Gå til innhold

Treningskamper


Freak Magnet
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 523
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


synes det så bra ut med tanke på skåringsformen til morgendagens kamp. mye bra mål på siste innslag fra Blue dream TV. får bare håpe gutta klarer å ta det ut i kamp. Er også veldig spent på kombinasjonen Nystuen - Stenersen på midtbanen. Tror det er lettere for Nystuen å prestere nå han starter enn å bli kastet inn siste halvtimen.

 

Hadde vært morsom hvis Clearwater fikk prøvd seg en stund imorgen også!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi trenger en seier i morra, for selvtilliten. Jokke burde spilt.

 

Mulig han og jesper som er litt eldre enn de andre at de trenger å bli skikkelig uthvilt til dallas kampen hvor jonsson sikkert også vil vinne og vil sikkert stille med et nesten førsteellever lag der å

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi trenger en seier i morra, for selvtilliten. Jokke burde spilt.

 

Mulig han og jesper som er litt eldre enn de andre at de trenger å bli skikkelig uthvilt til dallas kampen hvor jonsson sikkert også vil vinne og vil sikkert stille med et nesten førsteellever lag der å

Dallas tapte 2-1 for Molde i dag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Siden Nannskog er ute reste av la manga oppholdet, blir det vel veigar og strand på topp mot dallas, noe som kan bli spennende... kanskje d åpner for strand sitt første stabæk mål! selv syntes jeg det hadde vært morsomt å se alanzinho i den hengende spiss rollen d snakkes om at han kan spille, men som jeg tror han ikke har prøvd ennå. kunne vært fint å testa d ut mot dallas, men da passer d kanskje ikke med veigar alene på topp, som i d siste har fungert bedre som tilrettelegger enn målscorer. så da måtte d mulig blitt alan bak og strand foran.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Siden Nannskog er ute reste av la manga oppholdet, blir det vel veigar og strand på topp mot dallas, noe som kan bli spennende... kanskje d åpner for strand sitt første stabæk mål! selv syntes jeg det hadde vært morsomt å se alanzinho i den hengende spiss rollen d snakkes om at han kan spille, men som jeg tror han ikke har prøvd ennå. kunne vært fint å testa d ut mot dallas, men da passer d kanskje ikke med veigar alene på topp, som i d siste har fungert bedre som tilrettelegger enn målscorer. så da måtte d mulig blitt alan bak og strand foran.

 

For all del, satser på at Daniel blir ok i kneet raskt. Men enig med deg at det blir en meget bra test for Veigar, Strand evt Alan.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi får håpe på et lite mirakel idag! Jens har mye å revansjere og Jeppe vil sikkert vise seg fram som en bedre midtstopper enn sist.

 

Strand scorer idag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Leser i papirutgaven av Aftenposten at kamparena og tidspunkt for treningskampen mot Vålerenga 2.4. ennå ikke er fastsatt. Trodde dette var spikret for lenge siden at den skulle gå på Nadderud og at det nye flomlyset skulle testes samtidig. Noen som vet noe?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan er det med sesongkort og treningskampen mot Enga, kommer vi gratis inn eller må vi kjøpe billetter? Mener å ha hørt at det blir salg til den kampen, til tross for at det er en treningskamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan er det med sesongkort og treningskampen mot Enga, kommer vi gratis inn eller må vi kjøpe billetter? Mener å ha hørt at det blir salg til den kampen, til tross for at det er en treningskamp.

 

Billettene koster kroner 100 for voksne og 50 for barn

 

Kampen spilles inne på Nadderud ikke på kustgresset og er nok årsaken til at det tas inngangsbilletter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan er det med sesongkort og treningskampen mot Enga, kommer vi gratis inn eller må vi kjøpe billetter? Mener å ha hørt at det blir salg til den kampen, til tross for at det er en treningskamp.

 

Billettene koster kroner 100 for voksne og 50 for barn

 

Kampen spilles inne på Nadderud ikke på kustgresset og er nok årsaken til at det tas inngangsbilletter.

Det uvanlige er vel å IKKE ta inngangspenger (slik at man oppnår 502 ubetalende tilskuere..) Jeg betalte minst 100 kroner - om ikke mer - for å se Stabæk bli ydmyket i Nordlandshallen. (Og det var ikke inkludert flyreisen :))

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kampen spilles inne på Nadderud ikke på kustgresset og er nok årsaken til at det tas inngangsbilletter.

Jeg trodde en del av greia var at man også skulle teste no flomlys eller noe!?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når spilles kampen mot Malmø?

 

I følge stabak.no går den på lørdag kl 19.00 (står øverst i høyre hjørne).

 

I følge kalenderen her på Forumet er ikke tidspunktet fastsatt.

 

Og så fant jeg dette i Sydsvenskan. Det hadde vært greit å få klarhet i når det er. Sånn at jeg kan vite når jeg bør sitte foran PC'en på lørdagen...

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Se også MFF sin hjemmeside med praktisk info om kiosksalg etc, så alt tyder på at matchen går 1200.

 

Bra at gutta får prøvd seg på grønt naturgress!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 timer gammel fra Glomdalen: "P.S. KIL møter Stabæk i treningskamp på Nadderud kunstgress onsdag. Det ble klart i går."

 

:blink: Jeg som har gått glipp av noe?!

 

Link

 

Da kommer det nok på Stabak.no i løpet av morgentimene vil jeg tro...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 timer gammel fra Glomdalen: "P.S. KIL møter Stabæk i treningskamp på Nadderud kunstgress onsdag. Det ble klart i går."

 

:blink: Jeg som har gått glipp av noe?!

 

Link

 

Da kommer det nok på Stabak.no i løpet av morgentimene vil jeg tro...

 

Skulle ønske at vi kunne møtt lag som Lillestrøm eller Lyn nå på slutten for å se hvordan vi ligger an. Alle forventer jo at vi slår et lag som KIL. Vet at vi møter VIF men de er jo helt ut å kjøre!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 timer gammel fra Glomdalen: "P.S. KIL møter Stabæk i treningskamp på Nadderud kunstgress onsdag. Det ble klart i går."

 

:blink: Jeg som har gått glipp av noe?!

 

Link

 

Da kommer det nok på Stabak.no i løpet av morgentimene vil jeg tro...

 

Skulle ønske at vi kunne møtt lag som Lillestrøm eller Lyn nå på slutten for å se hvordan vi ligger an. Alle forventer jo at vi slår et lag som KIL. Vet at vi møter VIF men de er jo helt ut å kjøre!

Tror det er snakk om at vi stiller med andrelaget som noen allerede har skrevet lenger opp :P

Endret av Color Blue
Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 timer gammel fra Glomdalen: "P.S. KIL møter Stabæk i treningskamp på Nadderud kunstgress onsdag. Det ble klart i går."

 

:blink: Jeg som har gått glipp av noe?!

 

Link

 

Da kommer det nok på Stabak.no i løpet av morgentimene vil jeg tro...

 

Skulle ønske at vi kunne møtt lag som Lillestrøm eller Lyn nå på slutten for å se hvordan vi ligger an. Alle forventer jo at vi slår et lag som KIL. Vet at vi møter VIF men de er jo helt ut å kjøre!

 

Vi møter jo VIF på søndag...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Treningskamper
×
×
  • Opprett ny...