Gå til innhold

Kamptråd: Sogndal - Stabæk // Mandag 25. juli 2022


rykkinn
 Del

Anbefalte innlegg


2 timer siden skrev StabækJR:

Pedersen trente alternativt igår. Så ikke Normann Hansen eller Wernersson. Hammy ble drillet på topp sammen med Gift ,med Lange på venstre vingback

Lettere for Flo nå som Edvardsen ikke truer lenger

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Azemi har fysikk til å kunne krige litt ja.. men han bruker ikke fysikken sin. Det gjør vondt å spille i OBOSligaen. Sutring og primadonnanykker er det bare å legge ifra seg med en gang hvis han vil få spilletid fremover. 

Ser ingen grunn til å benke gift. Uryddig og uerfaren -ja.. men han gir gass og bidrar også mye mer helhjertet i presspillet. Innsats trumfer det aller meste i min bok.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Azemi har jo ikke akkurat levert noe i obos de siste 10 rundene ellerno for å vise at han fortjener noe spilletid heller..  

Kjør på med Gift og hammy eller Normann Hansen som er med å skape mer uroment enn kjeglen azemi 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


38 minutter siden skrev rykkinn:

Kjør på med Gift og hammy eller Normann Hansen som er med å skape mer uroment enn kjeglen azemi 

Norman Hansen er syk og spiller mest sannsynlig ikke på mandag. 
 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Akkurat nå skrev Vidar.STB:

Kan noen legge ut linken til biletter på borde suport

Ville ha ventet med å kjøpe billetter siden vi ofte får tildelt ubrukte billetter av Stabæk fra deres kvote. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Azemi hadde jeg forventet veldig mye mer av i år, med tanke på slutten av forrige sesong! Jeg hadde forventet at han var tent og ga litt ekstra i hver eneste duell! Men synes han heller har opptrådd motsatt! Om det er på det mentale plan eller ferdighetsplan får andre bestemme!

 

Men med Korn ute, håper jeg på en 442 med Hammy tilbaketrukket bak en Gift som måltyv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


32 minutter siden skrev blaasoldat:

Azemi hadde jeg forventet veldig mye mer av i år, med tanke på slutten av forrige sesong! 

Etter den lilleputt straffebommen han hadde i skjebnekampen i Skien, som var med på å besegle nedrykket, hadde jeg lave forventninger Iår. Og de har han innfridd, case for mental trener? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


45 minutter siden skrev arni:

Etter den lilleputt straffebommen han hadde i skjebnekampen i Skien, som var med på å besegle nedrykket, hadde jeg lave forventninger Iår. Og de har han innfridd, case for mental trener? 

Jeg har tenkt litt på dette med det mentale i det siste. Før kom folk til oss for å restarte karrieren så lenge vi ga de tid og kjærlighet. Når Lumanza og Skytte kom tilbake igjen gikk det jo helt skeis. Er vi rett og slett ræva nå på dette?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sandberg

Piggy -- Wangberg -- Næss -- Wernersson

Ottesen -- Kay -- Edward -- Krogstad

-- Geelmuyden -- Gift --

4-4-2 der Ottesen trekkes opp på midten

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden skrev Hanse:

Virker mer som at Ottesen ikke har jobbet hjem da. Det laget der ser jo klink 5-3-2 ut

Enig - men kanskje mer 5-3-1-1 litt avhengig av hvordan Hammy legger seg

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi fortsetter med den konservative stilen  med 5 bak. Tror vi taper midtbanen med denne tilnærmingen. Jeg frykter at denne defensive holdningen blir vår bane utover høsten. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Viktigheten av å stikke av kan ikke snakkes mer om. Ranheim har begynt å rakne litt, er ingen grunn til å lage det spennende når lagene rundt oss er så dårlige.

Tror dette er en kamp som kan passe oss, forventer at vi slår tilbake og tar 3 poeng i dag. Og med det forhåpentligvis starter reisen til å gjøre 2 plassen kun VÅR. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På 23.7.2022 den 14.19 skrev Slum:

Ville ha ventet med å kjøpe billetter siden vi ofte får tildelt ubrukte billetter av Stabæk fra deres kvote. 

Hvor kan vi møte opp for å eventuelt høste av dette godet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


35 minutter siden skrev joffen:

Hvor kan vi møte opp for å eventuelt høste av dette godet?

Kontakt Vilde. Vi fikk 25 billetter. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Sogndal - Stabæk // Mandag 25. juli 2022
×
×
  • Opprett ny...