Gå til innhold

Gullkorn


Mortimer
 Del

Anbefalte innlegg


Ronaldo til en avis etter kampen mot Ecuador i natt.

 

- Jeg hadde kraftig hodepine, jeg manglet lufttilførsel og jeg trengte oksygen for å puste, sa Ronaldo, som likevel spilte 90 minutter.

19172[/snapback]

 

 

 

Rart med det, jeg trenger også oksygen for å puste!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er ikke bare Ronaldo som var ute å splite fotball når vi andre var inne hos reguleringstannlegen.

 

nilsen_150_200.jpg

Skjønt, kurt var vel kanskje ikke ute å spiste fotball. Han satt vel heller hjemme å spiste bacon med smeltet smør og ost på...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ronaldo har vel ikke levert noen god sesong i spanias hovedstad akkurat. Digga meg utrolig mye at Barcelona (som er det laget jeg heier på etter stabæk) ydmyket dem på lørdag. Real har jo kjøpt alle de "beste" spillerne i verden og likevel gjør de en rævva sesong.

Spillere som Figo, Raul, Beckham, Roberto Carlos, Owen, Zidane og Ronaldo er bare oppskrytt spør du meg. Er bare opptatt av å tjene penger og PR. Fysj, en skam at talenter kaster bort en karriere på slikt tull.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi fortsetter med Gullkorn, hvem sender til kona til Martin ?

 

--

 

Tittel: Brev til kona til Ivers...

 

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

Dear Anna Crane

 

We have heard som ruomors that a footballclub often referred to as Rosenborg is trying to lure you and your nice husband Steffen to a place called Trondheim. The supporters of Vålerenga feel that there are certain facts you should be aware of before you seriously consider this.

 

1) Trondheim, also known as Bartebyen, is not really a city even if the inhabitants claim this. Trondheim is just a small group of houses, which is randomly situated in the middle of nowhere. The correct term in Norwegian for a place like Trondheim in Norwegian is Bøgda, Bondelandet, Verdens Ende, Innavlsbyen or Ingenmannsland. We would under no circumstances use terms like city, town or even civilization to describe Trondheim.

 

2) The people of Trondheim, often referred to as Barter or Bønder, is famous for making a drink called karsk. This is a strong liquor that they make in their garage or in their bathroom, and is something they drink every time they have the opportunity to do this (which practically means all the time). When they drink this, they use a dirty cofeecup with some dirty coins in it. Then they fill it up with a mixture of their homemade liqour and coffee, and pour this down their throat until they get more or less mentally deranged and start singing weird songs like "Rompa mi" (My Ass) or "Fire Pils og en Pizza" (Four beer and a pizza).

 

3) The effect this drink have on the locals is highly visible in the streets of Trondheim. When you get there, the first thing you probably will notice is men and women crawling around in the streets, drewelling, stuffing their face with kebab and "pølse" and shouting and yelling in a language which is impossible to understand unless you are so unlucky to have been born in the district.

 

4) You will also notice the amount of facial hair on the men (and women) walking in the streets. Another feature you will notice is the way they dress. The common uniform in Trondheim is leather jacket, with a weird tie and some strange pointy shoes (in Norway knowns as pub-to-pub shoes)or cowboy boots. Everybody who stays in Trondheim for a long time WILL end up like this sooner or later.

 

We will add that this presentation of Trondheim is completely objective and that this view actually is shared bye the entire population of Norway. The reason that Steffen has turned out better than the rest of Trondheim is that the first years of life which he spent in Oslo had an extremely positive influence on his personality.

 

Yours sincerely

 

The nice, and not least, civilized supporters of Vålerenga

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Faktisk ganske bra sagt av unge Braaten. Med fare for å bryte det strenge prinsippet om å ikke nevne engelske fotballspillere er vel Jan Mølby et eksempel på at han til en viss grad har rett.

19473[/snapback]

 

 

Jan Mølby var jo GUD! De eneste gangene han beveget seg utenfor midtsirkelen var når han skulle ta straffer, men da var han så sliten etter turen ned til 11 m at han måtte ha en pust i bakken etterpå.

Han er vel den eneste spilleren som hadde røyket under matchen hvis det var lov.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Faktisk ganske bra sagt av unge Braaten. Med fare for å bryte det strenge prinsippet om å ikke nevne engelske fotballspillere er vel Jan Mølby et eksempel på at han til en viss grad har rett.

19473[/snapback]

 

 

Jan Mølby var jo GUD! De eneste gangene han beveget seg utenfor midtsirkelen var når han skulle ta straffer, men da var han så sliten etter turen ned til 11 m at han måtte ha en pust i bakken etterpå.

Han er vel den eneste spilleren som hadde røyket under matchen hvis det var lov.

19478[/snapback]

 

Så vidt jeg vet er Slum røykene spiss! Og mindre aksjonsradius enn Mølby :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så vidt jeg vet er Slum røykene spiss! Og mindre aksjonsradius enn Mølby

19490[/snapback]

 

Da jeg spillte i Stabæk scora jeg høyere enn Tommy Svindal Larsen på kondis-testen. (Bleep-testen, eller biip-testen som man sier i Norge.) Og jeg røyka like mye da, som jeg gjør idag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så vidt jeg vet er Slum røykene spiss! Og mindre aksjonsradius enn Mølby

19490[/snapback]

 

Da jeg spillte i Stabæk scora jeg høyere enn Tommy Svindal Larsen på kondis-testen. (Bleep-testen, eller biip-testen som man sier i Norge.) Og jeg røyka like mye da, som jeg gjør idag.

19502[/snapback]

 

 

TSL er vel ikke bedre trent i dag heller. Tenk på hvor god han kunne ha blitt? Eller var det du som kunne blitt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Gullkorn
×
×
  • Opprett ny...