Gå til innhold

Kamptråd: FFK-Stabæk 4 august


arni
 Del

Anbefalte innlegg


Har vi noen gang vært dårligere defensivt på midtbanen enn nå? Akkurat som mot Skeid og KFUM, så glir altså semigode OBOS-spillere rett gjennom leddet vårt som en kniv i varmt smør.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fryktelig skuffende det som skjer i forsvaret om dagen. Det er DER vi har masse rutine med Pedersen, Næss og Wangberg. Vi var veldig bunnsolide i starten, men nå er det vidåpent i forsvaret kamp etter kamp. Hvis vi skal rykke opp, må de rutinerte steppe opp vesentlig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


7 minutter siden skrev Zemzemi:

Ser mer en mix av Veigar og Alan

En mix av Veigar, Nannskog og Alan!

Hadde ikke drømt om å få se en ny versjon av den trioen i Stabæk-drakta igjen. Og i hvert fall ikke som én spiller!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Syns Hammy har hatt en dårlig kamp, han gir ikke 100% i presspillet som Gift - og virker som en junior i dueller. Er han redd for å gå i disse? Han trenger mer fysikk i spillet sitt for å ta et ordentlig steg. Og når han i dag har hatt mange enkle pasningsfeil(dog en fin akkurat nå) og svake avslutninger, blir det vanskelig å forsvare en plass på laget for han...  Men vi har kanskje ikke bedre alternativer når Kassi nå er ute (?)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


6 minutter siden skrev Trusty:

Mulig kampen er helt annerledes fra tribuneplass, men dette er vel en av de kampene med mest energi og trøkk jeg har sett i år. Midtbanen blir med på løp fremover, vi prøver faktisk på gjennombrudspasninger og til og med Curtis kom til kanten av boksen. Blir teit å klage på dette imo. Burde jo vært 2-4 utpå her, eller noe i den duren.

Sitter med mye av samme opplevelsen, hjemmefra!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


9 minutter siden skrev Trusty:

Mulig kampen er helt annerledes fra tribuneplass, men dette er vel en av de kampene med mest energi og trøkk jeg har sett i år. Midtbanen blir med på løp fremover, vi prøver faktisk på gjennombrudspasninger og til og med Curtis kom til kanten av boksen. Blir teit å klage på dette imo. Burde jo vært 2-4 utpå her, eller noe i den duren.

Jeg hopper ikke itaket akkurat, skal vi ha masse skryt vær gang vi får til noe som bør være forventet?

Jeg forventer myyyyye mer, men det har jeg gjort lenge. Men under Kjønø så er det mer riktig å juble hemningsløst av en slik omgang...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: FFK-Stabæk 4 august
×
×
  • Opprett ny...