Gå til innhold

Julekalender


ChriSern
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Nå har vi lagt ut en "trøstekalender" på forsida til de som ikke hadde råd til julekalenderen - eller heller ville ha årets Japp-kalender, stappfull av fett og karbohydrater...

20144[/snapback]

 

 

Du er klar over at hver gang noen leser artikelen på forsiden, så dør det 150 barn! For å spare noen liv vil jeg derfor anbefale at ingen leser den.

 

Fra spøk til revolver, det er kanskje en liten tankevekker når vi sitter der å stapper trynet fult av julemat og er misfornøyde fordi vi ikke fikk den gaven vi ønsket oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Neeeeeiii!!  Leste meldingen 19.15 idag (mandag), litt for sent... Hadde tenkt å få sendt den over til kameraten min i fresno som er ivrig stabæksupporter, julepresang... (Og selvfølgelig en selv). Det kommer ikke til å være noen i stabæk shoppen eller noe da? Vil ha en julekalender!

20011[/snapback]

 

Dumt å avsløre julepresangen til kompisen din her da Chris, eller hva ?

 

Hehe.

20050[/snapback]

 

 

Superblaa=mads???

Har snakka med Knutta, han vet om det.. Men etterosm jeg alltid leser på denne siden 1 time forsent (21.00 1.des nå), så blir det ingen julekalender :( Får nøye meg med sjokoladekalender istedet...

 

Men superblaa, jeg reagerer på bildet ditt... På tide å kanskje få et bilde av den nye drakta istedet?? Bare et forslag...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Neeeeeiii!!  Leste meldingen 19.15 idag (mandag), litt for sent... Hadde tenkt å få sendt den over til kameraten min i fresno som er ivrig stabæksupporter, julepresang... (Og selvfølgelig en selv). Det kommer ikke til å være noen i stabæk shoppen eller noe da? Vil ha en julekalender!

20011[/snapback]

 

Dumt å avsløre julepresangen til kompisen din her da Chris, eller hva ?

 

Hehe.

20050[/snapback]

 

 

Superblaa=mads???

Har snakka med Knutta, han vet om det.. Men etterosm jeg alltid leser på denne siden 1 time forsent (21.00 1.des nå), så blir det ingen julekalender :( Får nøye meg med sjokoladekalender istedet...

 

Men superblaa, jeg reagerer på bildet ditt... På tide å kanskje få et bilde av den nye drakta istedet?? Bare et forslag...

20209[/snapback]

 

Tja, jeg trives med å være litt retro, så den gamle drakten føles veldig riktig på mange måter.

 

Kald cola Chris, kald cola.

 

God jul

Lenke til innlegg
Del på andre sider


KONGE !!!!

 

Sammy sin versjon av "Stabæk, mitt Stabæk" var bedre enn orginalen... Foreslår at vi kjører den i 2005. "A tribute to Sammy Wowoah"

 

For alle som ikke har julekalenderen legger jeg denne "neppe-kopibeskyttede-filen" ut på min server. Det er ikke den raskeste serveren og har noen begrensninger. Hvis det ikke fungerer nå, så prøv igjen senere, den er verdt hvert sekund.

 

Stabæk mitt Stabæk - reggae versjon

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hihihihi...sammy er konge!

det var en veldig vellykket overraskelse!

 

 

og klassikern, ja den var fin også.

bra minne om en utrolig og uforglemmelig kveld i hamburg.

(hehe, musikken "hangover i hamburg" passet mer enn bra...)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Antar at Martin ikke hadde gått til Brann hvis han hadde åpnet et par luker før tiden !!!

20940[/snapback]

 

Brann hauser seg selv opp igjen, og utroper seg snart til seriemestere. Historien har vist hvordan det går med Brann når de tror de er som best. Nei, det blir nok en gedigen nedtur for alle i rød drakt neste år. 2. og 3. plass i år, gir nedrykkstrid neste år. Ingen ting hadde gledet mere. (det måtte være at RævBK også rykket ned, men det er dessverre mindre trolig)

 

Godt å åpne CD 2 og se et skikkelig godt "Stabæk-minne" igjen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Samir??? Stabæks svar på Oddeman fra Molde.. Han har ok skudd fot og pasninger men mangler alt annet - spesielt fart, tror Holter løper (les jogger) lett fra den mannen. Tror neppe han blir gull i årene som kommer, kanskje dette året her hvor han møter "dårlig" motstand. men neppe flere år - vis vi rykker opp da?! men det skal vi jo.

Endret av Pondus
Lenke til innlegg
Del på andre sider


I dag var videoen til Shitheadz på julekalender.

Her alle informasjoner av "HEAVY ROCK MÖNCHENGLADBACH"

 

banner-shitheadz.jpg

 

The Shitheadz hjemside

 

I morgen på Tyskland Tur med "Peter and the Test Tube babies" & A.O.K. :

 

17.12.2004 Jena - F-Haus

18.12.2004 Düsseldorf - Ratinger Hof

19.12.2004 Hamburg - Markthalle

20.12.2004 München - New Backstage

21.12.2004 Stuttgart - Röhre

22.12.2004 Koeln - Underground

23.12.2004 Frankfurt - Batschkapp

 

Hjallarhorn

fra Bærum (??) skal spille 2 konserter i januar med bandet:

 

flyer_januar_viersen.jpgwegberg2005_g.jpg

 

Videoen "Return of the deamon"

 

Sangen "Return of the deamon"

 

Sangen "Demonride" ikke på den officel CDen

 

Normal kan dere kjøpe debut-cden "Dirty Pounding Gasoline" i helt europa (og U.S.A. men der heter de "THE X-HEADZ" ;o)

 

Hvis noen vil ha noe sende meg en mail,

jeg kan bringe det med til Kick-Off 2005 eller gi CDene Eirik i Januar med.

 

 

dpgv.jpg

CDen: 100 Kroner

 

Sanger:

Powertool

Nitro

Return of the Demons

Supersonic

Dirty Pounding Gasoline

The Black Days

The Seven

A New War

Burning

Motorjesus

Unspoken

Outro

 

 

shirt.jpg

T-Shirt: 100 Kroner

bordaux or svart, S,M,XL, (jeg kan også lage XXL, tro jeg)

Poster: gratis

 

 

 

 

Takk skal dere ha !

 

Hilsen

Endret av Makka
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hjallarhorn

fra Bærum (??) skal spille 2 konserter i januar med bandet:

 

Bra ide å kalle bandet sitt det samme som gammelnazistene i Zorn 88 kaller fagmagasinet sitt?

21130[/snapback]

Tror neppe det er nazistisk tankegods der. Bandet er fantastisk bra. Sjekk luke 8 i julekalenderen. Det er de som spiller til CL-scoringene. Låta minner særdeles mye om Motorhead. Eirik i styret er manager.

 

Et band med stoor fremtid!

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider


hm, hjallar er en bydel i reykjavik...kan ikke tenke meg at islendinger har så store nazistiske følelser...

dessuten er hjallarhorn en annen skrivemåte av gjallarhorn. og det er en gammel nordisk ord (hvis du vil vite mer spør eirik :-)

 

fra en tysk side om nordisk mytologi:

 

gjallar (eller giallar)

var en ond dverg. sammen med fjallar, vennen sin, drepte han odur. han tok odurs blod, blandet det med honning og laget en drank som kalles odrørir. odrørir burde vekke mot og sterke hos den som drakk noe av dranken.

