Gå til innhold

Kamptråd: Kongsvinger - Stabæk 27.08.22 kl 15:00


rykkinn
 Del

Anbefalte innlegg


Fikk ikke sett kampen men skjønner det var litt com si com sa men hva gjør vel det. Gøy med  Pedersen sin utvikling siden han kom i fjor. Samlet sett vært vår beste stopper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


10 minutter siden skrev Nr14:

Fikk ikke sett kampen men skjønner det var litt com si com sa men hva gjør vel det. Gøy med  Pedersen sin utvikling siden han kom i fjor. Samlet sett vært vår beste stopper.

Synes det er en av de mer gjennomført, solide kampene på lenge. Bohinen har virkelig strammet opp strukturen og det defensive. Slipper ikke motstanderen like lett gjennom midten lenger. Vi har mer kontrollert press og kortere avstander mellom spillere og lagdeler.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev @ringo:

At jeg droppet å klippe plen for det her….

Mer interessant å følge Live-oppdateringen enn å se kampen da. Har tatt opp, og kan tydeligvis spole frem til overtiden?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Puh, det holdt med å putte ett på overtid..

Nå skal det mye til at ikke Sogndal og KIL mistet kontakt med oss for godt. Det er vel lov å håpe/forvente at Brann fortsetter rekken sin uten tap denne sesongen, så passerer vi Ranheim denne runden.

Så langt virket det som et veldig bra trenebytte, håpe Grålars fortsetter som han startet. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tenkte på slutten at det er typisk RBK å score på overtid, at det hadde vært deilig om Stabæk klarte sånn og som tenkt, så skjedd 💙 

Synes alle dere fra support på tribunen skal være stolte av dere selv, jeg tror fort prestasjonen deres ga den ekstra motivasjonen. Det var sang og god stemning fra dere hele kampen igjennom. Sånn må motivere spillerene 💙 Dere var helt klart den solide tolvte mann i dag 💙

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På 27.8.2022 den 16.58 skrev M-A-N:

Ser noen klager her over spillet, men jeg synes egentlig spillemessig at dette var bedre enn mot Start. Full kontroll på kampen, men sløsing med sjanser. Mot et meget sterkt hjemmelag som kun Brann har slått i Kongsvinger.

Mot start var vi veldig heldige med kamputviklingen og Start kollapset helt…

Helt enig, vi fikk en tidlig griseheldig scoring mot Start som ført til at de måtte opp og vi fikk overgangsmuligheter. Start styrte faktisk store deler av den kampen, mens mot KIL synes jeg vi styrte alt. Mål preger kamper😆

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Kongsvinger - Stabæk 27.08.22 kl 15:00
×
×
  • Opprett ny...