Gå til innhold

Treningskamper 2023


arni
 Del

Anbefalte innlegg


6 minutter siden skrev blaasoldat:

Noen andre som plutselig ikke får tilgang på direktesport og får sett kampen mot KIL?.
Da må en oppgradere til ett dyrere abo hos sin lokalavis?
Er vel ikke i tråd til retningslinjene til direktesport som sier: Alt innholdet i Direktesport er fritt tilgjengelig for alle som abonnerer på en av Amedias aviser. ?

Samme her. Her har de tydeligvis gjort endring siden vår forrige treningskamp

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


7 minutter siden skrev blaasoldat:

Noen andre som plutselig ikke får tilgang på direktesport og får sett kampen mot KIL?.
Da må en oppgradere til ett dyrere abo hos sin lokalavis?
Er vel ikke i tråd til retningslinjene til direktesport som sier: Alt innholdet i Direktesport er fritt tilgjengelig for alle som abonnerer på en av Amedias aviser. ?

Samme her

Måtte gå på glomdalen.no og betale 1 kr. Bare huske å avslutte abonnementet senere

Lenke til innlegg
Del på andre sider


18 minutter siden skrev TheDriver:

Hørte vinger folka sa faen å bra dem er nå 💙 Men vinger har vært like gode som oss syns jeg. Men vi tar kanskje de 15 siste 💙

Hjalp å få inn Krogstad

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tror Kongsvinger skal hevde seg bra i OBOS i år. Var mye bra på slutten fra Stabæk syns jeg. Og gutta gir seg ikke men står på kampen ut, det er det som teller til slutt. Men Kongsvinger kunne fort ha vunnet også. Hadde en veldig stor sjanse før utligningen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spent på hvordan VAR-generalprøven kommer til å foregå i dag hvis det kun sendes på Direktesport? VAR-bildene vil kanskje ikke vises på sendingen? Hadde regnet med at TV 2 sendte når VAR skulle testes.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden skrev SuperDungeonMaster:

Hvordan? Det eneste jeg finner til 1,- er et prøveabonnement på SA, uten Direktesport.

 

Jeg måtte lage en ny konto, siden jeg allerede har konto hos Glåmdalen etter Kongsvinger kampen, da funket det

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Treningskamper 2023
×
×
  • Opprett ny...