Gå til innhold

Treningskamper


Freak Magnet
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 523
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Dette var faktisk noe av det beste Nystuen har vist på lenge, han var ikke dårlig i dag.

 

 

Jeg aner ikke hvordan Nystuen var i dag, da jeg ikke har sett kampen. Det er selvsagt fint dersom Nystuen markerer seg, men noen fullverdig erstatning for Tommy og Henning blir han nødvendigvis ikke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest daglish7

Dette var faktisk noe av det beste Nystuen har vist på lenge, han var ikke dårlig i dag.

 

 

Syntes Nystuen tro til i duellene men det var også det. mange feil, ikke noe offansiv kraft.. 3 skudd, 5+ meter over mål fra rundt 16 meter!?!? Han spilte helt uten selvtillit

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som la merke til at både Jon og Veigar hadde telenor sponsor på drakten?. Det så ikke særlig pent ut..

 

ser ut som det er vår nye drakt, bohinen gikk også med telenor reklame på tv2

Aner vi Telenor stadion i det fjerne??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest daglish7

Noen som la merke til at både Jon og Veigar hadde telenor sponsor på drakten?. Det så ikke særlig pent ut..

 

ser ut som det er vår nye drakt, bohinen gikk også med telenor reklame på tv2

Aner vi Telenor stadion i det fjerne??

 

bare det ikke blir telenor stadion... grøss

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Telenor kan brenne et visst sted... kampen var grei nok. tydelig at det var litt lite engasjement og feriestemning over laget

 

Velkommen til Telenormobil.no Arena *grøss* - Stabæk flyr høyt på Fornebu - våre priser er høyere.

 

Så kan jo samtidig $$ bytte navn til Teletubbies..

Endret av Blaapaatur
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som la merke til at både Jon og Veigar hadde telenor sponsor på drakten?. Det så ikke særlig pent ut..

 

ser ut som det er vår nye drakt, bohinen gikk også med telenor reklame på tv2

Aner vi Telenor stadion i det fjerne??

 

Denne jævlige greia er visstnok standar på alle gutta fra neste runde. Skandale

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som la merke til at både Jon og Veigar hadde telenor sponsor på drakten?. Det så ikke særlig pent ut..

 

ser ut som det er vår nye drakt, bohinen gikk også med telenor reklame på tv2

Aner vi Telenor stadion i det fjerne??

 

Denne jævlige greia er visstnok standar på alle gutta fra neste runde. Skandale

Det må jo gå an å endre på sånt, Fornebo Boligspar sin reklame ble jo endret?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som la merke til at både Jon og Veigar hadde telenor sponsor på drakten?. Det så ikke særlig pent ut..

 

ser ut som det er vår nye drakt, bohinen gikk også med telenor reklame på tv2

Aner vi Telenor stadion i det fjerne??

 

Denne jævlige greia er visstnok standar på alle gutta fra neste runde. Skandale

Det må jo gå an å endre på sånt, Fornebo Boligspar sin reklame ble jo endret?

 

Noen som har bilder av de nye draktene?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som la merke til at både Jon og Veigar hadde telenor sponsor på drakten?. Det så ikke særlig pent ut..

 

ser ut som det er vår nye drakt, bohinen gikk også med telenor reklame på tv2

Aner vi Telenor stadion i det fjerne??

 

Denne jævlige greia er visstnok standar på alle gutta fra neste runde. Skandale

Det må jo gå an å endre på sånt, Fornebo Boligspar sin reklame ble jo endret?

 

Det er det som er så trist. Her har Stabæk brukt et par år på å overtale FBS til å endre, så tar den andre hånden og godtar griseriet til Telenor. Dette var virkelig stygt - og toget er visstnok godt for en endring nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ille at Stabæk har fått Telenor som sponsor. Så dårlig karma fortjener vi ikke.

 

Telenor som sådan har ikke jeg noe uoverstiglige problemer med, men logo'n ble utrolig stygg med hvit bunn

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spiller heller CL med Telenor reklame enn intertoto uten... (RævBK spilte jo med hysterisk stygge drakter på 90-tallet, men jeg hadde svelget det med de resultatene). Når det er sagt, er det, alt annet likt, bedre med en pen drakt enn en stygg drakt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes hele opplegget lukter Telenor Arena lang vei...

 

Gjør dessverre det. Merker jeg blir småkvalm bare av tanken.

 

Telenor som sådan har ikke jeg noe uoverstiglige problemer med, men logo'n ble utrolig stygg med hvit bunn

 

Enig i at logoen ble grusom, men det var vel strengt tatt bare å forvente med det selskapet der. Vi snakker tross alt om ett selskap med en etikk som får inkassobyråer til å virke som hyggelige folk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette var faktisk noe av det beste Nystuen har vist på lenge, han var ikke dårlig i dag.

 

Enig, men husk at vi spilte mot Moss.

