Gå til innhold

Kamptråd: STABÆK - Stjørdals-Blink - Torsdag 7. juli


rykkinn
 Del

Anbefalte innlegg


6 minutter siden skrev Nr14:

Hvor mange cm?

O,5! Vet ikke, faktisk. Men bra nok høyde til at Blink-spillere og trenere var imponert da de gikk utpå matta.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden skrev JonasM:

O,5! Vet ikke, faktisk. Men bra nok høyde til at Blink-spillere og trenere var imponert da de gikk utpå matta.

La merke til at ballen stoppet litt i alt vannet rundt vanningsdysene rett etter pause spesielt, vanner de litt mye tro?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4 timer siden skrev Drosselmeyer:

Keeperen til Blink storspiller, ellers hadde dette blitt stygt.

Uenig. Elendige avslutterferdigheter hos oss da andrerekka ble satt inn ved 55 min må ta skylda. KNH fikk mål til slutt, men brant 3-4 giga sjanser før det. Rett og slett vanskelig å forstå hvor svake avslutningene var. Og det er ikke Eirik K sin skyld, men nå starter han i hvert fall med de beste.

Slo meg at om Azemi og KNH hadde startet hadde vi tapt. Men det gjorde vi heldigvis ikke!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Solid gjennomført, selv om 2. omgang så mer ut som en treningskamp mot en 2. divisjonslag enn en Obos-kamp. 

Noen tanker:

1) Spesielt i 2. omgang hadde vi noen skolebokangrep. Sandberg, Næss, Edwards mfl spiller bak til de finner en åpning. Da åpningen var der, fikk vi spilt opp midtbanen bak det første pressleddet til Blink og fikk satt fart. Jeg synes fortsatt det er bedre at vi holder i ballen til vi finner åpninger heller enn at vi spiller "norsk"  ved å slå langt mot Azemi og håpe at det skjer noe rundt andreballen.

2) Jeg har aldri lagt skjul på at jeg mener Azemi og KNH ikke er gode til å spille sammen med et lag. Det så vi igjen i dag. KNH er god når han setter fart og bare trenger å forholde seg til seg selv og et par forsvarsspillere. Da er han uforutsigbar og klarer ofte å krangle med seg ballen. Han ville vært et funn for et hvilket som helst lag som kommer til Nadderud for å legge seg bakpå og kontre mot oss. Når vi er laget som dominerer kamper og trenger å bryte ned etablerte forsvar er han ikke god til å bidra. Det hadde kanskje litt å si at Krogstad gikk av også, men vi faller i kvalitet på spillet etter trippelbyttet.

3) Metcalf så sikker ut med ballen, men virket ofte å trekke ned i sikring da Næss gikk fremover. Vi kan tenke oss en midtbane der Krogstad har som jobb å løpe rundt og skape kaos, Hammy skal være den offensive playmakeren og Edwards skal ligge dypt og starte angrep. I den forenklingen virker det som det er Edwards plass han evt skal utfordre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev JonasM:

Spørsmål: Jeg sitter på en god del klipp fra matchen, men har satt sammen et sammendrag med målene pluss superkort oppsummering av Wernersson.

Men har noen her ønske om at jeg setter sammen en lengre versjon med det meste av sjanser Stabæk som jeg filmet. Jeg har blant annet Lange som melder seg fornøyd med resultatet mens kampen pågår (før siste scoringa til Blink). Veit da pokker hvorfor, men har slow-klipp fra oppvarminga til og med. Jeg kom også litt vel tett på da Gift "klarerte" utenfor langsiden.

Ps: Er vel ikke mulig å komme nærmere krysset enn hva Hammy presterte!

P1066620-3-0Hammy.MP4.Still001_krysset.jpg

P1066647 4-1Korna.MP4.Still001.jpg

 

Absolutt! Er det mulig å bruke TV-bildene også, så man får to kameravinkler?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


34 minutter siden skrev Jan Fredrik:

Absolutt! Er det mulig å bruke TV-bildene også, så man får to kameravinkler?

Absolutt! Jeg har ikke fått tilgang til det ennå, men så fort jeg har det så skal det nok ordne seg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 timer siden skrev NaturligPessimist:

Det ser virkelig ikke ut som disse stengene er i lodd.

Det er rett og slett i ytterkant av objektivet, så det ser dessverre slik ut (stabilisatoren overkompenserer), men er heldigvis ikke det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: STABÆK - Stjørdals-Blink - Torsdag 7. juli
×
×
  • Opprett ny...