Gå til innhold

Kamptråd: STABÆK - Stjørdals-Blink - Torsdag 7. juli


rykkinn
 Del

Anbefalte innlegg


Ny match på torsdag mot Stjørdals-Blink som er nederst på tabellen nå! 

Tapte 0-3 i dag mot Start, med en utespiller i mål de siste 40 min. Keeper ble utvist, ingen keeper på benken fordi han er skadet.

Får se om de klarer å finne en jr-keeper til oppgjøret mot oss på torsdag eller om en utespiller står i buret. 

Her skal det bli en stor seier der Stabæk dominerer kampen! Samme 11’er som sist og kjør på! 

Ikke møtt dem siden 2-3 tapet i 1994 :)


Husk 50 kr for studenter på Stabæk tribunen!! 

Forza STB

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må være noe reglementgreier bak valget om å ikke ha noen av dem på benken i dag. 

Forhåpentligvis skal vi klare å slå Blink uavhengig av keepersituasjonen.. selv på hjemmebane.

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


25 minutter siden skrev ErikErik:

Må være noe reglementgreier bak valget om å ikke ha noen av dem på benken i dag. 

Forhåpentligvis skal vi klare å slå Blink uavhengig av keepersituasjonen.. selv på hjemmebane.

 

 

Jeg sjekka med Finstad. De kan sette dem opp på B-listen. Da kan de spille tre kamper uten proffkontrakt. Men, jeg lurer også på hvorfor ikke én av dem var med i dag. Kan jo være skade, eller ferie. har snakker vi om én 15-åring og en 18-åring. Eller at Blink synes det er for dyrt å betale forsikringen, for det må de ha. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


10 minutter siden skrev Rich:

Jeg sjekka med Finstad. De kan sette dem opp på B-listen. Da kan de spille tre kamper uten proffkontrakt. Men, jeg lurer også på hvorfor ikke én av dem var med i dag. Kan jo være skade, eller ferie. har snakker vi om én 15-åring og en 18-åring. Eller at Blink synes det er for dyrt å betale forsikringen, for det må de ha. 

Mye mulig pga økonomi… går jo ikke så bra der oppe nå økonomisk 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev ErikErik:

For alt jeg vet er reservekeepern deres tilbake til torsdag..  Aner ikke "hvor skadet" han er.. 

I  såfall Sandberg i mål for begge lag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev rykkinn:

Mye mulig pga økonomi… går jo ikke så bra der oppe nå økonomisk 

nei, de sliter visst. Men, å hente opp en junior på B-listen koster ikke mer enn 6700 kr i forsikring

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spørs vel om denne kampen kommer til å telles når sesongen gjøres opp - er vel en reel fare for at Blink blir tvunget til å trekke laget før sesongen er omme.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


13 minutter siden skrev @ringo:

Spørs vel om denne kampen kommer til å telles når sesongen gjøres opp - er vel en reel fare for at Blink blir tvunget til å trekke laget før sesongen er omme.

Men vi bør vel ikke satse på det? Eller er det fristende å hvile spillere til kampen søndag?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev Nr14:

???

(Moderator: Om denne diskusjonen kommer opp igjen her også, kanskje flytte mitt og andre innlegg til tråden om Troppen eller noe sånt?)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


"Kanskje er det en 14-åring som vokter målet mot Stabæk. Laget reiser med buss på grunn av SAS-streiken og treneren har frasagt seg all lønn ut året. Stjørdals-Blink er Stabæks neste motstander i 1. divisjon."

Rasmus Sandberg er syk. Dersom forkjølelsen ikke gir seg innen i morgen, blir han ikke med til Nadderud og 14 år gamle Sander Stokke hentes opp fra rekruttene. Lillebo sier at det ser ut til at Sandberg blir klar til kampen, noe i da inderlig får håpe. Å plassere en 14-åring mellom stengene i 90 min mot opprykksfavoritt er en nådeløs inngang til toppfotballen. 

 

Stabæk fotball, Eirik Kjønø | Stabæks neste motstander: 14-åring kan vokte målet. Reiser med buss på grunn av streik. Trener har sagt fra seg lønn. (budstikka.no)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ypperlig anledning til å pynte på målforskjellen  , og gi enkeltspillere sårt tiltrengt selvtillitt. Azemi, Gift, Ollie, Kornelius, Hammy osv !

Vil se 4 4 2 og ikke noe 5 mann, parkere buss og kontre imorra

 

Kanskje spare noen spillere før brann søndag, og la spillere som metcalfe, Kostadinov, lange, andresen få mer spilletid enn vanlig? . La også kassi og veum få et etterlengtet innhopp i ligaen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg vil nå se den 11eren Kjønø mener er best for å fortsette å få flyt og godfølelse før Brann. Og da særlig på det offensive. Ta heller noen tidligere bytter hvis vi dunker inn ett par tidlig. 
 

Gutta må da fader tåle det kampprogrammet her. Ikke lenge siden det var ferie, Kjønø har allerede rotert en del pga dårlige prestasjoner og det har og blir mer hvile pga karantene. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På 5.7.2022 den 14.25 skrev hoffisking:

Huff nei, ingen undervurdering nå. 100% påskrudd er det vi trenger eller ryker vi på en unødvendig smell

Helt korrekt, jeg mistenker at Stabæk har gått på en del smeller nettopp pga dem har tatt lett på enkelte kamper og at enkelt spillere tenkt at nå kan jeg slappe av litt i denne kampen også gått på en smell pga flere har tenkt sånn og dessverre tatt for lett på enkelte kamper med antatt svakere motstandere. Skal man ha hevde seg i topp 5 i eliteserien eller rykke opp så MÅ man ALDRI ta lett på en kamp. Men tror og håper dette blir en grei 3 poenger, alt annet vil skuffe meg stort. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


16 timer siden skrev FranckTheBank:

Vil se 4 4 2 og ikke noe 5 mann, parkere buss og kontre imorra

Hvilke kamper er det vi har parkert bussen og kontret inn?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ser ut som de har hentet Nils Jonatan Johansson fra Ranheim. Står sist oppført med kamp for Ranheim i 2021. 31 år gammel, signerte for Blink i går. Spilleklar fra og med i dag. Ser vel ut som han egentlig la opp etter fjoråret. Han fikk 8 kamper for Blink i Obos-ligaen i 2020. i 2018 sto han 30 matcher i Obos for Notodden

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: STABÆK - Stjørdals-Blink - Torsdag 7. juli
×
×
  • Opprett ny...