 

Det skal man selvfølgelig ta med i betraktningen, men jeg håper stadig på positiv utvikling, og det var det ihvertfall tegn til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig i at logoen ble grusom, men det var vel strengt tatt bare å forvente med det selskapet der. Vi snakker tross alt om ett selskap med en etikk som får inkassobyråer til å virke som hyggelige folk.

 

Husk at Aktiv Kapital sponser Fair Play :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig i at logoen ble grusom, men det var vel strengt tatt bare å forvente med det selskapet der. Vi snakker tross alt om ett selskap med en etikk som får inkassobyråer til å virke som hyggelige folk.

 

Husk at Aktiv Kapital sponser Fair Play :blink:

 

Hehe, aldri dumt med litt ironi. :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig i at logoen ble grusom, men det var vel strengt tatt bare å forvente med det selskapet der. Vi snakker tross alt om ett selskap med en etikk som får inkassobyråer til å virke som hyggelige folk.

 

Husk at Aktiv Kapital sponser Fair Play :blink:

 

Hehe, aldri dumt med litt ironi. :lol:

 

Det er så bra. Satt et par år i juryen til Fair-Play prisen. Da fikk jeg julegave på døren hjemme fra Aktiv-Kapital. Følte ikke at jeg fikk en høy stjerne hos naboene når jeg tilsynelatende var så god kunde hos Aktiv Kapital, at jeg fikk julegave fra dem.

 

Eller må jeg si at gamle gode Inkassosentralen er bransjens beste på ironi. De hadde en balltre i full størrelse med logoen inngravert som give-away til forretningsforbindelser

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette var faktisk noe av det beste Nystuen har vist på lenge, han var ikke dårlig i dag.

 

 

Syntes Nystuen tro til i duellene men det var også det. mange feil, ikke noe offansiv kraft.. 3 skudd, 5+ meter over mål fra rundt 16 meter!?!? Han spilte helt uten selvtillit

 

Kanskje ikke saa rart, gutten har vel ikke hatt jannes tillitt paa aar og dag, noe jeg egentlig synes er litt synd, tror faktisk han har et potensiale som er stoerre enn det nivaaet han er paa idag...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er så bra. Satt et par år i juryen til Fair-Play prisen. Da fikk jeg julegave på døren hjemme fra Aktiv-Kapital. Følte ikke at jeg fikk en høy stjerne hos naboene når jeg tilsynelatende var så god kunde hos Aktiv Kapital, at jeg fikk julegave fra dem.

 

Eller må jeg si at gamle gode Inkassosentralen er bransjens beste på ironi. De hadde en balltre i full størrelse med logoen inngravert som give-away til forretningsforbindelser

 

julegave fra inkassobyråer virker alltid suspekt. Mye det samme med skatteetaten.

 

Synes Intrium Inkasso er ganske bra med deres "fair pay... please" etterfulgt av et inkassosalær på 200-1500kr for småsaker. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ehm.. http://www.moss-dagblad.no/mfk-magasinet/k...icle2882018.ece

 

BANENS BESTE:

 

Veigar Páll Gunnarsson, Stabæk :huh:

 

Kanskje beste for Moss sin del.

Det er enkelte på dette Forumet som er utrolig raske til å disse Veigar om han mister ballen et par ganger eller ikke løper tilbake som en sprinter etter angrep.

 

Fatter ikke hva dere har imot Veigar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ehm.. http://www.moss-dagblad.no/mfk-magasinet/k...icle2882018.ece

 

BANENS BESTE:

 

Veigar Páll Gunnarsson, Stabæk :huh:

 

Kanskje beste for Moss sin del.

 

Veigar var direkte svak i store deler av kampen i går(I forhold til sitt vanlige nivå). Personlig har jeg vansker for å peke ut en som soleklart banens beste, men synes forsvaret gjorde en veldig god figur og Sørensen virket som har kommet seg kraftig i forhold til tidligere i år.

Endret av Blå_i_eksil
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ehm.. http://www.moss-dagblad.no/mfk-magasinet/k...icle2882018.ece

 

BANENS BESTE:

 

Veigar Páll Gunnarsson, Stabæk :huh:

 

Kanskje beste for Moss sin del.

Det er enkelte på dette Forumet som er utrolig raske til å disse Veigar om han mister ballen et par ganger eller ikke løper tilbake som en sprinter etter angrep.

 

Fatter ikke hva dere har imot Veigar.

 

Noe av det jeg har imot veigar er at han alltid skal komme med overstegsfintene sine, og at han har en hoy feilprosent paa disse, i tillegg saa foeler jeg at disse ogsaa kommer paa helt feil tidspunkt. Synes han har en tendens til aa gaa seg fast unoedvendig... Men for all del, han er en god spiller, men det irriterer meg grenselost til tider nnaar han begynner med disse fintene sine som sjelden lykkes...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Treningskamper
×
×
  • Opprett ny...