Gå til innhold

Treningskamper


Freak Magnet
 Del

Anbefalte innlegg


Stabæk 2 - Kongsvinger

 

kl. 14.30, på kunstgresset i dag.

 

Men, da ble det ikke noe av Europa-turen da, eller....?

Har ikke hørt noe om at det skal være enten/eller. Ideen om sydentur kom vel pga at våren er utsatt til mai.

 

Men, Schelvis sier at de som ikke startet mot Malmø, skal starte mot Kongsvinger. Det betyr vel Strand, Nystuen etc. Men de bør vel også være med på sydenturen. Men, de drar kanskje etter kampen og blir borte til lørdag??

 

Noen som vet om, og evt. når laget drar/har dratt til europeiske gressmatter? Og evt. hvor?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 523
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Betaler i døra. unumrerte plasser. 100;- voksen, 50;_ barn. stod hvertfall dette i budstikka

Tidligere i vinter kunne sesongkortinnehavere forhåndsbestille billetter, ifølge denne artikkelen.

Er det bare jeg som har forhåndsbestilt? ;-) Har ikke hørt noe mer om hvordan evt. forhåndsbestilte billetter skal hentes, så jeg satser nok på tidlig oppmøte!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Stabæk-spillerne pakker bagen og reiser fire dager til Halmstad, hvor laget skal spille treningskamp mot Helsingborg den 26. juni. Først skal imidlertid laget ha ti dager ferie, og vil ellers bli hjemme i Bærum og finpusse formen fram mot seriekampen mot Molde, den 2. juli.

 

Hva skal VM-pausen brukes til?

Endret av boie
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk-spillerne pakker bagen og reiser fire dager til Halmstad, hvor laget skal spille treningskamp mot Helsingborg den 26. juni. Først skal imidlertid laget ha ti dager ferie, og vil ellers bli hjemme i Bærum og finpusse formen fram mot seriekampen mot Molde, den 2. juli.

 

Hva skal VM-pausen brukes til?

Hehe.. Bra trening for forsvaret! Får nok kjørt seg litt mot Henke tenker jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hehe.. Bra trening for forsvaret! Får nok kjørt seg litt mot Henke tenker jeg.

Nå skal Henke delta i en liten turnering nede i Tyskland i samme periode, så vi møter vel neppe han...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hehe.. Bra trening for forsvaret! Får nok kjørt seg litt mot Henke tenker jeg.

Nå skal Henke delta i en liten turnering nede i Tyskland i samme periode, så vi møter vel neppe han...

 

Han har nok spilt ferdig i den turneringen i Tyskland når denne kampen skal spilles :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hehe.. Bra trening for forsvaret! Får nok kjørt seg litt mot Henke tenker jeg.

Nå skal Henke delta i en liten turnering nede i Tyskland i samme periode, så vi møter vel neppe han...

 

Han har nok spilt ferdig i den turneringen i Tyskland når denne kampen skal spilles :D

Ikke meg imot, men det hadde jo vært morsomt å sett tobbe og chippen i en åttendedels- eller kvartfinale.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk-spillerne pakker bagen og reiser fire dager til Halmstad, hvor laget skal spille treningskamp mot Helsingborg den 26. juni. Først skal imidlertid laget ha ti dager ferie, og vil ellers bli hjemme i Bærum og finpusse formen fram mot seriekampen mot Molde, den 2. juli.

 

Hva skal VM-pausen brukes til?

Hehe.. Bra trening for forsvaret! Får nok kjørt seg litt mot Henke tenker jeg.

 

Nå kan det nok hende at Henke er hjemme før den tid! Men han vil vel sikkert ha litt ferie :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Stabæk-Odd 22. aug.

Håper vi starter med antatt beste lag, slik at rytme og godfølelse sitter til kampen mot RBK. Håper å få se en del bytter i løpet av 2. omgangen. Ser helst at de som er nærmest første-11eren får bortimot en omgang å vise seg frem på, deriblant Strand, Henning og Markus. Videre håper jeg at de som kanskje må innpå i løpet av høsten får sin sjanse til å føle litt på 1.lagsfotball. Så lenge vi holder i hvertfall U etter at byttene starter, er jeg fornøyd med kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk-Odd 22. aug.

Håper vi starter med antatt beste lag, slik at rytme og godfølelse sitter til kampen mot RBK. Håper å få se en del bytter i løpet av 2. omgangen. Ser helst at de som er nærmest første-11eren får bortimot en omgang å vise seg frem på, deriblant Strand, Henning og Markus. Videre håper jeg at de som kanskje må innpå i løpet av høsten får sin sjanse til å føle litt på 1.lagsfotball. Så lenge vi holder i hvertfall U etter at byttene starter, er jeg fornøyd med kampen.

Markus vet vi hva er god for. Jeg vil heller at Espen, Ulrik, Jonas, Trond, Ola og Karim skal få prøvd seg litt, samt Henning og Andreas som du nevner. Alle kan jo ikke få prøve seg samtidig, men 5-6 av dem bør komme til i løpet av kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Markus vet vi hva er god for. Jeg vil heller at Espen, Ulrik, Jonas, Trond, Ola og Karim skal få prøvd seg litt, samt Henning og Andreas som du nevner. Alle kan jo ikke få prøve seg samtidig, men 5-6 av dem bør komme til i løpet av kampen.

 

Disse kampene er neppe for å prøve "nye" spillere, men for å holde kampformen og rytmen vedlike når det er lenge mellom kamper i serien.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Treningskamper
×
×
  • Opprett ny...