Markus 5 Share Posted November 19, 2004 Share Posted November 19, 2004 Hva får jeg av Lena da ? Link to post Share on other sites More sharing options...
atleten 1,675 Share Posted November 19, 2004 Share Posted November 19, 2004 Mike Link to post Share on other sites More sharing options...
elaang 1,975 Share Posted April 7, 2005 Share Posted April 7, 2005 Mike i Stikka. Link to post Share on other sites More sharing options...
AndersBD 997 Share Posted April 7, 2005 (edited) Share Posted April 7, 2005 (edited) Ser ut som Mike blir årets kaptein altså. Et godt valg, men Mike må fremstå som en større lederskikkelse enn i fjor. Edited April 7, 2005 by AndersBD Link to post Share on other sites More sharing options...
Celebi2 834 Share Posted April 7, 2005 Share Posted April 7, 2005 Som Mike sa, tror jeg nedrykket luket vekk de som ikke var villig til å gi 100%! De som var med på nedrykket og ikke har forlatt oss er villig til å kjempe, de nye som har kommet, må jo ha kommet hit fordi de har tro på klubben. Link to post Share on other sites More sharing options...
loudness 301 Share Posted April 7, 2005 Share Posted April 7, 2005 må si meg helt enig der Link to post Share on other sites More sharing options...
sveinjhag 47 Share Posted April 7, 2005 Share Posted April 7, 2005 Mike var helt konge i forsvaret mot Bærum til han gikk ut med skade. Mike er helt rett valg! Link to post Share on other sites More sharing options...
kjakan 0 Share Posted April 7, 2005 Share Posted April 7, 2005 Litt mer om målsetning og slikt fra trygdeetatens internavis. Link to post Share on other sites More sharing options...
sveinjhag 47 Share Posted April 7, 2005 Share Posted April 7, 2005 Litt mer om målsetning og slikt fra trygdeetatens internavis. 29803[/snapback] Jeg mener vi er bedre enn i fjor, sier kaptein Mike Kjølø!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link to post Share on other sites More sharing options...
stabækLars 1,977 Share Posted April 8, 2005 Share Posted April 8, 2005 Litt mer om målsetning og slikt fra trygdeetatens internavis. 29803[/snapback] Jeg mener vi er bedre enn i fjor, sier kaptein Mike Kjølø!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 29809[/snapback] Klart vi er bedre enn i fjor. Vi har jo aldri vært bedre! Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts