Albert 921 Share Posted January 8, 2006 Share Posted January 8, 2006 Sønnen hans - min - fyller år den 17. februar. Tilfeldig? Neppe. Link to post Share on other sites More sharing options...
Markus 5 Share Posted January 8, 2006 Share Posted January 8, 2006 Sønnen hans - min - fyller år den 17. februar. Tilfeldig? Neppe. Det har sikkert en sammenheng med at du feide over morra omtrent 40 uker før! Link to post Share on other sites More sharing options...
elaang 2,025 Share Posted January 8, 2006 Share Posted January 8, 2006 Sønnen hans - min - fyller år den 17. februar. Tilfeldig? Neppe. Det har sikkert en sammenheng med at du feide over morra omtrent 40 uker før! Skummelt det der.... Link to post Share on other sites More sharing options...
$uperTerje 81 Share Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 Håper det er en snill og flink sjel der ute som gidder å skrive et lite referat fra kampen i dag, (regner ikke med at det blir noen Live-oppdatering...) Link to post Share on other sites More sharing options...
@ringo 22,486 Share Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 Håper det er en snill og flink sjel der ute som gidder å skrive et lite referat fra kampen i dag, (regner ikke med at det blir noen Live-oppdatering...) Hepp, Det blir referat! Men jeg får ikke med meg starten av kampen, får ikke sneket fra jobben noe særlig før 14.30. @ringo Link to post Share on other sites More sharing options...
Slum 12,919 Share Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 Rich er på vei. Link to post Share on other sites More sharing options...
Martinho 0 Share Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 må nesten spørre igjen, jeg har ikke fått noe skikkelig svar: blir det satt opp busser til treningskampene? Link to post Share on other sites More sharing options...
Slum 12,919 Share Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 Vi har styremøte på torsdag så vi kommer tilbake med svar etter det. Men lover ingenting. Link to post Share on other sites More sharing options...
Martin 15 Share Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 Er det noen som skal til kongsvinger på lørdag? vet vi hvor og når kampen spilles? Er alle tilgjengelige til kampen? Link to post Share on other sites More sharing options...
pondus87 1 Share Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 Er det noen som skal til kongsvinger på lørdag?vet vi hvor og når kampen spilles? Er alle tilgjengelige til kampen? lørdag 28.1 - Kongsvinger i Kongsvinger, kl.1500 er vel i en hall der borte-oppe... troppen aner jeg ikke... Link to post Share on other sites More sharing options...
Stuart 1,835 Share Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 lørdag 28.1 - Kongsvinger i Kongsvinger, kl.1500 er vel i en hall der borte-oppe... troppen aner jeg ikke... Kongsvingerhallen kanskje? http://www.kil.no/hallen.htm Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 9,591 Share Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 Håper på en god start på sesongen som ifjor, gjør noe med selvtilliten disse matchene! Alf Gaute tok aldri det poenget.... Link to post Share on other sites More sharing options...
msp 810 Share Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 Er alle tilgjengelige til kampen? Det blir vel en del av de faste, noen unggutter, en prøvespiller eller to... Vi stiller nok ikke med førsteelleveren for å si det sånn... Link to post Share on other sites More sharing options...
stabakpettersen 212 Share Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 Noen info på startoppstilling på lørdag?? Link to post Share on other sites More sharing options...
@ringo 22,486 Share Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 Noen info på startoppstilling på lørdag?? Nope, Vet ikke om alle landslagsgutta er tilbake... Vi kan jo gjette? Startoppstilling. Sørensen - Morten/Ulrik, Jeppe, IAO, Markus/Tommy - Tom, Jocke, Alan, Mihci - Aouida, Nannskog @rinog Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 9,591 Share Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 Er ikke Mike klar igjen? Link to post Share on other sites More sharing options...
Martin 15 Share Posted January 27, 2006 Share Posted January 27, 2006 Er det noen som har tenkt seg på kampen imorgen? Isåfall hadde det vært fint med noen rapporter under veis, for oss som ikke har muligheten til å dra. Det er jo årets første treningskamp, og jeg regner med at det er flere enn meg som er spent på hvordan det går... Link to post Share on other sites More sharing options...
HOFFA 6 Share Posted January 27, 2006 Share Posted January 27, 2006 Er det noen som har tenkt seg på kampen imorgen? Isåfall hadde det vært fint med noen rapporter under veis, for oss som ikke har muligheten til å dra. Det er jo årets første treningskamp, og jeg regner med at det er flere enn meg som er spent på hvordan det går... Vi vant 2-1 Hilmi og liten Allan! Link to post Share on other sites More sharing options...
sveinjhag 54 Share Posted January 27, 2006 Share Posted January 27, 2006 Er det noen som har tenkt seg på kampen imorgen? Isåfall hadde det vært fint med noen rapporter under veis, for oss som ikke har muligheten til å dra. Det er jo årets første treningskamp, og jeg regner med at det er flere enn meg som er spent på hvordan det går... Tror jeg skal oppover. Tar i så fall på meg æren av å være sms-ansvarlig til en som kan legge ut på verdensveven Link to post Share on other sites More sharing options...
$uperTerje 81 Share Posted January 27, 2006 Share Posted January 27, 2006 Stabak.no melder at følgende spillere starter morgendagens kamp: Jon Morten - Inge André - Mike - Markus Tom - Joakim - Jesper - Alanzinho Hilmi Mihci - Daniel Link to post Share on other sites More sharing options...
pauligirl 236 Share Posted January 27, 2006 Share Posted January 27, 2006 hallo, til de som drar til kongsvinger: kunne dere være så snill og ta noen bilder? særlig av de nye spillerne? jens, karim, hilmi.... Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 9,591 Share Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 Er skikkelig spent på Hilmi, håper han viser seg fram! Link to post Share on other sites More sharing options...
Martin 15 Share Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 det står at budstikka skal følge kampen, men jeg finner ingen link... Link to post Share on other sites More sharing options...
Blaatter 5 Share Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 det står at budstikka skal følge kampen, men jeg finner ingen link... Tipper det blir her... Link Link to post Share on other sites More sharing options...
boie 2,387 Share Posted January 28, 2006 (edited) Share Posted January 28, 2006 (edited) det står at budstikka skal følge kampen, men jeg finner ingen link... My mistake - kampen følges her. Edited January 28, 2006 by boie Link to post Share on other sites More sharing options...
Blaatter 5 Share Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 1-0 allerede! Daniel! Jo det er live! Link to post Share on other sites More sharing options...
boie 2,387 Share Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 1-0 allerede! Daniel! Jo det er live! 0-1 - Daniel! Link to post Share on other sites More sharing options...
AndersBD 1,000 Share Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 Jadda! Nanne er på'n! Link to post Share on other sites More sharing options...
Martin 15 Share Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 Herlig!!!! Link to post Share on other sites More sharing options...
pedro 107 Share Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 merker meg at samarbeidet Daniel - Mechi allerede har blitt trukket frem i kampreferatet...det lover jo godt. Forza de Blaa! Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts