Gå til innhold

Treningskamper 2023


arni
 Del

Anbefalte innlegg


30 minutter siden skrev SuperDungeonMaster:

Jeg har dessverre ikke hatt mulighet til å se noen av de senere kampene. Får man inntrykk av at elleveren er satt nå? Er startoppstillingen i dag den som møter Bryne, tror dere?

Tror ikke midtbanen er helt satt enda. Jeg er ikke overbevist over Lucca personlig..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev ingebrigt:

Jeg er (tro det eller ei!) veldig positiv til det mannskapet vi er i ferd med å skru sammen. Vi har tapt én omgang til sammen under oppkjøringen (Hammarby i Marbella), ellers har vi vært best i de fleste - mot sterk motstand som LSK og RBK og fin kontroll mot Jerv, Mjøndalen og Kjelsås. Min optimisme bunner i følgende: 

- Vi er bunnsolide defensivt. Alt begynner der, og Bohinen og gutta har fått skrudd sammen noe som ser pottetett ut. Pettersson i kassaer påskrudd, god med beina og reaksjonssterk. En moderne keeper!

- Tobias Paschonik ser strålende ut på høyrebacken og tilfører en dimensjon vi har manglet i flere sesonger. Han kommer til å bli en etterlengtet leverandør av målpoeng med sin flotte høyrefot. Skovgaard og Walstad er også tydelige defensive forsterkninger i en tropp. Nikolai Næss er eliteseriens beste sentrale midtstopper.  Legg til Kaspar Pedersen, Simen Wangberg, Pignatel. Philip Hornburg 

- På midtbanen er vi betydelig forsterket ift i fjor. Lucca kommer til å bli et anker på midten med stadig større aksjonsradius. Fotballklok og med en herlig presence. Edwards har fått Lucca bak seg og ser ut til å ha skjerpet sin litt nonchalante spillestil. , Krogstad er en perfekt hardtarbeidende klubbspiller og Fredrik Haugen kommer til å spille seg i full form. Dette er en sterk midtbane!

- What we need is not a spiiiss! Når har vi faktisk tre!!! Kasper Høeg er en "Belsvik-type" spiss, sterk, vond å bryne seg på, hardt arbeidende. Baklenga ville vi gitt høyrebeinet for å ha i gruppa før han kom og Kennedy er i følge Finstad "den raskeste spiss han har sett i Eliteserien".

Hvordan kommentatorer på Forum her kan få regnet ut dette til å være på nivå med ifjor er for meg helt uforståelig. Jeg gleder meg mer enn til noen sesong siden 2015. Mitt tips for sesongen: Vi blir mellom 5 og 8 på tabellen, men kan overraske ytterligere. Og så tar vi cupen selv om ingen forstår hvordan den spilles 🙂

 

Har vi signert denne Kennedy? Er han ikke på prøve?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4 timer siden skrev @ringo:

Enig, Ingen av de nye - kanskje med unntak av Høgh, har vist seg frem foreløpig.

Skovgaard ser ut til å bli en av de viktigste i år, som forventet.. årets overgang enn så lenge

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 timer siden skrev ingebrigt:

Jeg er (tro det eller ei!) veldig positiv til det mannskapet vi er i ferd med å skru sammen. Vi har tapt én omgang til sammen under oppkjøringen (Hammarby i Marbella), ellers har vi vært best i de fleste - mot sterk motstand som LSK og RBK og fin kontroll mot Jerv, Mjøndalen og Kjelsås. Min optimisme bunner i følgende: 

- Vi er bunnsolide defensivt. Alt begynner der, og Bohinen og gutta har fått skrudd sammen noe som ser pottetett ut. Pettersson i kassa er påskrudd, god med beina og reaksjonssterk. En moderne keeper!

- Tobias Paschonik ser strålende ut på høyrebacken og tilfører en dimensjon vi har manglet i flere sesonger. Han kommer til å bli en etterlengtet leverandør av målpoeng med sin flotte høyrefot. Skovgaard og Walstad er også tydelige defensive forsterkninger i en tropp. Nikolai Næss er eliteseriens beste sentrale midtstopper.  Legg til Kaspar Pedersen, Simen Wangberg, Pignatel og Philip Hornburg så er vi virkelig godt forspent bakover. Dette laget skal det bli vanskelig å vinne mot!

- På midtbanen er vi betydelig forsterket ift i fjor. Lucca kommer til å bli et anker på midten med stadig større aksjonsradius. Fotballklok og med en herlig presence. Edwards har fått Lucca bak seg og ser ut til å ha skjerpet sin litt nonchalante spillestil. Krogstad er en perfekt hardtarbeidende klubbspiller og Fredrik Haugen kommer til å spille seg i full form. Dette er en sterk midtbane!

- What we need is not a spiiiss! Når har vi faktisk tre!!! Kasper Høeg er en "Belsvik-type" spiss, sterk, vond å bryne seg på, hardt arbeidende. Baklenga ville vi gitt høyrebeinet for å ha i gruppa før han kom og Kennedy er i følge Finstad "den raskeste spiss han har sett i Eliteserien".

Hvordan kommentatorer på Forum her kan få regnet ut dette til å være på nivå med ifjor er for meg helt uforståelig. For ett får siden på denne tiden strevde Kjønø med å velge defensiv formasjon.

Jeg gleder meg mer enn til noen sesong siden 2015. Mitt tips for sesongen: Vi blir mellom 5 og 8 på tabellen, men kan overraske ytterligere. Og så tar vi cupen selv om ingen forstår hvordan den skal spilles

 🙂

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


5 timer siden skrev ingebrigt:

 

- What we need is not a spiiiss! Når har vi faktisk tre!!! Kasper Høeg er en "Belsvik-type" spiss, sterk, vond å bryne seg på, hardt arbeidende. Baklenga ville vi gitt høyrebeinet for å ha i gruppa før han kom og Kennedy er i følge Finstad "den raskeste spiss han har sett i Eliteserien".

 

Ikke glem spisser fra våre egne rekker ! Jeg ville helt klart satt Schie foran Kennedy!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


15 timer siden skrev kristh0707:

Fikk denne Kennedy noe spilletid i går? I såfall, hvordan spilte han?

Et par greie involveringer. Man ser har han et fantastisk steg. Syk fart. Håper vi signerer 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nesten verdt det å signere for å være på den sikre siden. Sånn har fotballen blitt.

Gift imponerte ikke akkurat da han var ny i klubben og jeg så ham for Stabæk 2, han trengte noen matcher. Nå er jo han et kjempekupp for Gent og er på stødig vei mot å selges for nisifret.

Når det er sagt, synes jeg det kunne være på tide å gi oss Kennedys fulle navn. For det er vel neppe John F.?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På 5.3.2023 den 16.34 skrev nichb:

Ikke glem spisser fra våre egne rekker ! Jeg ville helt klart satt Schie foran Kennedy!

Ikke totalt umulig at Bakenga kan ende som 4. valg - selv om jeg ikke tror det

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Neste treningsmatch er lørdag 25. mars, borte mot Kongsvinger på Gjemselund/Kongsvingerhallen. 
Også går turen til Sarpsborg, lørdag 2. april. Der skal VAR testes ut blant annet.  

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen andre som plutselig ikke får tilgang på direktesport og får sett kampen mot KIL?.
Da må en oppgradere til ett dyrere abo hos sin lokalavis?
Er vel ikke i tråd til retningslinjene til direktesport som sier: Alt innholdet i Direktesport er fritt tilgjengelig for alle som abonnerer på en av Amedias aviser. ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Treningskamper 2023
×
×
  • Opprett ny...