 

gjallarhorn

var basunen til heimdall (gud av beskyttelse, gud av all begynnelse, gud av morgens lys og sollys). heimdall brukte basunen til å rope gudene, men en dag laget basunen andre lyder og følget heimdall til ragnarok ("det siste skjebne", en dag hvor mennesker og guder i en stor og fortvilet kamp taper for all ondskap og verden går til bunns)

 

håper det holder,. er ikke så flink med nordiks mytologi...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da jeg gikk på Stabæk Gymnas i 1981 het skoleavisen Gjallarhorn. Kulturskribenten deres var en fyr som hatet kommers popmusikk og rakket ned på alle som ikke spilte vanskelig tilgjengelig psykedelisk rcok. Forøvrig var han gangske vensteorientert rent politisk, - mener å huske at han het Magne Furuholmen og noen påstaår han senere ble musikker....

 

Nazistene rappa symboler og tegn over en lav sko fra nadre kulturer. Hakekorset er f.eks et gammelt Buddhistisk tegn som betyr "Buddahs føtter". I indisk kultur bruker man også hakekorset. Brukt slik Nazistene gjorde betyr det styrek, brukt speilvendt betyr det kjærlighet.

 

Må ellers nevne at min første reaksjon på navnet Hjallhorn også var; "er dette et særlig smart valg?"

 

Jeg hadde valgte et annet navn

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hehe, hvem hadde ideen med guttene på sauna? det var fantastisk :-)

(og var det virkelig veigar som scoret mot haka???)

21277[/snapback]

 

Idéen var det vel TV2 som hadde, det var ihvertfall de som viste innslaget. (Parodi på reklamesnut fra VG)

 

Ja, det var Veigar, og målet var enda bedre LIVE enn på TV. Det beste med det var å stoppe kjeften på han som var så negativ mot Veigar hele kampen. Han roet seg etter det målet, gitt.

Håper virkelig Veigar blir. Tror han kan bli en hit neste år....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


aha. takk skal du ha.

forresten, jeg var med på haka kampen, men husker ikke at veigar scoret...

 

hm, ærlig talt vil jeg ikke at han blir. han er alltid skadet eller syk, har ikke lyst til å trene, sier at han ikke trives i norge og stabæk. og han ser ikke ut som den spillertypen som er en kriger på banen eller som er en spiss som kan virkelig storme frem...

hva er vitsen med å ha en spiller som han?

vi trenger en som kjemper, scorer mål og passer bra til resten av laget!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


aha. takk skal du ha.

forresten, jeg var med på haka kampen, men husker ikke at veigar scoret...

 

hm, ærlig talt vil jeg ikke at han blir. han er alltid skadet eller syk, har ikke lyst til å trene, sier at han ikke trives i norge og stabæk. og han ser ikke ut som den spillertypen som er en kriger på banen eller som er en spiss som kan virkelig storme frem...

hva er vitsen med å ha en spiller som han?

vi trenger en som kjemper, scorer mål og passer bra til resten av laget!

21279[/snapback]

'

 

Men, han er den type spiller som kan gjøre noe uventet, og jeg er villig til å gi han en sjanse. Men han må selvfølgelig vise seg verdig plassen, som alle andre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men, han er den type spiller som kan gjøre noe uventet, og jeg er villig til å gi han en sjanse. Men han må selvfølgelig vise seg verdig plassen, som alle andre.

21283[/snapback]

 

*pfff* den samme spillertypen er marel også (og hvis han får nok tillit av laget/treneren, er han en fantastisk spiller!).

 

kan ikke forklare det, men veiger virker uinteressert, litt svak (fysisk og psykisk), og absolutt ikke som en som passer til stabæk. han er en god spiller det vet jeg, så han spille med island, og så han trene med det islandske landslaget. og der var han bedre enn marel. men hos stabæk er det omvendt. marel var mye bedre enn veigar.

 

men ok gi ham en sjanse.

(tror likevel at det nytter ikke å gi ham en sjanse, når han selv ønsker seg vekk fra stabæk...)

 

 

ps: uventete ting kan også skje når holter eller tom spiller...husk holters mål fra nesten midtsirkelen, eller toms fine mål mot rbk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Julekalender
×
×
  • Opprett ny...