Gå til innhold

KAMPTRÅD: Stabæk - KFUM Oslo


@ringo
 Del

Anbefalte innlegg


Kanskje på tide med en matchtråd.

I følge NIFS.no har vi kun møtt de i en obligatorisk kamp - I cup’en i 2015. Da vant vi 3-1 etter mål av Dio, Gorozia og Granli.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev elaang:

Ifølge nifs.no? Når vi har vår egen stb.guru, en fantastisk side!? Der fremkommer det at vi tapte 2-3 både hjemme og borte i 1983 https://stb.guru/teams/128/kfum-oslo

På tide med en seier i serien, med andre ord 🙂

Stb.guru er et utmerket verktøy, men har en betydelig mangel - ingen statistikk for jentene - det er for dårlig! Samt den forteller ingenting om motstanderes form som var årsaken til at jeg var på nifs.no og ja jeg var for lat til å dobbelsjekke kamper fra forrige årtusen 😜

Lenke til innlegg
Del på andre sider


6 minutter siden skrev Innkast:

Er det utsolgt i dag ?? Får ikke kjøpt billetter - bare pølser på Stabak.no ! Har noen venner på besøk som liker god fotball og som jeg hadde tenkt til å sponse med billetter.

Bare å bla litt lenger ned på billett.stabak.no: https://stabakfotball.ticketco.events/no/nb/e/obosligaen_stabaek_fotball__kfum_oslo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Viktig kamp!! Ingen grunn til å danse tango med Ranheim om den 2 plassen til langt ut på høsten, vi er bedre enn dem. Fint om vi starter reisen som Brann har gjort for lenge siden og stikker fra dem bak oss. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


25 minutter siden skrev @ringo:

Synes ikke det har funket optimalt å flytte Næss opp på midten. Hang bedre sammen med Geelmuyden.

Enig!

Alternativt skulle man jo tro at Metcalfe kan gå inn hvis de vil ha en litt mer defensiv type enn Geelmuyden. Som det er nå mister vi rett og slett en spiller i angrepet, siden vi har tre bak der som ikke har evner/selvtillit til å bidra stort i oppbyggingen.

I tillegg vil jeg, som vanlig dessverre, sette et spørsmålstegn ved KNH. Helt på slutten av omgangen så det ut som om Krogstad også eksploderte litt etter nok et dribleraid som ikke fungerte. Han minner meg litt om typen vi husker fra da vi spilte løkkefotball: Lat type som hang på topp, og hver gang han fikk ballen endte han med å drible til han mistet den. De gangene han scoret var det masse jubel for "fantastiske" mål, men laget som helhet led av at det ikke var mulig å kjøre et ordentlig angrep uten at han endte med å ødelegge dem. Så ja, KNH har en del målpoeng. Men ville vi ikke vært tjent med en annen type spiller når vi har ballen mest og skal spille oss gjennom etablerte forsvar?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Til å spille med tre midtstoppere er vi overraskende tafatte når KFUM spiller i bakrom, gjerne dekker litt for mange ballfører og litt for få mulige spillrom / andre motspillere - de har jo vært på nesten blank noen ganger allerede...

Noen ganger syns jeg det vitner om at trern er litt usikre på hvem som har ansvaret for hvilke rom.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4 minutter siden skrev Mihawk:

Til å spille med tre midtstoppere er vi overraskende tafatte når KFUM spiller i bakrom, gjerne dekker litt for mange ballfører og litt for få mulige spillrom / andre motspillere - de har jo vært på nesten blank noen ganger allerede...

Noen ganger syns jeg det vitner om at trern er litt usikre på hvem som har ansvaret for hvilke rom.

La ikke sunn fornuft komme i veien for kreative løsninger. Treer bak uten definerte arbeidsoppgaver gjør livet mer spennende.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

KAMPTRÅD: Stabæk - KFUM Oslo
×
×
  • Opprett ny...