Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk - Ranheim på Nadderud Søndag 16. Oktober kl. 14


fexter
 Del

Anbefalte innlegg


Vi tar imot Ranheim til viktig match i opprykksstriden. Kampstart kl. 14:00 søndag 16. oktober. Alle til Nadderud for å støtte gutta og kom gjerne litt før. 

Etter en relativt svak prestasjon mot KFUM skal kjerringa reise seg mot Ranheim. Har fortsatt til gode å tape under Bohinen.
Motstander Ranheim i en dårlig steam om dagen og har tre tap på rad. Her bør vi absolutt ta poeng og gjerne få til litt festfotball. 

Alle til Nadderud!!! For vi skal opp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vurdere å åpne for at det er lov å ta med en venn eller to på feltet? Eller åpent felt? Hadde vært gøy å fortsette momentum fra forrige match pluss at det kan gi ekstra energi til laget i en viktig kamp.

Synes også klubben bør være med påskrudd i SoMe med oppdatert instastory hver gang antall solgte billetter passerer 100 nye. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Venstre vingback derimot, kunne gjerne vært byttet ut (Wernerson) eller fått inn en annen i annen posisjon på banen. Thor L har bra innsats, men begrensede tekniske kvaliteter, som gjør at vi skusler bort mye i form av svake innlegg, pasninger osv.. Vårt svakeste ledd på banen etter mitt syn. Må forsterkes foran neste sesong.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja typisk det, men vi er flere hakk over dem. Vi burde ledet med flere mål her, Langås tror jeg nok også har levert sin beste omgang for sesongen, helt avgjørende insast for dem. 

Tror vi vinner dette greit, men helst score tidlig i 2 omg for å unngå spenning. God omgang av Edwards og Azemi.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her ser vi marginer jeg ikke liker. Vi har årets kontring i første omgang Azemi er hjelpeløs med sin pasning når vi er tett på deres 16 meter. Angrepet etter setter Ranheim 1-1. dvs 2-0 til 1-1 og nå kan dette ryke. Kjenner at dette ikke er innafor.  Bra bytte av Bohinen.  

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk - Ranheim på Nadderud Søndag 16. Oktober kl. 14
×
×
  • Opprett ny...