Jump to content

Kamptråd: FFK-Stabæk 4 august

arni
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå skrev NaturligPessimist:

For oss uten tv-tilgang; kan vi få en objektiv oppsummering?  Tre ting som fungerte, og tre som ikke fungerte?

Krogstad må ta på seg skylden for 2-2 baklengs. Gående i press på mannen som åpner opp forsvaret vårt med tredje siste pasningen. Krogstad hadde nok drømmescoringen i tankene enda. Mentaliteten fungerer ikke når vi slipper inn 2 mål rett etter vi har tatt ledelsen. 

4 minutter siden skrev FranckTheBank:

Skal Ottesen krediteres assist på det siste målet? 

Jeg har spurt Joakim Miøen som holder på med intervju og greier, om han kan sjekke det opp hva spillerne selv melder. Har prøvd igjen og igjen å forstå om det er Gift eller ei. VGLive skriver Edwards.

1 minutt siden skrev JonasM:

Jeg har spurt Joakim Miøen som holder på med intervju og greier, om han kan sjekke det opp hva spillerne selv melder. Har prøvd igjen og igjen å forstå om det er Gift eller ei. VGLive skriver Edwards.

Edwards? Nå blander du vel sammen med 2-3 målet som er Edwards sitt. Den toucher ingen. Azemi spiller pasningen til seg selv, selvom Gift hjelper til å holde FFK unna. Jeg sikter til Den siste til Gift der Ottesen slår inn og ballen får en touch før Gift scorer. Men jeg gir den uansett til Ottesen. 

7 minutter siden skrev FranckTheBank:

Edwards? Nå blander du vel sammen med 2-3 målet som er Edwards sitt. Den toucher ingen. Azemi spiller pasningen til seg selv, selvom Gift hjelper til å holde FFK unna. Jeg sikter til Den siste til Gift der Ottesen slår inn og ballen får en touch før Gift scorer. Men jeg gir den uansett til Ottesen. 

Ah, min feil! Ja, den er Ottesen.