Gå til innhold

Eliteserien 2023, hvordan skal det gå?


Jan Fredrik
 Del

Anbefalte innlegg


43 minutter siden skrev enda en jævla islending:

Nope. Midt på. Mulig Brann tar innpå oss og går knepent forbi på slutten, men vi kommer til å ligge foran dem mesteparten av sesongen.

Vi får se hva som skjer på overgangsmarkedet i vinter - de får usnsett en helt annen virkelighet. Vi er vant til å ligge kompakt uten ball og forsvare oss,det kan være forskjellen du leter etter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


6 timer siden skrev FranckTheBank:

Hvem håper vi vinner playoff ? Håper på et OBOS lag, og holder en knapp på Kongsvinger.

Mtp produktet ES håper jeg Start slår følge opp, på bekostning av Sandefjord 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


15 timer siden skrev enda en jævla islending:

Jeg melder her og nå at vi havner over Brann på tabellen neste år. Jeg har ingen begrunnelse å by på.

Det holder vel som begrunnelse at Brann er Brann og Bergen er Bergen. Man ser også hvordan byrådet der har rodd seg langt ut i havgapet; ikke at det var noe bedre under Trude Drevland.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 timer siden skrev Håvard:

Mtp produktet ES håper jeg Start slår følge opp, på bekostning av Sandefjord 

Og for meg er det motsatt. Ser gjerne at Sandefjord blir i Eliteserien,  mens Start forblir der de er.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


7 timer siden skrev Håvard:

Mtp produktet ES håper jeg Start slår følge opp, på bekostning av Sandefjord 

Da håper jeg vi henter Ofkir! Er nok stor interesse rundt han også med tanke på at han er 26! Veldig spennede spiller, Sandefjord hadde allerede vært klare for OBOS uten han.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


7 timer siden skrev StabækMykle:

Bohinen veldig tydelig på at det må forsterkes kraftig før neste sesong. Er vel egentlig kun Gift, Næss og Sandberg som er bankers (gitt at Sandberg blir med videre). 

Sandberg var horribel i ES ifjor. Bør erstattes. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


8 timer siden skrev stbS:

Da håper jeg vi henter Ofkir! Er nok stor interesse rundt han også med tanke på at han er 26! Veldig spennede spiller, Sandefjord hadde allerede vært klare for OBOS uten han.

Heller enn å hente Ofkir, bør vi kopiere hva enn som har blitt gjort med han. I fjor ble det sju kamper, ingen mål, for Sarpsborg. Året før 1 mål på 25, og før det igjen 2 på 28 i Obos. 

Mulig han har en litt annen rolle nå, men selv for en back ville tallene fra tidligere være ganske stusselige. 

Er redd han et et one-season-wonder.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kanskje et forsøk på humor, men det å risikere å fornærme eller «beefe» en ekspert som er glad i Stabæk og som i tillegg skal følge oss i studio gjennom 30 serierunder neste sesong, synes jeg ikke er meget lurt. Kan være meget god markedsføring for å flere på kamp at Yaw snakker positivt om oss i studio neste sesong, fremfor at han prøver å disse oss tilbake på Twitter. 

DB3303E2-09EA-426B-982E-774A85D0A8E4.png

Lenke til innlegg
Del på andre sider


15 minutter siden skrev Torjus:

Kanskje et forsøk på humor, men det å risikere å fornærme eller «beefe» en ekspert som er glad i Stabæk og som i tillegg skal følge oss i studio gjennom 30 serierunder neste sesong, synes jeg ikke er meget lurt. Kan være meget god markedsføring for å flere på kamp at Yaw snakker positivt om oss i studio neste sesong, fremfor at han prøver å disse oss tilbake på Twitter. 

DB3303E2-09EA-426B-982E-774A85D0A8E4.png

Ta det helt med ro. Ment som humor. Yaw er på hjemmekamper fortsatt og lever nok fint med det her. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


40 minutter siden skrev Slum:

 

Hvordan blir ferieavviklingen til spillerne nå i off season?

Har spillerne treningsfri frem til årsskiftet?

Når starter sesongoppkjøringen?

https://www.budstikka.no/derfor-tok-han-til-tarene/s/5-55-1303987

"Spillerne kommer til å få én uke fri etter kampen lørdag, deretter skal de trene i tre uker før de får fri fra 28 november."

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Eliteserien 2023, hvordan skal det gå?
×
×
  • Opprett ny...