Gå til innhold

Odd Vil Ha Finstad!


mbh
 Del

Anbefalte innlegg


hrmbl...la ryktene være ryktene...

og vent til stabæk selv presenterer fakta.

 

tenk på all de ville artiklene som ble skrevet de siste dagene...

nesten hele laget kunne havnet et eller annet sted her eller på utlandet ifølge dem ...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det finnes ingen link på denne. Det var fleip - eller ønsketenkning som det også kalles.

 

Synes det er litt for mye gnål på forumet om hvilke spillere vi er redde for å miste. Tenk på alle mulighetene som dukker opp når noen slutter! Når man leser avisene skulle man tro at de eneste spillerne som er verd noe i Norge heter Ødegård eller Andresen. Men, slik har det jo ikke vært bestandig.Martin ble jo ikke konge i Stabæk før de tidligere heltene stakk/ble solgt. Og Ødegård - hvem hadde hørt om ham for ett år siden.

 

For øyeblikket er det flere middelmådigheter som tar opp plassen til fremtidige stjerner. Finstad er én av dem. Det er mulig han er en bra mann i 1 divisjon, men hva så! Vi trenger noen som fungerer i TL - og det gjør bl.a. ikke Finstad. Mannen er spiss. I fjor lovet han bort 10 mål - og klarte det akkurat. I år ville han ikke love noe i det hele tatt. Ikke akkurat noen drøm av en spiss.

 

Mener forøvrig at gutsen til mange av spillerne har vært under enhver kritikk i år. Bare se på Muri; hadde den gutten hatt litt mer konkurranse på laget hadde han ikke vært i nærheten av å spille kamper på slutten av sesongen. Det er bedre med spillere som f.eks. Flem som kanskje ikke var av teknisk verdensklasse, men som stod på og ofret det som måtte til - om det så kostet et og annet kort. Det er jo pussig at vi etter denne sesongen har færre gule kort enn Vålerengen, og kun to flere enn RBK.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Helt på trynet å kritisere Muri for denne sesongen. Han har gjort to feil - og ja - de har vært avgjørende. Men feil for en midtstopper er gjerne like tydelige som for en keeper. Jeg gnåler gjerne om redselen for å miste ham, for han er et av de største talentene i norsk fotball. Scenario; Kjølø til Odd, Muri bort. Hvem vil mbh skal forsvare vår ære?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Poenget mitt er at det hele har vært litt for trygt og godt. Alle burde føle plassen sin truet en gang i blandt - selv Muri. Føler ikke vi har så mye ære å forsvare - kun å gjennopprette!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig i at midtstopperplassene kanskje har vært vel forutsigbare for både tilhengere og spillere, men jeg mener likevel at Muri er en mann for fremtiden - og nåtiden. Både som spiller og personlighet i miljøet. Vi har masse å forsvare. Vi har gølva de beste i Norge hvert år og det har blitt lagt merke til. I disse tunge tider tror jeg at det er flere enn vi tror som følger med på hva som skjer med vår kjære klubb.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har gølva de beste i Norge hvert år og det har blitt lagt merke til.

18921[/snapback]

 

Og tapt for de dårligste! Nå blir vi pokka nødt til å vinne over de vi før ville tapt for. Da trenger vi folk som står på og synes det er stor å vinne, selv om motstanderen ikke heter Rosenborg. Vi har jo flere talentfulle spillere som jeg tror vil passe glimrende til året som kommer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Finstad er en helt grei spiss, også i TL. Men det betinger effektivitet i det offensive spillet vårt, og at han har en hodesterk partner på topp, som kan behandle ball. Vi hadde en slik spiller i 98. Husker ikke hva han het, men det kan da også være det samme..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Odd Vil Ha Finstad!
×
×
  • Opprett ny...