Gå til innhold

De Nye Draktene


stabækLars
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 145
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images


Jeg må si at jeg utrolig skuffet.

 

Utrolig skuffet på norsk fotballs vegne vel å merke - fordi Norges DESIDERT kuleste fotballdrakter kommer til å befinne seg i 1. divisjon neste år!!!!

 

Helt sinnsykt overlegne greier - hvornår kan jeg få kjøpt en?!?!

 

Må ha en, bare må ha en!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Likte denne kragen bedre enn den Puma-kragen som er litt skjev (i dobbelt forstand)!

 

Men er dette en ekte Puma-presentasjon, eller er det den eminente grafiske designer StabækLars som er på farten igjen?

 

Stusset litt på det gamle bakgrunnsbildet med "BÆRGET DET BLÅ" og "KREDITKASSEN".

 

"Viktig" spørsmål er også om sponsorlogoene blir fargetilpassede og med transparent bakgrunn, eller om vi får sponsorlogoer à là FC-Lyns blå og orange SMART på rød og hvit drakt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvor har du dette fra?

 

Fikk låne en papirkopi på Stabækkontoret og scannet den. Derfor ikke helt korrekt gjengivelse av farvenyansene.

 

Kraven er en streit V-krave med kant. Det synes klart på papirkopien jeg har som er laget av Stabæk/Puma, men kommer nok litt dårlig frem på det innscannede bildet

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvor har du dette fra?

 

Fikk låne en papirkopi på Stabækkontoret og scannet den. Derfor ikke helt korrekt gjengivelse av farvenyansene.

 

Kraven er en streit V-krave med kant. Det synes klart på papirkopien jeg har som er laget av Stabæk/Puma, men kommer nok litt dårlig frem på det innscannede bildet

19076[/snapback]

 

 

Da stiller jeg samme spørsmål som noen andre har gjort, Det er litt rart at Stabæk velger et gammelt bilde av Bærget det blaa og kredittkasse reklame når de skal markedsføre 2005 drakter sammen med ny sposnor.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvor har du dette fra?

 

Fikk låne en papirkopi på Stabækkontoret og scannet den. Derfor ikke helt korrekt gjengivelse av farvenyansene.

 

Kraven er en streit V-krave med kant. Det synes klart på papirkopien jeg har som er laget av Stabæk/Puma, men kommer nok litt dårlig frem på det innscannede bildet

19076[/snapback]

 

 

Da stiller jeg samme spørsmål som noen andre har gjort, Det er litt rart at Stabæk velger et gammelt bilde av Bærget det blaa og kredittkasse reklame når de skal markedsføre 2005 drakter sammen med ny sposnor.

19080[/snapback]

 

Her snakker vi om en intern skisse. De kommer nok til å ordne på det

Lenke til innlegg
Del på andre sider


joa, ser ganske bra ut...men litt vanlig også...tenkte først på italienske klubber (og jeg hater italiensk fotball), så på brugge i belgia (liker dem nesten så mye som hsv)...hm, naja...ok.

 

og nå, da det endelig er mulig å ha spillernummer/-navn på ryggen, er favorittspilleren min lengst på en annen klubb...ironi eller skjebne?

 

men kunne tenke meg mange navn på ryggen likevel :-)

trenger litt tid til å bestemme meg...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

De Nye Draktene
×
×
  • Opprett ny...