Gå til innhold

Treningskamper


Freak Magnet
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 523
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Da er det lagt ut 20 bilder...

 

Adresse er http://groups.msn.com/stabaek gå inn på bilder og Kongsvinger - Stabæk

 

Bildene er i heller dårlig kvalitet, men det var noe med lyset i hallen som gjorde det veldig vanskelig å få fine skarpe bilder...

Flott Armando, men forklar det islandske flagget? Pall var vel ikke på banen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hmmm, vi kan ikke finne den nettsiden...

 

Var beskjeden som møtte meg - men det er kanskje lagt ut filter mot fedre etc???

 

kom rett inn jeg..

Du verden hvor mye bedre det går når jeg bruker Explorer. Jeg har nemlig Opera som standard. Bill Gates fortsetter å beskytte sine egne produkter...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


det kommer mer til helgen da regner vi (svensken og Armando i hvert fall) med atvi drar mot skien og Odd Grenland - Stabæk klokken 12.00

Vi tar med kamera og håper det blir litt bedre lysforhold og enklere å ta bilder der...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Odd har vel bra med selvtillit etter 3-0 over Sandefjord og 5-2 mot Follo de siste dagene. Passer bra at vi kan få jekket dem ned litt da!

 

Edit: det var Pors som slo Follo 5-2

Endret av boie
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Herkules Kunstgress iflg. oddrane.no

...som ligger i tilknytning til Klosterskogen Travbane i Skien kommune. Kart finner du her.

 

For å finne det klikker du Søk og velger følgende i boksene:

- KATEGORI

 

Turisme, kultur og fritid

 

Idrettsanlegg

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kampen mot Odd blir en kjedelig affære, men Stabæk vinner 1-0 etter at Tommy Stenersen skrur inn et frispark med sitt første spark på ballen etter at han kom inn som innbytter like før slutt. Odd-keeper Espen Isaksen er forbannet og mener han burde tatt skuddet. JJ er fornøyd med at vi vinner på en dårlig dag, og at vi ikke slipper inn mål.

Noen som gidder å ta med videokamera og filme NÅR vi får dette frisparket?! Hadde vært deilig å få sett ett opptak av målet for oss som ikke har anledning til å dra!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


snakket med morten i dag...

 

Kampen spilles ute på kunstgress som har fått nytt dekke nylig...

 

Må si at dette kommer til å bli en KALD opplevelse!!!

 

Du får bare kle på deg masse klær (sikkert mye av det samme som du skal ha på fredag) eller du kan løpe opp og ned langs sidelinja under kampen.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


snakket med morten i dag...

 

Kampen spilles ute på kunstgress som har fått nytt dekke nylig...

 

Må si at dette kommer til å bli en KALD opplevelse!!!

 

Du får bare kle på deg masse klær (sikkert mye av det samme som du skal ha på fredag) eller du kan løpe opp og ned langs sidelinja under kampen.....

har de ikke linjedommer der???

 

Nå ble jeg veldig usikker her...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


snakket med morten i dag...

 

Kampen spilles ute på kunstgress som har fått nytt dekke nylig...

 

Må si at dette kommer til å bli en KALD opplevelse!!!

 

Du får bare kle på deg masse klær (sikkert mye av det samme som du skal ha på fredag) eller du kan løpe opp og ned langs sidelinja under kampen.....

har de ikke linjedommer der???

 

Nå ble jeg veldig usikker her...

 

Linjedommerne gjør jo bare feil hele tiden, mye bedre at du tar jobben!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


snakket med morten i dag...

 

Kampen spilles ute på kunstgress som har fått nytt dekke nylig...

 

Må si at dette kommer til å bli en KALD opplevelse!!!

 

Du får bare kle på deg masse klær (sikkert mye av det samme som du skal ha på fredag) eller du kan løpe opp og ned langs sidelinja under kampen.....

har de ikke linjedommer der???

 

Nå ble jeg veldig usikker her...

 

Linjedommerne gjør jo bare feil hele tiden, mye bedre at du tar jobben!

Du sier noe der kanskje jeg bør legge meg i hardtrening så jeg orker og løpe i hele kampen... :)

Synes dette hørtes slitsomt ut jeg kanskje vi skal droppe hele turen så jeg slipper å trene så mye ekstra???

Lenke til innlegg
Del på andre sider


snakket med morten i dag...

 

Kampen spilles ute på kunstgress som har fått nytt dekke nylig...

 

Må si at dette kommer til å bli en KALD opplevelse!!!

 

Du får bare kle på deg masse klær (sikkert mye av det samme som du skal ha på fredag) eller du kan løpe opp og ned langs sidelinja under kampen.....

har de ikke linjedommer der???

 

Nå ble jeg veldig usikker her...

 

Linjedommerne gjør jo bare feil hele tiden, mye bedre at du tar jobben!

Du sier noe der kanskje jeg bør legge meg i hardtrening så jeg orker og løpe i hele kampen... :)

Synes dette hørtes slitsomt ut jeg kanskje vi skal droppe hele turen så jeg slipper å trene så mye ekstra???

 

Neida, vi dropper ikke turen! Jeg kan løpe opp og ned på andre siden jeg, og veive med Flagget mitt! vi blir sikkert en bedre enn noen av de linjedommerene vi så i 1.div

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk stiller med følgende 11er mot Odd Grenland i Skien lørdag kl 12:00

 

Jens

Morten, Mike, Markus, Bjørnar.

Branimir, Jesper, Joakim, Henning.

Veigar, Daniel

 

Veigar spiller 45 minutter og erstattes med Karim til andre omgang. 2 spillere er uaktuelle mot Odd; Inge er ute med litt halsonde, mens Tommy har litt rusk i maskineriet.

 

Vel møtt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På stabak.no annonseres det nå at sesongkortinnehavere kan bestille biletter til generalprøven mellom Stabæk og vålerengen. HVordan blir det for oss i Stabæk Support? Samles vi på feltet eller...?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Treningskamper
×
×
  • Opprett ny...