Gå til innhold

Oddbjørns avskjedstråd


mbh
 Del

Anbefalte innlegg


Fornuftige Oddbjørn!

Han har likevel stor forståelse for at diskusjonsforum og sosiale medier til tider er på kokepunktet for tiden. Og at folk er lei for dagens tilværelse på det nest øverste nivået.

– Vi er prisgitt engasjementet til folk. Likegyldigheten er vår største fiende. Det å rykke ned er en traume for klubben, ansatte og supportere. Derfor er det ekstremt viktig at vi klarer å samle oss, sier han.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev mbh:

Oddbjørn Vistnes gir seg i klubben, men begir seg samtidig inn i ekteskapet. Det mest kompliserte skapet som ikke kommer fra IKEA.

https://www.budstikka.no/gir-seg-i-stabak-etter-atte-ar-na-skal-han-gifte-seg-etter-et-spektakular-frieri/s/5-55-1235540

Lykke til, og takk for følget!

 

P.s. i denne tråden kan dere skrive på norsk med god samvittighet.

Igjen hvorfor er ikke dette på Stabak.no først? (For oss uten Budstikka+ hadde det vært fint)

 

Tusen takk for alt du har gjort for klubben Oddbjørn! Lykke til på veien videre, så håper vi du kommer tilbake til den Blaa familien på ett senere tidspunkt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


11 timer siden skrev duckster:

Fra forferdelige artikler og produksjoner med Hilde

Nå ble jeg nysgjerrig... Kanskje web.archive.org kan gi meg en god latter? Så det skal være omtrent ni år tilbake?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lykke til videre Oddbjørn, og takk for innsatsen!

 

3 timer siden skrev 1369:

Nå ble jeg nysgjerrig... Kanskje web.archive.org kan gi meg en god latter? Så det skal være omtrent ni år tilbake?

Jeg ville ikke utsatt meg selv for å grave opp det der om jeg var deg, men om du leter tilbake i tid på forumet også så finner du nok... litt klaging...

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


16 timer siden skrev odd:

Fordi Oddbjørn var opptatt med andre ting? 🙂

Vet ikke helt hva annet du sikter til, da jeg ikke får lest artikkelen! Så kanskje jeg fremstår som idiot med ønsker om at det blir lagt på hjemmesiden!

Men avskjeden til Oddbjørn burde noen andre i klubben klart å publisere, for å takke han av etter 9 år! Det burde en forvente av medieavdelingen. (Men det kommer forhåpentligvis noe)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Oddbjørns avskjedstråd
×
×
  • Opprett ny...