nichb 5,519 Share Posted August 4, 2022 Share Posted August 4, 2022 Nesten utrolig, at ingen av våre klarte å være borti ballen engang på den dødballen… 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
elvis 1,940 Share Posted August 4, 2022 Share Posted August 4, 2022 Mangler bare litt i forsvaret nå..... 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
archstanton 462 Share Posted August 4, 2022 Share Posted August 4, 2022 Ikke sove på jobb! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Zemzemi 217 Share Posted August 4, 2022 Share Posted August 4, 2022 5 minutter siden skrev Path: Er Gift en ny Nannskog? Ser mer en mix av Veigar og Alan 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
nichb 5,519 Share Posted August 4, 2022 Share Posted August 4, 2022 Skulle gjerne heller hatt Næss sentralt bak, synes Wangberg overhode ikke henger med, sen i dueller og sirup i beina… 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
elvis 1,940 Share Posted August 4, 2022 Share Posted August 4, 2022 Vi rydder ikke foran bakre 4 er. Mener Metcalf bør ut nå, han virrer bare rundt desverre. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
joogs 1,413 Share Posted August 4, 2022 Share Posted August 4, 2022 Vi blir utspilt. Midtbanen henger ikke sammen 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Mihawk 1,525 Share Posted August 4, 2022 Share Posted August 4, 2022 Har vi noen gang vært dårligere defensivt på midtbanen enn nå? Akkurat som mot Skeid og KFUM, så glir altså semigode OBOS-spillere rett gjennom leddet vårt som en kniv i varmt smør. 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Hushovd 1,579 Share Posted August 4, 2022 Share Posted August 4, 2022 Fryktelig skuffende det som skjer i forsvaret om dagen. Det er DER vi har masse rutine med Pedersen, Næss og Wangberg. Vi var veldig bunnsolide i starten, men nå er det vidåpent i forsvaret kamp etter kamp. Hvis vi skal rykke opp, må de rutinerte steppe opp vesentlig! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
mbh 6,447 Share Posted August 4, 2022 Share Posted August 4, 2022 Fredrikstad går mot mål når de har ballen. Vi liker å ha ballen. 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
bluemaster 1,698 Share Posted August 4, 2022 Share Posted August 4, 2022 Jeg har ikke sett kamp på en stund, men utenom Gift så må jeg si at dette Stabæklaget ser ut som en gjeng amatører! 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Blanzinho 862 Share Posted August 4, 2022 Share Posted August 4, 2022 Gjesp… Energiløst og fantasiløst nok en gang. Gift som berger oss… 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Jan Fredrik 3,580 Share Posted August 4, 2022 Share Posted August 4, 2022 7 minutter siden skrev Zemzemi: Ser mer en mix av Veigar og Alan En mix av Veigar, Nannskog og Alan! Hadde ikke drømt om å få se en ny versjon av den trioen i Stabæk-drakta igjen. Og i hvert fall ikke som én spiller! 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Mihawk 1,525 Share Posted August 4, 2022 Share Posted August 4, 2022 Syns Hammy har hatt en dårlig kamp, han gir ikke 100% i presspillet som Gift - og virker som en junior i dueller. Er han redd for å gå i disse? Han trenger mer fysikk i spillet sitt for å ta et ordentlig steg. Og når han i dag har hatt mange enkle pasningsfeil(dog en fin akkurat nå) og svake avslutninger, blir det vanskelig å forsvare en plass på laget for han... Men vi har kanskje ikke bedre alternativer når Kassi nå er ute (?) 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Path 315 Share Posted August 4, 2022 Share Posted August 4, 2022 Er det bare Gift som ikke har dobbeltknute på skoa? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Trusty 107 Popular Post Share Posted August 4, 2022 Popular Post Share Posted August 4, 2022 Mulig kampen er helt annerledes fra tribuneplass, men dette er vel en av de kampene med mest energi og trøkk jeg har sett i år. Midtbanen blir med på løp fremover, vi prøver faktisk på gjennombrudspasninger og til og med Curtis kom til kanten av boksen. Blir teit å klage på dette imo. Burde jo vært 2-4 utpå her, eller noe i den duren. 20 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
JonasM 1,291 Share Posted August 4, 2022 Share Posted August 4, 2022 6 minutter siden skrev Trusty: Mulig kampen er helt annerledes fra tribuneplass, men dette er vel en av de kampene med mest energi og trøkk jeg har sett i år. Midtbanen blir med på løp fremover, vi prøver faktisk på gjennombrudspasninger og til og med Curtis kom til kanten av boksen. Blir teit å klage på dette imo. Burde jo vært 2-4 utpå her, eller noe i den duren. Sitter med mye av samme opplevelsen, hjemmefra! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
nichb 5,519 Share Posted August 4, 2022 Share Posted August 4, 2022 9 minutter siden skrev Trusty: Mulig kampen er helt annerledes fra tribuneplass, men dette er vel en av de kampene med mest energi og trøkk jeg har sett i år. Midtbanen blir med på løp fremover, vi prøver faktisk på gjennombrudspasninger og til og med Curtis kom til kanten av boksen. Blir teit å klage på dette imo. Burde jo vært 2-4 utpå her, eller noe i den duren. Jeg hopper ikke itaket akkurat, skal vi ha masse skryt vær gang vi får til noe som bør være forventet? Jeg forventer myyyyye mer, men det har jeg gjort lenge. Men under Kjønø så er det mer riktig å juble hemningsløst av en slik omgang... 4 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
yiddo 1,742 Share Posted August 4, 2022 Share Posted August 4, 2022 Merkelig at FFK ikke legger seg lavere, Gift har vært mye i bakrom i dag. Faller de av litt før har vi ikke noe å stille opp med fremover. 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
SuperDungeonMaster 1,478 Share Posted August 4, 2022 Share Posted August 4, 2022 Få mye rom, men klarer ikke å utnytte. Jeg sverger, jeg har sett mer effektive franske kommunebyråkrater. 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
BlaaSpanjol 1,019 Share Posted August 4, 2022 Share Posted August 4, 2022 Får se på det positive, vi er ikke Mjøndalen 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
SuperDungeonMaster 1,478 Share Posted August 4, 2022 Share Posted August 4, 2022 3 minutter siden skrev SuperDungeonMaster: Få mye rom, men klarer ikke å utnytte. Jeg sverger, jeg har sett mer effektive franske kommunebyråkrater. Men ikke ett vondt ord om fransk forvaltning! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
nichb 5,519 Share Posted August 4, 2022 Share Posted August 4, 2022 Jadda Krogstad!!! Fortsett å hold deg høyt i banen ! 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Emilie23 914 Share Posted August 4, 2022 Share Posted August 4, 2022 Dæven! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
hoffisking 982 Share Posted August 4, 2022 Share Posted August 4, 2022 Strøkent 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
AndreaSTB 259 Share Posted August 4, 2022 Share Posted August 4, 2022 NÅ MÅ VI VÆRE PÅ 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Marandinho 1,560 Share Posted August 4, 2022 Share Posted August 4, 2022 Der da Krogstad!!!! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Marandinho 1,560 Share Posted August 4, 2022 Share Posted August 4, 2022 HVA FAEN! IGJEN?! 🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
yiddo 1,742 Share Posted August 4, 2022 Share Posted August 4, 2022 Sukk 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
AndreaSTB 259 Share Posted August 4, 2022 Share Posted August 4, 2022 1 minutt siden skrev AndreaSTB: NÅ MÅ VI VÆRE PÅ . 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts