Gå til innhold

Julekalender


ChriSern
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Neeeeeiii!! Leste meldingen 19.15 idag (mandag), litt for sent... Hadde tenkt å få sendt den over til kameraten min i fresno som er ivrig stabæksupporter, julepresang... (Og selvfølgelig en selv). Det kommer ikke til å være noen i stabæk shoppen eller noe da? Vil ha en julekalender!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Neeeeeiii!!  Leste meldingen 19.15 idag (mandag), litt for sent... Hadde tenkt å få sendt den over til kameraten min i fresno som er ivrig stabæksupporter, julepresang... (Og selvfølgelig en selv). Det kommer ikke til å være noen i stabæk shoppen eller noe da? Vil ha en julekalender!

20011[/snapback]

 

Prøv igjen tirsdag mellom kl 1830 og 1900 eller onsdag mellom kl 2030 - 2100, Onkel Blaa

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dæven Rich, blir mye øl på deg om dagen. Igår drakk du jo flere øl enn solgte cd'er...

20044[/snapback]

1 CD = 100 kr

1 ØL = 52 kr

 

Det blir nøyaktig 1,923307693 øl pr solgte CD.

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dæven Rich, blir mye øl på deg om dagen. Igår drakk du jo flere øl enn solgte cd'er...

20044[/snapback]

1 CD = 100 kr

1 ØL = 52 kr

 

Det blir nøyaktig 1,923307693 øl pr solgte CD.

20045[/snapback]

 

Hadde du fulgt med hadde du sett at jeg primært drakk kaffe i går

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Neeeeeiii!!  Leste meldingen 19.15 idag (mandag), litt for sent... Hadde tenkt å få sendt den over til kameraten min i fresno som er ivrig stabæksupporter, julepresang... (Og selvfølgelig en selv). Det kommer ikke til å være noen i stabæk shoppen eller noe da? Vil ha en julekalender!

20011[/snapback]

 

Dumt å avsløre julepresangen til kompisen din her da Chris, eller hva ?

 

Hehe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


[/img]

Dæven Rich, blir mye øl på deg om dagen. Igår drakk du jo flere øl enn solgte cd'er...

20044[/snapback]

1 CD = 100 kr

1 ØL = 52 kr

 

Det blir nøyaktig 1,923307693 øl pr solgte CD.

20045[/snapback]

 

Hadde du fulgt med hadde du sett at jeg primært drakk kaffe i går

20049[/snapback]

 

Håper du ikke har gjort trønder av deg og blandet slik disse trønderne gjør..

karsk.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider


[/img]
Dæven Rich, blir mye øl på deg om dagen. Igår drakk du jo flere øl enn solgte cd'er...

20044[/snapback]

1 CD = 100 kr

1 ØL = 52 kr

 

Det blir nøyaktig 1,923307693 øl pr solgte CD.

20045[/snapback]

 

Hadde du fulgt med hadde du sett at jeg primært drakk kaffe i går

20049[/snapback]

 

Håper du ikke har gjort trønder av deg og blandet slik disse trønderne gjør..

karsk.jpg

20053[/snapback]

 

DEFINITIVT IKKE. Jeg drikker faktisk ikke sprit noen gang

Lenke til innlegg
Del på andre sider


dette spørsmålet vil vel neppe bli likt av dere som kjøpte Stabæks julekalender, men, er det mulig å få lagt lukene her på nettet også? veit dere har sagt at det ikke ble sånn i år men siden jeg ikke har fått tak i kalender(nå skal det være sagt at jeg ikke har prøvd heller da) om noen kanskje kan legge ut lukene forsinket eller noe, slik at jeg (med flere) får se hva som er i lukene.

 

(Håper på positivt svar)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


dette spørsmålet vil vel neppe bli likt av dere som kjøpte Stabæks julekalender, men, er det mulig å få lagt lukene her på nettet også? veit dere har sagt at det ikke ble sånn i år men siden jeg ikke har fått tak i kalender(nå skal det være sagt at jeg ikke har prøvd heller da) om noen kanskje kan legge ut lukene forsinket eller noe, slik at jeg (med flere) får se hva som er i lukene.

 

(Håper på positivt svar)

20108[/snapback]

 

Optimismen lenge leve!!!

 

Nå har jeg ikke kjøpt kalender jeg heller, så det hadde selvfølgelig vært greit. Men jeg har nok innfunnet meg med at når man ikke er med, så er man utenfor. Jeg må vel være såpass ærlig å si at jeg hadde blitt littebittegrann irritert hvis jeg hadde betalt penger for noe, og så får alle andre det samme, gratis, bare et par dager etterpå.

 

Kos dere med morroa, dere som har fått tak i godsakene. Vi andre får glede oss over de gode minnene og glede oss til alt som skal komme.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


$$ har ikke laget en julekalender på CD for og tjene penger men for å komme med et tilbud til medlemmene om en fantastisk førjulstid :santa: I fjor la vi ting ut på nettet dette resulterte i at hele serveren krasjet flere ganger og at ting forsvant. Derfor kan vi heller ikke legge det ut på nettet. Så vi valgte og lage en CD isteden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kos dere med morroa, dere som har fått tak i godsakene. Vi andre får glede oss over de gode minnene og glede oss til alt som skal komme.

 

Vi har styremøte på Onkel Blaa i dag. Jeg kommer kl 20:00

Det blir siste sjans til å skaffe deg kalenderen

 

Det du gikk glipp av i dag var kampen Stabæk - Brann fra i år + en liten 2 minutteres videosnutt med høydepunkter fra internasjonal fotball

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider


$$ har ikke laget en julekalender på CD for og tjene penger men for å komme med et tilbud til medlemmene om en fantastisk førjulstid :santa: I fjor la vi ting ut på nettet dette resulterte i at hele serveren krasjet flere ganger og at ting forsvant. Derfor kan vi heller ikke legge det ut på nettet. Så vi valgte og lage en CD isteden.

20119[/snapback]

 

Nå trodde jeg vel heller ikke at dere tjente fett på dette, og at dere gjør det for pengenes skyld, men av lidenskap for klubben i deres hjerter. 100 kr er jo heller ingen sum å betale for litt førjulsmorro. Men hovedpoenget mitt var at når det ikke legges ut på nett, så er det som regel en grunn for det, enten det er serverproblemer, rettighetsproblematikk, solidaritet mot de som faktisk betaler for morroa (selv om summen kun er usle 100 spenn) eller en annen god grunn!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har styremøte på Onkel Blaa i dag. Jeg kommer kl 20:00

Det blir siste sjans til å skaffe deg kalenderen

20128[/snapback]

 

Jeg melder dessverre pass nok en gang, og har innfunnet meg med at i år skal jeg rappe sjokolade fra barnas kalendere. Men Rubbster burde jo dukke opp.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har styremøte på Onkel Blaa i dag. Jeg kommer kl 20:00

Det blir siste sjans til å skaffe deg kalenderen

20128[/snapback]

 

Jeg melder dessverre pass nok en gang, og har innfunnet meg med at i år skal jeg rappe sjokolade fra barnas kalendere. Men Rubbster burde jo dukke opp.....

20131[/snapback]

 

 

He, he.

 

Postverket er jo også mulig da. Send med en PM for detaljer

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har styremøte på Onkel Blaa i dag. Jeg kommer kl 20:00

Det blir siste sjans til å skaffe deg kalenderen

20128[/snapback]

 

Men Rubbster burde jo dukke opp.....

20131[/snapback]

 

Kan ikke si at det firster å å bruke 3-4-5 timer og 200 kroner i reise + de 100 for kalenderen, defrfor kan kanskje alternativet til Rich være et alternativ.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Julekalender
×
×
  • Opprett ny...