Mortimer 4,395 Share Posted November 8, 2004 Share Posted November 8, 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=253579 Måtte lese det 3-4 ganger før jeg kom på at Martin antagelig sliter med lyskene enda og derfor ikke er med?? Keepere: Espen Johnsen, Rosenborg Thomas Myhre, Sunderland Utespillere: André Bergdølmo, Borussia Dortmund John Carew, Besiktas Erik Hagen, Vålerenga Jon Inge Høiland, Malmø FF Magne Hoset, København Steffen Iversen, Vålerenga Azar Karadas, Benfica Claus Lundekvam, Southampton Tommy Svindal Larsen, Nürnberg Morten Gamst Pedersen, Blackburn John Arne Riise, Liverpool Sigurd Rushfeldt, Austria Wien Jan Gunnar Solli, Rosenborg Ragnvald Soma, Brann Bengt Sæternes, Brann Alexander Ødegaard, Sogndal Link to post Share on other sites More sharing options...
Markus 5 Share Posted November 8, 2004 Share Posted November 8, 2004 Han har sikkert sagt ifra til Hareide at han blir med Stabæk ned og Hareide truer med en eneste gang... Link to post Share on other sites More sharing options...
Freak Magnet 185 Share Posted November 8, 2004 Share Posted November 8, 2004 Martin har meldt forfall, pga de nevnte lyskene! Men Morten og Henning (velfortjent) er med på U-21 landslaget!!! Link to post Share on other sites More sharing options...
Rubbster 0 Share Posted November 8, 2004 Share Posted November 8, 2004 han sier så, men vi veit ikke om hareide har begynt fryse ute kampanjen sin for å få Martiin RBK Link to post Share on other sites More sharing options...
apk 16 Share Posted November 8, 2004 Share Posted November 8, 2004 Det er vel Martin som "faker" skade, slik at han skal være mindre attraktiv for "oppkjøperne på kjøttmarkedet". Han må jo ønske å bli igjen i Stabæk for å gjøre alt godt igjen ved å spille oss opp i TL! Link to post Share on other sites More sharing options...
Pedagogen 15 Share Posted November 8, 2004 Share Posted November 8, 2004 Det er vel Martin som "faker" skade, slik at han skal være mindre attraktiv for "oppkjøperne på kjøttmarkedet". Han må jo ønske å bli igjen i Stabæk for å gjøre alt godt igjen ved å spille oss opp i TL! 18375[/snapback] Dette er en tolkning jeg godt kan like. Link to post Share on other sites More sharing options...
sveinjhag 47 Share Posted November 8, 2004 Share Posted November 8, 2004 Det er vel Martin som "faker" skade, slik at han skal være mindre attraktiv for "oppkjøperne på kjøttmarkedet". Han må jo ønske å bli igjen i Stabæk for å gjøre alt godt igjen ved å spille oss opp i TL! 18375[/snapback] Dette er en tolkning jeg godt kan like. 18378[/snapback] Nord melder to grand. Martin er kald! 7 5 4 D 8 3 D 6 2 E K D 7 E K D 8 3 E 6 5 4 K 7 5 3 - Med disse kortene på hånden blir Martin i Stabæk! Hareide og Bjørneby får ikke fylt opp RævBK med spillere og Martin spiller i VM og Tippeligaen 2006. Link to post Share on other sites More sharing options...
Rubbster 0 Share Posted November 8, 2004 Share Posted November 8, 2004 Vil ikke blande seg inn i klubbvalg...ehe, neiiivel Med denne og overskriften og denne kommentaren: Jeg tror de skjønner hva som er lurt selv. De skal prestere veldig godt dersom de skal holde plassen på landslaget med 1. divisjonsspill. Og jeg tror ikke de vil utvikle seg videre med å fortsette der de er nå, mener Hareide. Blir jeg meget forvirret med hva han egentlig mener. Prøver han ikke å presse Martin og ødegaard vekk fra Stabæk og Sogndal da??? BLIR SÅ JÆVLIG FORBANNA NÅR JEG LESER SÅNT, MARTIN OG ØDEGAARD ER JO IKKE SÅ DUMME AT DEM IKKE SKJØNNER HVA HAREIDE SIKTER TIL!!!!!!!!!!!!!!!!! Link to post Share on other sites More sharing options...
Toretøsch 1 Share Posted November 8, 2004 Share Posted November 8, 2004 åssen får vi vite at martin blir/går? blir det pressekonferanse? Link to post Share on other sites More sharing options...
Markus 5 Share Posted November 8, 2004 (edited) Share Posted November 8, 2004 (edited) regner med det, og den kan bli ekkel, Stabæk kaller inn til pressekonferanse, da står det mellom Martin forsvinner eller Davidsen kommer - du bestemmer !!! Edited November 8, 2004 by Markus Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts