Gå til innhold

Turtråd KFUM - STB


Daigo nr 10
 Del

Anbefalte innlegg


36 minutter siden skrev Philip:

Slenger ut et forslag: hva med å sette mål om at vi blir 500 mann? Så poste innlegg på insta og legge ut story hver gang vi passerer 50 nye? Kanskje få klubben til å kjøre post på insta også?

Helt enig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


10 timer siden skrev Philip:

Slenger ut et forslag: hva med å sette mål om at vi blir 500 mann? Så poste innlegg på insta og legge ut story hver gang vi passerer 50 nye? Kanskje få klubben til å kjøre post på insta også?

Enig, samt kjøre på Twitter og Facebook. Mye delingspotensialet der også. Vi skal fylle Intility. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


KFUM hadde 718 tilskuere i forrige hjemmekamp. Jeg så sluttminuttene, og mener det var en god del fra Bryne blant de 718. Hvis det også inkluderer sesongkort som ikke møter opp, jeg mistenker at sesongkort hos KFUM ikke koster all verden, er det ikke mange igjen. Når nå også en del mister gåturen til kamp, og KFUM generelt ligger mye dårligere an enn de gjorde før Bryne-kampen, begynner det vel å trekke mot at vi blir i flertall?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 timer siden skrev odd:

KFUM hadde 718 tilskuere i forrige hjemmekamp. Jeg så sluttminuttene, og mener det var en god del fra Bryne blant de 718. Hvis det også inkluderer sesongkort som ikke møter opp, jeg mistenker at sesongkort hos KFUM ikke koster all verden, er det ikke mange igjen. Når nå også en del mister gåturen til kamp, og KFUM generelt ligger mye dårligere an enn de gjorde før Bryne-kampen, begynner det vel å trekke mot at vi blir i flertall?

150 solgte så nærmer det seg at vi er flere enn på Nadderud

Lenke til innlegg
Del på andre sider


51 minutter siden skrev Path:

Er denne bortetribunen unummerert både sitte og ståtribune? Ikke så god på å stå stille i 2 timer (sitter jo vanligvis på hovis😆)

Skal være gode muligheter for både stående og sittende på bortefeltet/kortsiden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev Path:

Er denne bortetribunen unummerert både sitte og ståtribune? Ikke så god på å stå stille i 2 timer (sitter jo vanligvis på hovis😆)

Klappseter, så fint både for stående og sittende.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd KFUM - STB
×
×
  • Opprett ny...