Gå til innhold

Kamptråd: Stjørdal-Blink Stabæk 14 august


arni
 Del

Anbefalte innlegg


Akkurat nå skrev BlaaSpanjol:

Eirik bør sparkes innen dagen er omme. Senest imorgen tidlig

Det er ikke nok - dessverre. Espen Moe må også gå. Det er han som har påtatt seg ansvaret for å ansette en uerfaren trener. Jeg har lenge ment at EK er en helt middels grei trener. I kveld viste han dessverre at han mangler en hver sans for taktikk. JJ fikk sparken etter at vi tapte for ES-laget Sandefjord. Her taper vi for et bunnlag i OBOS.  

Lenke til innlegg
Del på andre sider


5 minutter siden skrev Drosselmeyer:

Faens drittkamp og flaut å tape for nedrykkslaget Blink. Men dette er jo ikke noe vi kan legge på Kjønø, vi (Sandberg + Edwards) gir jo Blink to mål, det var neppe i kampplanen til Kjønø. 

Så du ikke hvordan vi ikke hang sammen i andre omgang ??????????????????????????

Lenke til innlegg
Del på andre sider


5 minutter siden skrev Drosselmeyer:

Faens drittkamp og flaut å tape for nedrykkslaget Blink. Men dette er jo ikke noe vi kan legge på Kjønø, vi (Sandberg + Edwards) gir jo Blink to mål, det var neppe i kampplanen til Kjønø. 

Hva med spillet før, imellom og etter de to målene?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4 minutes ago, Drosselmeyer said:

Faens drittkamp og flaut å tape for nedrykkslaget Blink. Men dette er jo ikke noe vi kan legge på Kjønø, vi (Sandberg + Edwards) gir jo Blink to mål, det var neppe i kampplanen til Kjønø. 

Men det er faktisk talt Kjønøs ansvar å bygge opp spillerne og laget såpass at de som et minimum i hvert fall ikke gir bort mål til et lag som skal spille på nivå tre neste sesong. Så er det styret sitt ansvar at de til stadighet ansetter feil folk både som trenere og i diverse andre stillinger. Det er kanskje det største problemet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 minutter siden skrev enda en jævla islending:

Hva med spillet før, imellom og etter de to målene?

Jeg synes vi hadde brukbar kontroll på kampen frem til utligningen, men derfra og ut var det veldig svakt. Til og med kommentator, som åpenbart holdt med Blink, var enig i dette. Vi spilte oss jo faktisk frem til tre store målsjanser og burde ledet til pause med minst et par mål. Det er da virkelig ikke Kjønøs feil at vi gir bort to mål, eller?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Akkurat nå skrev Drosselmeyer:

Jeg synes vi hadde brukbar kontroll på kampen frem til utligningen, men derfra og ut var det veldig svakt. Til og med kommentator, som åpenbart holdt med Blink, var enig i dette. Vi spilte oss jo faktisk frem til tre store målsjanser og burde ledet til pause med minst et par mål. Det er da virkelig ikke Kjønøs feil at vi gir bort to mål, eller?

Leste du ikke hvor slapp treninga var igår?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skulle gjerne sett at vi kriget oss til hvertfall ett poeng, men uansett kan man ikke klage på støtten fra SS i dag. Støtter gutta gjennom 90 minutter og skaper en fantastisk atmosfære. Synd at våre 11 på banen ikke holder samme nivå. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden skrev Drosselmeyer:

Jeg synes vi hadde brukbar kontroll på kampen frem til utligningen, men derfra og ut var det veldig svakt. Til og med kommentator, som åpenbart holdt med Blink, var enig i dette. Vi spilte oss jo faktisk frem til tre store målsjanser og burde ledet til pause med minst et par mål. Det er da virkelig ikke Kjønøs feil at vi gir bort to mål, eller?

Jeg synes den diskusjonen du legger opp til er meningsløs.  "Vi spilte oss fram til tre store målsjanser".  Setter vi ikke sjansene våre -  så spiller vi dårlig. Fotball handler om å skåre mål og SB skåret flere enn oss. Vi hadde ballen mye, men det gikk for treigt og speaker sa også at SB var best i 2. omgang. At vi taper for et lag som for en stor grad er amatører har flere sider - men viktigst er kanskje taktikken. Igjen er vi svake i mellomrommet og at vi gjør juniorfeil, skjer fordi laget er ukonsenterte. Kjenner en som spilte under Bradley - han fortalte at Bradley alltid drillet konsentrasjon. I dag manglet KONSENTRASJON helt og det er dessverre treners feil. Når det er sagt var det feil å ansette EK - så skylden er mest ledelsens.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


10 minutter siden skrev FranckTheBank:

Hvor mange ledelser har vi gitt bort i år? Alle sammen værsegod kom og få. Alle skal få mål. Åpen kiosk hos oss. Forbanna amatører. Edwards, Sandberg er skyldig idag. Edwards bør vrakes til neste. Ut med pakket. 

Jeg er uenig med deg i kritikken av spillerne - de er ansatt og gjør så godt de kan under dårlig ledelse på flere nivåer. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


5 minutter siden skrev Innkast:

Jeg er uenig med deg i kritikken av spillerne - de er ansatt og gjør så godt de kan under dårlig ledelse på flere nivåer. 

Ikke godt nok det Edwards gjør idag. Han pisser på klubbemblemet vårt. Han må klare å motivere seg selv til dette. Det man kan ta Kjønø på de baklengsene er at han ikke bytter ut Edwards før 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 timer siden skrev Innkast:

Det er ikke nok - dessverre. Espen Moe må også gå. Det er han som har påtatt seg ansvaret for å ansette en uerfaren trener. Jeg har lenge ment at EK er en helt middels grei trener. I kveld viste han dessverre at han mangler en hver sans for taktikk. JJ fikk sparken etter at vi tapte for ES-laget Sandefjord. Her taper vi for et bunnlag i OBOS.  

Helt enig 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


5 timer siden skrev enda en jævla islending:

Har noen trener i Norge blitt sparket midt i en kamp?

19. juni 2004 trakk daværende Kolbotn-trener, Pia Sundehage seg i pausen i bortekampen mot Fløya. Fløya ledet riktignok bare 1-0 til pause, men Kolbotn var skrekkelig. Kampen endte 7-0

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stjørdal-Blink Stabæk 14 august
×
×
  • Opprett ny...