Freak Magnet 126 Share Posted March 29, 2006 Share Posted March 29, 2006 Stabæk 2 - Kongsvinger kl. 14.30, på kunstgresset i dag. Men, da ble det ikke noe av Europa-turen da, eller....? Har ikke hørt noe om at det skal være enten/eller. Ideen om sydentur kom vel pga at våren er utsatt til mai. Men, Schelvis sier at de som ikke startet mot Malmø, skal starte mot Kongsvinger. Det betyr vel Strand, Nystuen etc. Men de bør vel også være med på sydenturen. Men, de drar kanskje etter kampen og blir borte til lørdag?? Noen som vet om, og evt. når laget drar/har dratt til europeiske gressmatter? Og evt. hvor? Link to post Share on other sites More sharing options...
atleten 1,609 Share Posted March 29, 2006 Share Posted March 29, 2006 Tror ikke sydenturen skal starte før neste uke. Link to post Share on other sites More sharing options...
Freak Magnet 126 Share Posted March 29, 2006 Share Posted March 29, 2006 Tror ikke sydenturen skal starte før neste uke. Sorry, det er jeg som roter. Når jeg sjekker opp, ser jeg jo at de drar etter enga-kampen. Uansett, takk for oppklaringen. Link to post Share on other sites More sharing options...
superblaa 1,414 Share Posted March 29, 2006 Share Posted March 29, 2006 0-0 sålangt, i følge Stikken. Link to post Share on other sites More sharing options...
msp 774 Share Posted March 30, 2006 Share Posted March 30, 2006 Hvordan blir det med biletter til engakampen søndag? Koster det noe? Kommer man inn på sesongkort? Link to post Share on other sites More sharing options...
Martin 15 Share Posted March 30, 2006 Share Posted March 30, 2006 Betaler i døra. unumrerte plasser. 100;- voksen, 50;_ barn. stod hvertfall dette i budstikka Link to post Share on other sites More sharing options...
Totto 1,433 Share Posted March 30, 2006 Share Posted March 30, 2006 Betaler i døra. unumrerte plasser. 100;- voksen, 50;_ barn. stod hvertfall dette i budstikka Tidligere i vinter kunne sesongkortinnehavere forhåndsbestille billetter, ifølge denne artikkelen. Er det bare jeg som har forhåndsbestilt? ;-) Har ikke hørt noe mer om hvordan evt. forhåndsbestilte billetter skal hentes, så jeg satser nok på tidlig oppmøte! Link to post Share on other sites More sharing options...
Mikki 759 Share Posted March 31, 2006 Share Posted March 31, 2006 MØT OPP PÅ SØNDAG! FYLL OPP NADDERUD!!! Link to post Share on other sites More sharing options...
boie 2,102 Share Posted May 30, 2006 (edited) Share Posted May 30, 2006 (edited) Stabæk-spillerne pakker bagen og reiser fire dager til Halmstad, hvor laget skal spille treningskamp mot Helsingborg den 26. juni. Først skal imidlertid laget ha ti dager ferie, og vil ellers bli hjemme i Bærum og finpusse formen fram mot seriekampen mot Molde, den 2. juli. Hva skal VM-pausen brukes til? Edited May 30, 2006 by boie Link to post Share on other sites More sharing options...
Hr. Smith 1,502 Share Posted May 30, 2006 Share Posted May 30, 2006 Stabæk-spillerne pakker bagen og reiser fire dager til Halmstad, hvor laget skal spille treningskamp mot Helsingborg den 26. juni. Først skal imidlertid laget ha ti dager ferie, og vil ellers bli hjemme i Bærum og finpusse formen fram mot seriekampen mot Molde, den 2. juli. Hva skal VM-pausen brukes til? Hehe.. Bra trening for forsvaret! Får nok kjørt seg litt mot Henke tenker jeg. Link to post Share on other sites More sharing options...
Totto 1,433 Share Posted May 30, 2006 Share Posted May 30, 2006 Hehe.. Bra trening for forsvaret! Får nok kjørt seg litt mot Henke tenker jeg. Nå skal Henke delta i en liten turnering nede i Tyskland i samme periode, så vi møter vel neppe han... Link to post Share on other sites More sharing options...
sexxes 3,389 Share Posted May 30, 2006 Share Posted May 30, 2006 Hehe.. Bra trening for forsvaret! Får nok kjørt seg litt mot Henke tenker jeg. Nå skal Henke delta i en liten turnering nede i Tyskland i samme periode, så vi møter vel neppe han... Han har nok spilt ferdig i den turneringen i Tyskland når denne kampen skal spilles Link to post Share on other sites More sharing options...
