Gå til innhold

Andrea Loberto


arni
 Del

Anbefalte innlegg


35 minutter siden skrev blaasoldat:

Nei og atter NEI.

Min største frykt er en realitet! Menneskehetens svar på Ludvig!

Håper det ikke blir mye motgang og negativitet fra starten, da må vi ihvertfall ha en god mental trener i apparatet også.

Utdyp gjerne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


14 minutter siden skrev Sindre:

Utdyp gjerne.

Hva mer skal jeg utdype?

Jeg har sagt fra dagen ryktene om Bohinen inn startet å florere, at min verste frykt var at han tok med sin faste assistent!

Utover det, tror jeg innlegget mitt over sier resten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå må vi puste med magen her. Hva i all verden er problemet med at Bohinen henter en assistent han har kjemi til og ønsker. Vi har valgt Bohinen som trener og han skal selvfølgelig 10 av 10 ganger få velge sin nærmeste allierte. Jeg ønsker begge lykke til og dette blir bra. Nå er det topp 9  vi satser på neste år som gjelder  så får vi satse på topp 3 når vi går inn på ny stadion med Conference League spill og gjerne med Bohinen som trener. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


8 timer siden skrev Sindre:

Nei, for oss som ikke er på treningene til Vålerenga, Aalesund, Brann og så videre har vi ikke god kjennskap til assistenttrenerne deres. Lurer selvsagt på hvorfor det er din største frykt. Et Twitter-søk resulterte stort sett i positive kommentarer. 

Du kjenner til Ludvig fra flåklypa ikke sant? Han som er redd for alt og negativ til alt som er nytt/ukjent? 

Andrea er en sånn type, og da også en type som ikke takler motgang veldig godt! Da kan det også gå en kule varmt både oppover, men helst nedover! Som igjen påvirker spillergruppen/harmonien i laget/klubben!

 

Det har skjedd før, og redd det skjer igjen.

Så jeg tror ikke en klubb som Stabæk, hvor vi satser på unge spillere, har godt av en trener som Loberto!
Der har jeg mer troen på positivitet og oppbygging av spillerne, som f.eks Belsvik står for!

 

Bedre?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


5 timer siden skrev greatone:

Hmm ja litt bedre. Ludvig var jo faktisk han som fikset ting og sørget for seier i Flåklypa grand Prix.... 

Du får se det som du vil! 
Jeg kan avsløre så mye som at jeg har arbeidet direkte med dette teamet! Og det var meget varierende dag for dag, og spillerne forsto ikke hvorfor det som var rett den ene dagen, var helt feil neste! Samme gjaldt den sportslige ledelsen!

 

Så får vi gi de en ny sjanse, og krysse for lærdom av tidligere feil.

Med alle ønsker om suksess! Men skeptisk, det er jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ting gikk åpenbart skeis siste del av Aafk-perioden, noe som vel preger synet til en debattant her.

Men dette er en mann med et godt rykte, ikke nødvendigvis som leder, men som fagmann på feltet, tilstedeværelse og coaching. 

Så lenge essensen i skepsisen/kritikken stort sett dreier seg om flåklypa-referanser og virker å være farget av en negativ opplevelse der man går veldig hardt ut uten egentlig noen argumenter eller eksempler, så velger jeg heller å lytte til det tydelige gode renommeet denne mannen har. Og det er vel ikke nødvendigvis negativt at denne duoen har gått på trynet i en opprykkssesong tidligere. De bør ha lært mye av den sesongen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


@blaasoldat

Er du den av oss blaa som befinner seg i eksil på Sunnmøre? I så fall kan jeg skjønne skepsis med tanke på hvordan det gikk sist den duoen kom tilbake til eliteserien.

Men var ikke AaFK ræva på spiller logistikk etter opprykket? Pluss Castro som ikke leverte året etterpå?

Med mindre Ringo sier dette er den nye Wiggen er jeg enn så lenge forsiktig positiv!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 timer siden skrev Leskur:

@blaasoldat

Er du den av oss blaa som befinner seg i eksil på Sunnmøre? I så fall kan jeg skjønne skepsis med tanke på hvordan det gikk sist den duoen kom tilbake til eliteserien.

Men var ikke AaFK ræva på spiller logistikk etter opprykket? Pluss Castro som ikke leverte året etterpå?

Med mindre Ringo sier dette er den nye Wiggen er jeg enn så lenge forsiktig positiv!

Jeg har vært i eksil på Sunnmøre tidligere ja!

Om en skal diskutere Aafk og spillerlogistikk, så fikk LB de spillerne han ville ha, men så gikk det ikke veien, og han brukte media for å skylde på den sportslige ledelsen!

Loberto derimot, han tok det i gangen og på kontorene, mener jeg hørte at det gikk ganske saftig for seg i ordvekslingen ett par ganger!

Så tror ingen av de er ønsker tilbake på Color Line med det første!

 

Men nå skal det stadfestes, at i medgang er de to utrolig bra! Men i motvind og motgang, da kommer deres sanne jeg frem…

Lenke til innlegg
Del på andre sider


6 timer siden skrev M-A-N:

Ting gikk åpenbart skeis siste del av Aafk-perioden, noe som vel preger synet til en debattant her.

Men dette er en mann med et godt rykte, ikke nødvendigvis som leder, men som fagmann på feltet, tilstedeværelse og coaching. 

Så lenge essensen i skepsisen/kritikken stort sett dreier seg om flåklypa-referanser og virker å være farget av en negativ opplevelse der man går veldig hardt ut uten egentlig noen argumenter eller eksempler, så velger jeg heller å lytte til det tydelige gode renommeet denne mannen har. Og det er vel ikke nødvendigvis negativt at denne duoen har gått på trynet i en opprykkssesong tidligere. De bør ha lært mye av den sesongen. 

Det er mye en ikke kan fortelle på ett åpent forum. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Utifra hva jeg leser her så høres de jo ut som to typer som vil vinne for enhver pris. Og mtp at Stabæk med Bjarmann og Kjønø begynte en prosess med å få inn vinnertyper og bedre holdninger før disse to entret dørene er det lov å håpe at troppen og mentaliteten i gruppa passer dem bedre. 
 

Men historien har jo en tendens til å gjenta seg i fotball, så vi får se! Får håpe det blir 2 gode år først. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev @ringo:

Vel, 

Du må gjerne kalle det påstander - men det er vel lite som i ettertid ikke har viste seg å stemme…

Men nå er han ansatt, så det er bare å håpe at dette kommer til å fungere bra, uansett tidligere historie.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Andrea Loberto
×
×
  • Opprett ny...