Gå til innhold

Treningskamper


Freak Magnet
 Del

Anbefalte innlegg


 

 

Øy markus.. Hva med en litt mer smidig albumsløsning enn det som brukes for å åpne bilder pr. dags dato..

 

Vet jeg er slapp, men det er utrolig slitsomt å gå inn på et bilde, lukke det for så å åpne ett nytt.. bør kunne bla mellom bildene...

 

sånne detaljer får stabak.no høyere opp på rankingen over websider.. ;) (kanskje)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 523
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Ryktene fra treningsfeltet sier at Tom Stenvoll er i sitt livs form og går mot en kanonsesong!

Det ville isåfall vært helt konge! Tom er Stabækgutt så god som noen (nesten), selv om han er nordfra.

 

Heia Tom!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Ryktene fra treningsfeltet sier at Tom Stenvoll er i sitt livs form og går mot en kanonsesong!

 

@ringo

 

Har alltid hatt tro på Tom, skjønner ikke hvorfor han ikke har fått flere sjanser. I storseiern over Rosenborg på Lerkendal så var han helt konge. Han fortjener virkelig å lykkes i år. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Ryktene fra treningsfeltet sier at Tom Stenvoll er i sitt livs form og går mot en kanonsesong!

 

@ringo

 

Har alltid hatt tro på Tom, skjønner ikke hvorfor han ikke har fått flere sjanser. I storseiern over Rosenborg på Lerkendal så var han helt konge. Han fortjener virkelig å lykkes i år. :)

DET hadde vært kult det! Fortjener ikke Tom en egen tråd?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Øy markus.. Hva med en litt mer smidig albumsløsning enn det som brukes for å åpne bilder pr. dags dato..

 

Vet jeg er slapp, men det er utrolig slitsomt å gå inn på et bilde, lukke det for så å åpne ett nytt.. bør kunne bla mellom bildene...

 

sånne detaljer får stabak.no høyere opp på rankingen over websider.. ;) (kanskje)

jobber med et fotoalbum!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Ryktene fra treningsfeltet sier at Tom Stenvoll er i sitt livs form og går mot en kanonsesong!

 

@ringo

 

Har alltid hatt tro på Tom, skjønner ikke hvorfor han ikke har fått flere sjanser. I storseiern over Rosenborg på Lerkendal så var han helt konge. Han fortjener virkelig å lykkes i år. :)

DET hadde vært kult det! Fortjener ikke Tom en egen tråd?

 

Heeelt klart!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kampen mot Molde blir en velspilt kamp som ender 3-3. En tåplig straffe (Fy IA), ellers to greie baklengs. Mest omtalt blir imidlertid Danile Berg Hestads fanntastisk selvmål like etter pause. "I har ikje anna forklaring enn at I glemte at vi bytta sie", sa Daniel om kanonskuddet i eget kryss. Heldigvis var TV på plass! Så mange tilskuere var det nemlig ikke, idet hele Norge satt klistret til skjermen for å følge åpningskampen i OLs hockeyturnering mellom Kazakshtan og Italia. Grunnen er selvfølgelig Shampos overraskende come-back på banen, men nå med Kazakshtansk pass.

dette kan jo bli spennende..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Moldes lag ifølge Romsdals Budstikke

 

Jan Kjell Larsen - Erlend Ormbostad, Matej Mavric, Toni Kallio, Thomas Mork - Petter Rudi, Daniel Berg Hestad, Tommy Eide Møster - John Andreas Husøy, Rob Friend, Stian Ohr.

På benken sitter Knut Lillebakk, Knut Olav Rindarøy, Øyvind Gjerde og Madiou Konate

 

Molde har som oss ikke startet å fylle på med spillere ennå. De har for tiden kun 16 utespillere i A-Stallen. Uten at det ser ut til å bekymre dem nevneverdig, de har nemlig aldri vært så godt trent som det de er nå i følge Daniel Berg Hestad. Det var vi også før 2004 sesongen.

 

Det er en hel del bra spillere i denne oppstilligen, men noen, kanskje først of Fremst Petter Rudi, har nok de beste sesongene bak seg. De kommer også ganske sikkert til å savne den defensive midtbanespilleren Magnus Kihlberg. Ser vi på lagoppstillingen så er det trolig at de starter med en ovendt v på midtbanen med Berg Hestad i en offensiv rolle rett bak Rob Friend. Dersom de trekker tilbake flankene litt, hvilket de har gjort tidligere, så vil nok formasjonen minne mer om en 451 eller 4411. De som så MFK spille kamper i fjor mente laget ofte spillte bra fotball uten å få den helt store uttellingen.

 

Ellers må vi regne med å få høre de vanlige frasene fra Molde leiren av at laget er for godt til å rykke ned og at de bør være i toppen, for så å se dem havne i sumpa for fjerde år på rad.

 

Per i dag så er Molde definitivt en av dumpekandidatene, derfor er dagens kamp ekstra spennende. Dette er et lag vi må ta sikte på å ha bak oss på tabellen dersom vi skal ha en sjanse til å overleve i Eliten!

 

@ringo

Ting skjer.....

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Herlig med seier mot Molde etter forrige ukes stygge sifre mot Odd.

Takk gutta!

Gleder meg til å høre fra de som var til stede, for Budstikkas kampreferat ga unektelig et solid inntrykk av et Stabæk som virket angrepsvillige og solide bakover. Deilig at Jesper scorer og at Veigar ser ut til å være i form.

Forza gutta. Et par forsterkninger nå til uka, så kan skuldrene senkes litt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Molde var svake, og vi var bedre. Jesper og Jokke hadde god kontroll på Rudi og Berg Hestad. Bra. Alan gjør mye bra. Begynner å se kvalitene til Jokke nå, og lar meg imponere. @ringo, du hadde rett nok en gang, Jokke blir viktig for oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Molde var svake, og vi var bedre. Jesper og Jokke hadde god kontroll på Rudi og Berg Hestad. Bra. Alan gjør mye bra. Begynner å se kvalitene til Jokke nå, og lar meg imponere. @ringo, du hadde rett nok en gang, Jokke blir viktig for oss.

Jeg ble også imponert over Veigar.. Gjorde mye bra, b.la et par fine stikkere til Daniel.

Daniel kunne(/skulle) forøvrig scora 2, 3 mål til i dag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Molde var svake, og vi var bedre. Jesper og Jokke hadde god kontroll på Rudi og Berg Hestad. Bra. Alan gjør mye bra. Begynner å se kvalitene til Jokke nå, og lar meg imponere. @ringo, du hadde rett nok en gang, Jokke blir viktig for oss.

Jeg ble også imponert over Veigar.. Gjorde mye bra, b.la et par fine stikkere til Daniel.

Daniel kunne(/skulle) forøvrig scora 2, 3 mål til i dag!

Har lyst til å trekke frem Markus Karlsson også. Spilte meget godt i dag, og blir en veldig viktig spiller for oss

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Molde var svake, og vi var bedre. Jesper og Jokke hadde god kontroll på Rudi og Berg Hestad. Bra. Alan gjør mye bra. Begynner å se kvalitene til Jokke nå, og lar meg imponere. @ringo, du hadde rett nok en gang, Jokke blir viktig for oss.

Jeg ble også imponert over Veigar.. Gjorde mye bra, b.la et par fine stikkere til Daniel.

Daniel kunne(/skulle) forøvrig scora 2, 3 mål til i dag!

Har lyst til å trekke frem Markus Karlsson også. Spilte meget godt i dag, og blir en veldig viktig spiller for oss

Enig. Fy faen for en pasning til Daniel! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Treningskamper
×
×
  • Opprett ny...