Totto 1,433 Share Posted May 30, 2006 Share Posted May 30, 2006 Hehe.. Bra trening for forsvaret! Får nok kjørt seg litt mot Henke tenker jeg. Nå skal Henke delta i en liten turnering nede i Tyskland i samme periode, så vi møter vel neppe han... Han har nok spilt ferdig i den turneringen i Tyskland når denne kampen skal spilles Ikke meg imot, men det hadde jo vært morsomt å sett tobbe og chippen i en åttendedels- eller kvartfinale. Link to post Share on other sites More sharing options...
sveinjhag 47 Share Posted May 30, 2006 Share Posted May 30, 2006 Stabæk-spillerne pakker bagen og reiser fire dager til Halmstad, hvor laget skal spille treningskamp mot Helsingborg den 26. juni. Først skal imidlertid laget ha ti dager ferie, og vil ellers bli hjemme i Bærum og finpusse formen fram mot seriekampen mot Molde, den 2. juli. Hva skal VM-pausen brukes til? Hehe.. Bra trening for forsvaret! Får nok kjørt seg litt mot Henke tenker jeg. Nå kan det nok hende at Henke er hjemme før den tid! Men han vil vel sikkert ha litt ferie :-) Link to post Share on other sites More sharing options...
Håvard 3,269 Share Posted August 20, 2006 Share Posted August 20, 2006 Stabæk-Odd 22. aug. Håper vi starter med antatt beste lag, slik at rytme og godfølelse sitter til kampen mot RBK. Håper å få se en del bytter i løpet av 2. omgangen. Ser helst at de som er nærmest første-11eren får bortimot en omgang å vise seg frem på, deriblant Strand, Henning og Markus. Videre håper jeg at de som kanskje må innpå i løpet av høsten får sin sjanse til å føle litt på 1.lagsfotball. Så lenge vi holder i hvertfall U etter at byttene starter, er jeg fornøyd med kampen. Link to post Share on other sites More sharing options...
Bjornh 2,068 Share Posted August 20, 2006 Share Posted August 20, 2006 Stabæk-Odd 22. aug. Håper vi starter med antatt beste lag, slik at rytme og godfølelse sitter til kampen mot RBK. Håper å få se en del bytter i løpet av 2. omgangen. Ser helst at de som er nærmest første-11eren får bortimot en omgang å vise seg frem på, deriblant Strand, Henning og Markus. Videre håper jeg at de som kanskje må innpå i løpet av høsten får sin sjanse til å føle litt på 1.lagsfotball. Så lenge vi holder i hvertfall U etter at byttene starter, er jeg fornøyd med kampen. Markus vet vi hva er god for. Jeg vil heller at Espen, Ulrik, Jonas, Trond, Ola og Karim skal få prøvd seg litt, samt Henning og Andreas som du nevner. Alle kan jo ikke få prøve seg samtidig, men 5-6 av dem bør komme til i løpet av kampen. Link to post Share on other sites More sharing options...
$uperTerje 81 Share Posted August 20, 2006 Share Posted August 20, 2006 Markus vet vi hva er god for. Jeg vil heller at Espen, Ulrik, Jonas, Trond, Ola og Karim skal få prøvd seg litt, samt Henning og Andreas som du nevner. Alle kan jo ikke få prøve seg samtidig, men 5-6 av dem bør komme til i løpet av kampen. Disse kampene er neppe for å prøve "nye" spillere, men for å holde kampformen og rytmen vedlike når det er lenge mellom kamper i serien. Link to post Share on other sites More sharing options...
Håvard 3,269 Share Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 Stabæk-Odd 22. aug. Budstikka følger kampen Link to post Share on other sites More sharing options...
superblaa 1,414 Share Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 Vi sliter så langt. Odd er ikke noe lag som står veldig godt til Stabæk, det viser seg igjen! Link to post Share on other sites More sharing options...
$uperTerje 81 Share Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 YES 47. min. 1-0 til Stabæk! Somen Tchoyi får ballen på høyresiden. Trer ballen forbi Nat Borchers. Veigar Pall Gunnarsson alene med keeper. Setter ballen kontrollert mellom beina på Espen Isaksen og i mål. Link to post Share on other sites More sharing options...
stabækLars 1,762 Share Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 Somen ruler mot gamlekompisene! Kongekjøp!!!! Link to post Share on other sites More sharing options...
Squawker 11 Share Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 Veigar ut med mulig strekk. Faen :angry: Andreas inn for ham. Link to post Share on other sites More sharing options...
d*u*b 2,332 Share Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 Håper virkelig ikke Veigar er skadet.... Link to post Share on other sites More sharing options...
stabækLars 1,762 Share Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 Kom igjen, Tor! Do your magic! Link to post Share on other sites More sharing options...
stabakpettersen 212 Share Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 --> QUOTE(d*u*b @ 22. Aug 2006, 13:25) 82466[/snapback] Håper virkelig ikke Veigar er skadet.... info om skaden må legges ut snarest for å berolige oss som må sitte på jobb.... Noen på kampen får løpe til Tor og høre.... Link to post Share on other sites More sharing options...
stabækLars 1,762 Share Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 2-0! Heia Strand, Heia Strand! Link to post Share on other sites More sharing options...
Randers 39 Share Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 2-0! Heia Strand, Heia Strand! 2-1 :angry: Link to post Share on other sites More sharing options...
KongKjakan 4 Share Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 Andreas viser målteft, herlig! Link to post Share on other sites More sharing options...
Color Blue 311 Share Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 info om skaden må legges ut snarest for å berolige oss som må sitte på jobb.... Noen på kampen får løpe til Tor og høre.... Støttes, fikk innbytterpuls her Link to post Share on other sites More sharing options...
Randers 39 Share Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 ODD må jo begynne å lure på hva de gjorde når de solgte Tchoyi?? Strand strand badestrand 3-1 Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts