Gå til innhold

Drillo Til Fredrikstad


mbh
 Del

Anbefalte innlegg


Ville ikke festet altfor mye lit til det. Tjenesten "Hva andre medier skriver" er en automatisk nyhetsagent som er levert av www.nyhetsklipp.no . Denne søker blant et definert utvalg nyhetsmedier etter nyheter som omhandler Stabæk. Noen ganger tidligere har jeg sett at den har funnet VG-nyheter bare fordi det på VG-siden står en LENKE til et Stabæk-kampreferat der!

 

Men man kan jo aldri vite.........

Om en time vet vi mer!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Slapp av, Eggen Jr går til RBK og lærer litt av far sin.

18632[/snapback]

 

Tror faktisk på "expertene" der..

 

Den løsningen de har nå er bare midlertidig til Sollied bli ledig og lysten

18638[/snapback]

 

Tja, jeg kan jo ta feil, men det skjer ikke så ofte, da :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Eggen jr. har avtalt med RBK at han blir trener der etter neste sesong siden Sollied er klar for større oppgaver ute i Europa enn en norsk klubb hvis storhetstid er passè. Siden det er bestemt at Eggen jr. forsvinner fra FFK etter neste sesong har styret der bestemt seg for å slippe ham allerede nu! Han signerer derfor en ett-års kontrakt med Stabæk kommende sesong for å få Stabæk tilbake til eliten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Eggen jr. har avtalt med RBK at han blir trener der etter neste sesong siden Sollied er klar for større oppgaver ute i Europa enn en norsk klubb hvis storhetstid er passè. Siden det er bestemt at Eggen jr. forsvinner fra FFK etter neste sesong har styret der bestemt seg for å slippe ham allerede nu! Han signerer derfor en ett-års kontrakt med Stabæk kommende sesong for å få Stabæk tilbake til eliten.

18649[/snapback]

 

Morsom vri, men jeg ville ikke foretrukket den, uansett!!

 

Jeg vil ha kontinutet på trenersiden, ikke midlertidige løsninger

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Å ansette en trener for ett år er ikke bra uansett hvem det måtte være

Ellers regner jeg med at ønskelisten til Atleten er:

Belsvik som trener

Belsvik som spiller og toppscorer

Belsvik som spillerutvikler

 

Grattis med 40 årsdagen Atleten

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Eggen jr. har avtalt med RBK at han blir trener der etter neste sesong siden Sollied er klar for større oppgaver ute i Europa enn en norsk klubb hvis storhetstid er passè. Siden det er bestemt at Eggen jr. forsvinner fra FFK etter neste sesong har styret der bestemt seg for å slippe ham allerede nu! Han signerer derfor en ett-års kontrakt med Stabæk kommende sesong for å få Stabæk tilbake til eliten.

18649[/snapback]

 

Morsom vri, men jeg ville ikke foretrukket den, uansett!!

 

Jeg vil ha kontinutet på trenersiden, ikke midlertidige løsninger

18651[/snapback]

 

Tror Eggen skal til Brugge og Sollied får en trenerjobb i en større klubb. Ikke til RBK. Sollied er ikke spessielt godt likt i Brugge, men har styrets tillit og de hører nok på ham når de må se etter en ny trener. Kanskje Eggen jr? Drillo til FFK. Bare litt over en halvtine til pressekonferansen. Ikke sikkert senarioet er riktig, men vi må nok se litt ut i Europa for Eggen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og Eggen nedgradert!

 

2 stk Eggen er nå assistenttrenere i TL!

Ser ut som assistenttrenerrollen har fått en ny dimensjon!

 

Da kom i alle fall ikke Drillo til Nadderud!

Endret av apk
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hørte drillo nevnte noe om at han har fått andre tilbud. Fra stabæk? Håper ikke det. Her skal det jo spilles sexy football!

 

Eggen jr skal uansett trene rbk i 2006. At drillo tar over i ffk nå betyr vel bare at eggen skal forlate ffk på en rolig måte, mens leken er god.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Drillo Til Fredrikstad
×
×
  • Opprett ny...