Gå til innhold

Årets viktigste spiller 2022


Petter
 Del

Anbefalte innlegg


STEM PÅ ÅRETS VIKTIGSTE SPILLER I 2022

image.png

Tradisjonen tro deler Stabæk Support ut en kasse øl på sesongens siste hjemmekamp til årets viktigste spiller, og avstemningen for Stabæk Fotball Herrer er nå åpen.

 

Hvem synes du fortjener kassa i år?

Logg deg inn på medlem.stabaek.no og avgi din stemme.

Avstemningen er åpen til og med onsdag 26. oktober, og vinneren blir offentliggjort på siste hjemmekamp lørdag 29. oktober.

Listen over tidligere vinnere kan du finne her.

 

PS: Listen over spillere er basert på stabak.no, og skal inkludere alle spillere som har spilt i offisielle kamper i år og som fortsatt er i klubben. Send meg en melding om noe er feil!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Årets valg er vanskelig. 


Gift og Krogstad kunne ha vært gode kandidater, men Krokstad er uaktuell for min del da han har spilt i LSK. 

Heller mot Thor Lange grunnet sine holdninger som smitter positivt over på de andre spillerne på trening og kamp. Toppnivået er ikke all verden, men han spiller sjeldent langt under sitt toppnivå. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ingen opplagte kandidater. Stopperne og keeper har vært mest stabile og er årsaken til opprykket. 

Ligger an til til å stemme Næss foreløpig… Noe med signalet han sendte ved å signere for oss og han har vært en bidragsyter hele året både på og utenfor banen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 timer siden skrev @ringo:

Glimrende!

Kanskje vi bare skal gi kassa til Stjørdals-Blink?

😂😂 Dem fortjener noe i hvertfall, kanskje lykke til/takk for alt kort i posten. 

Men denne er klink, Gift Orban! Vi hadde blitt i Obos uten han as. En av de beste signeringene vi har gjort på lang tid. Slik kvalitet er det vanskelig å finne når man spiller i Obos ligaen, finner man det så er det ofte den store forskjellen. Det har han vært.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vanskelig valg i år med flere kandidater som utpeker seg. Både Krogstad, Nico, Pedersen, Sturla og Sandberg er gode kandidater. Men at vi scorer mål og har en spiss som kan snu kamper/vinne kamper for oss skulle man ikke trodd midtveis i sesongen. Det skal Gift ha æren for. Så min stemme kommer nok til å gå til Gift. 

Og en annen som skal ha stor ære selv om han ikke er spiller er Lars Bohinen. Å ha snudd skuta midtveis i sesongen med disse spillerne er veldig imponerende. Har ikke tapt en eneste kamp og fått på plass mye bra defensivt og offensivt. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg strides litt. Jeg kan også telle antall mål som Gift har satt i mål, men jeg ser også hvor mye typer som Næss kan bety i en kamp. Bare se på kampen i dag. Næss gjorde nesten hele forskjellen. Og så har du typer som Lange, som kanskje mangler litt teknisk, men som legger hjertet på matta - og så litt til. 

Vi har et stykke igjen til ES-nivå, men for min del har vi noen typer som holder absolutt ES-klasse når det gjelder innsats.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Svak avslutning på åpent mål trekker ned for næss. 

 

Gift har jo også hatt 19 sånne bommer i år men uten han ville vi vært utenfor 2.plassen. 

 

Men vinner som et lag. Mange viktige typer i år og en sterk sentrallinje, samt en bred og sterk stall

 

Kjære bohinen, ikke finn på noe tull. Bli ut 2023 hvertfall og sikre oss en  ny sesong. Vi trenger kontinuitet på trenersiden og du er ekte Stabæk gutt! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg vet ikke helt hvordan jeg ville dømt hvem som er den viktigste spilleren. Det har vært en varierende sesong hvor de aller fleste spillerne har vært litt av og på. Personlig så syntes jeg at den spilleren som har vært mest til å stole på i år er Sandberg, vi har mange cleansheets i år, og jeg syntes at han er ligaens desidert beste keeper, og blir ofte oversett. Han har jo hatt god hjelp i år også, har vært ganske grei defensiv kontroll og veldig få unødvendige staffer og slikt som jeg kan huske.'

Gift kan jo også nevnes, han har vell vært litt borte i en kamp eller 2, men stort sett levert høyt nivå på topp. Han kom litt sent i sesongen, så vet ikke om jeg ville stemt på han, selv om han uten tvil har vært veldig viktig. 

Jeg tror Næss også burde nevnes, vi hadde neppe rykket opp uten han, men jeg syntes kanskje at hans evner var litt varierende gjennom sesongen, og kanskje ikke brukt godt nok som en midtstopper. Spesielt når vi har hatt store problemer med å dominere på midtbanen i mange av kampene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vært mange viktige i år. Men når vi har en spiss som putter 16 mål og 6 assist på 21 kamper (stats fra tv2), så er det ganske så klink for meg. Handler om å score mål i fotball, og vi har endelig en god spiss igjen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


34 minutter siden skrev rykkinn:

Vært mange viktige i år. Men når vi har en spiss som putter 16 mål og 6 assist på 21 kamper (stats fra tv2), så er det ganske så klink for meg. Handler om å score mål i fotball, og vi har endelig en god spiss igjen. 

Så kan jo supporternes årets viktigste spiller handle om mer enn det - som det har gjort mange ganger før, som da Christian Keller vant👍 Gift får nok overskrifter og kred som det er. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Årets viktigste spiller 2022
×
×
  • Opprett ny...