Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk - Bryne. Mandag 05.09 - 18:00 Nadderud


rykkinn
 Del

Anbefalte innlegg


9 timer siden skrev M-A-N:

det mest negative av mange negative ting: responsen etter utvisningen. Hvorfor slutter de å spille? 

Jeg får generelt en veldig dårlig følelse av at man skal endre planen drastisk ved rødt kort 30 min før slutt når vi leder og styrer kampen. Hadde Nico blitt flyttet opp på defensiv midt kunne vi spilt "relativt" likt. Adam Kaied ser ut som han får beskjed om å gjøre seg klar - sette seg ned - gjøre seg klar - sette seg ned osv, også slenger vi på Metcalfe og Piggy. For meg virket det som det ble sendt desperasjonssignaler til laget og med unntak av Gift turte vi ikke lenger å angripe. 

Der og da tenkte jeg "stå ved planen", sett på offensiv kraft (jeg trodde Kaied skulle komme inn for Lange som hadde en ufattelig dårlig dag), flytt Nico opp og bytt med Piggy når han blir sliten. Det tror jeg fremdeles hadde vært bedre. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 timer siden skrev joogs:

Det store spørsmålet er hva som skjer etter 15-18 min. Vi går fra å totalt dominere til å slutte å bevege oss? Klarer vi holde bevegelse foran ballfører i kun et kvarter?

DEt handler vel om at vi ikke har kapasitet til å stå høyt i samfulle 90 minutter. Når vi ikke får hull på byllen etter det første 15-20 minuttene så reduserer vi presshøyden litt og motstanderen kommer litt mer med i kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev s-simen:

Jeg får generelt en veldig dårlig følelse av at man skal endre planen drastisk ved rødt kort 30 min før slutt når vi leder og styrer kampen. Hadde Nico blitt flyttet opp på defensiv midt kunne vi spilt "relativt" likt. Adam Kaied ser ut som han får beskjed om å gjøre seg klar - sette seg ned - gjøre seg klar - sette seg ned osv, også slenger vi på Metcalfe og Piggy. For meg virket det som det ble sendt desperasjonssignaler til laget og med unntak av Gift turte vi ikke lenger å angripe. 

Der og da tenkte jeg "stå ved planen", sett på offensiv kraft (jeg trodde Kaied skulle komme inn for Lange som hadde en ufattelig dårlig dag), flytt Nico opp og bytt med Piggy når han blir sliten. Det tror jeg fremdeles hadde vært bedre. 

DEt var mye som gikk på tverke i går, stang ut, en spiss som er mer opptatt av å score selv enn at laget skal vinne, vi er ikke friskmeld offensivt, kok på benken når de trenger å holde hode kaldt, rødt kort, elendig dømming, personlige feil i forsvar osv. 

Det var et gufs fra tidligere i sesongen og en klam påminnelse om at vi ikke er friskmeldt ennå - på langt nær.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk - Bryne. Mandag 05.09 - 18:00 Nadderud
×
×
  • Opprett ny...