeligaen vs. 1. divisjon. Det er flott at de uttaler at de vil være med å spille klubben opp igjen, men jeg blir ikke spesielt overrasket eller sint om de forsvinner hvis et tilbud om Tippeligaspill kommer dalende fra himmelen.

 

Det er vel egentlig bare den harde kjerne av supportere igjen som kan kalles virkelig lojale....

 

(Så finnes det selvfølgelig unntak, og hvis det gjelder våre nøkkelspillere - supert!)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Ohr er kun nevnt blandt en lang rekke andre spillere, de har begrenset med midler og har allerede en utmerket høyreving i Alex Valencia, ikke sikkert Ohr er førsteprioritet på sørlandet!

 

@ringo

TD05

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Føler at Stian har avskåret muligheten til å bytte klubb med utspillene sine.

 

 

Men, cash is king

18749[/snapback]

 

 

Har jeg gått glipp av noen utspill?

 

Å forsterke stallen med 2,5 mill må jo bare utekukke Stian til Start, hadde det derimot vært en Tl klubb så hadde saken vært en annen.

Alle fotballspillere med ambisjoner om proffspill/ landslagspill kunne tenke seg å bytte klubb når man rykker ned til 1 div..

Ledelsen i Stabæk kan gjøre to ting.

1. Ha målsettning om å rykke direkte opp i tl med et bra mannskap

2. La de beste spillere gå for lummerusk og forsatt spille i 1 div til ungutta er modne noktil å ta steget opp i Tl.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


utekukke

 

Lars, er dette et ord du har i lista di??

 

Litt usikker på hva det betyr, men det kan man kanskje diskutere senere...

18754[/snapback]

Herregud! Det er klart at "utekukke" må med! Nå mangler vi bare 1.499 skjellord. Er det noen som kontaktet hykler-Åge for få lista komplett?

 

http://www.stabaeklars.com/daily-planet/bartefaan.htm

Lenke til innlegg
Del på andre sider


utekukke

 

Lars, er dette et ord du har i lista di??

 

Litt usikker på hva det betyr, men det kan man kanskje diskutere senere...

18754[/snapback]

Herregud! Det er klart at "utekukke" må med! Nå mangler vi bare 1.499 skjellord. Er det noen som kontaktet hykler-Åge for få lista komplett?

 

http://www.stabaeklars.com/daily-planet/bartefaan.htm

18755[/snapback]

 

Det kan kanskje finnes et og annet ord du har uteglemt fra denne listen her: Banneord

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og så fort var Stian glemt...stakkar - mer interesse for utekukke og andre lekre banneord...

 

Tror nå Stian blir, jeg. Han vet jo godt hvor jævelig miljø det kan være i andre klubber (les:Enga), så når han først har funnet seg til rette i Stabæk, tror jeg det skal litt til før han bytter klubb.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


utekukke

 

Lars, er dette et ord du har i lista di??

 

Litt usikker på hva det betyr, men det kan man kanskje diskutere senere...

18754[/snapback]

 

 

En kliten limk til deg smartass

http://www.dokpro.uio.no/ordboksoek.html

 

så kan du jo sjekke ut alle ordene du lurer på hehe

 

Faen har ikke fått med meg at Start rykka opp i depresjon etter nedrykket.

Å dæven så først nå at lèn var ved siden av kèn hehe

Man lærer så lenge man lever.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


gi nå pokker i alle rariteter av kukkuttrykk...

dette har INGENTING med Stian å gjøre...

 

STIAN ER KONGE. VÅRT VIKTIGSTE OFFENSIVE VÅPEN (spes i 1.div).,

HAN SKAL SKAL SKAL BLI I STABÆK,

TØFFESTE GUTTEN I KLASSEN.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Personlig så ser jeg bare humoren i at det plutselig dukker opp ord og utrykk uten noen sammenheng. Det er viktig å holde humøret oppe selvom det ble nedrykk, der er humor en god hjelp.

 

Umulig å si hvem som blir og ikke blir.. Det kan jo faen meg rakne helt dette, hvis man ser litt svart på det...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Umulig å si hvem som blir og ikke blir.. Det kan jo faen meg rakne helt dette, hvis man ser litt svart på det...

18846[/snapback]

 

Tror du kan føle deg trygg på at Finstad og Holter blir igjen, selv om alle de andre flyr avsted....

 

Det er da noe!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stian Ohr
×
×
  • Opprett ny...