Mike 1,031 Share Posted February 6 Share Posted February 6 Velkommen! 6 Link to post Share on other sites More sharing options...
FranckTheBank 2,605 Share Posted February 6 Share Posted February 6 Kommer som fri agent. Heftig sign on fee? Uansett Gratulerer til B-gjengen Bohinen, Bjarmann og Bakenga. 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
elaang 1,311 Share Posted February 6 Share Posted February 6 Her blir man litt mer kjent med ham. Halvannet år gammel, men bra. Virker som en meget bra person. https://podcasts.apple.com/no/podcast/mushaga-bakenga/id1540956463?i=1000525017513&l=nb 7 Link to post Share on other sites More sharing options...
@ringo 18,016 Share Posted February 6 Share Posted February 6 Velkommen! 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
StabækJR 2,625 Share Posted February 6 Share Posted February 6 2 minutter siden skrev elaang: Her blir man litt mer kjent med ham. Halvannet år gammel, men bra. Virker som en meget bra person. https://podcasts.apple.com/no/podcast/mushaga-bakenga/id1540956463?i=1000525017513&l=nb Meget solid den episoden med han i Heia Fotball og. Finnes på alle plattformer 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
Mr. Diamond 1,187 Share Posted February 6 Share Posted February 6 Velkommen! 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
guttensindet 1,549 Share Posted February 6 Share Posted February 6 Velkommen Joar 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
fexter 3,077 Share Posted February 6 Share Posted February 6 Velkommen og gjenforening med Wangberg! Blir saker dette. 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
Stuart 1,578 Share Posted February 6 Share Posted February 6 Herlig! Velkommen til STB og lykke til. 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
Path 356 Share Posted February 6 Share Posted February 6 Wow, nå snakker vi!!! Alltid likt han, virker som skikkelig fin fyr🤩👍 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
kristh0707 933 Share Posted February 6 Share Posted February 6 Fin fyr og en meget bra spiller. Dette blir knall! 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
Jørg1 838 Share Posted February 6 Share Posted February 6 Godt vi signerer noen som har bevist noe i Tippeligaen/eliteserien over flere perioder! Dette blir bra 4 Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 7,095 Share Posted February 6 Share Posted February 6 Herlig og godt jobba! 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
FBE 82 Share Posted February 6 Share Posted February 6 Velkommen!! Link to post Share on other sites More sharing options...
Stormare 79 Share Posted February 6 Share Posted February 6 Knallbra!! Velkommen! Link to post Share on other sites More sharing options...
Nøfyse 770 Popular Post Share Posted February 6 Popular Post Share Posted February 6 Nei, kan det bli suksess å hente "hjem" fra øst-asiatisk fotball en skandinavisk spiss som fyller 31 år inneværende år, da? Hilsen 2005. 23 Link to post Share on other sites More sharing options...
BlaaSpanjol 1,051 Share Posted February 6 Share Posted February 6 Velkommen Mush! Link to post Share on other sites More sharing options...
tobb 1,345 Share Posted February 6 Share Posted February 6 Velkommen! Link to post Share on other sites More sharing options...
TheDriver 844 Share Posted February 7 Share Posted February 7 Velkommen, lykke til, dette blir bra 🙂 Link to post Share on other sites More sharing options...
SAU 3,266 Share Posted February 7 Share Posted February 7 Velkommen! Link to post Share on other sites More sharing options...
kuk 3,823 Popular Post Share Posted February 7 Popular Post Share Posted February 7 Herlig! Denne var bra. Nesten så jeg tenker at vi for inneværende sesong kommer bedre ut av det med rutinerte Bakenga vs unge Gift.. 20 Link to post Share on other sites More sharing options...
stbS 1,517 Share Posted February 7 Share Posted February 7 Herlig signering. Har vel noen 5-6 mål mot oss også, greit vi slipper det i år! Tror dette kan bli bra! Link to post Share on other sites More sharing options...
Tom Bruaset 4,271 Popular Post Share Posted February 7 Popular Post Share Posted February 7 – Det første jeg tenker på når noen sier «Stabæk» er alle de gode samtalene jeg har hatt med supporterne her, sier 30-åringen og forklarer at han som motspiller på Nadderud har lagt merke til Stabæks supportere. https://www.budstikka.no/supporterne-kompisen-og-kjaresten-sendte-malmaskinen-hjem/s/5-55-1381670?fbclid=IwAR1oMatmv4_lS_UIWo1b--AAHuM31Em9Gj1Iyvbr36mbJ2QkdjjnuWCOQ6Q 36 Link to post Share on other sites More sharing options...
joakkkim 642 Share Posted February 7 Share Posted February 7 Dødskul signering. Tror han kan skåre mange mål for oss. Tror ikke Gift ut og Mush inn svekker oss neste sesong. Gift har selvfølgelig et høyere tak mtp. alder, men dette gjør meg i alle fall litt optimistisk mtp. sesongen. 3 Link to post Share on other sites More sharing options...
enda en jævla islending 7,274 Popular Post Share Posted February 8 Popular Post Share Posted February 8 14 timer siden skrev Tom Bruaset: – Det første jeg tenker på når noen sier «Stabæk» er alle de gode samtalene jeg har hatt med supporterne her, sier 30-åringen og forklarer at han som motspiller på Nadderud har lagt merke til Stabæks supportere. https://www.budstikka.no/supporterne-kompisen-og-kjaresten-sendte-malmaskinen-hjem/s/5-55-1381670?fbclid=IwAR1oMatmv4_lS_UIWo1b--AAHuM31Em9Gj1Iyvbr36mbJ2QkdjjnuWCOQ6Q Da jeg jobbet som tekstforfatter handlet det mye om hvor tjukt du kunne smøre på, hvor ideelt du kunne gjøre ting før du mistet troverdigheten. Denne saken ville jeg vurdert som helt på grensen, men innafor. • Digger supporterne og liker banter. • Kom fordi han vil stå opp om morgenen å føle at han har en jobb å gjøre. • Har hatt lange samtaler med LaBohine og tydeligvis funnet tonen. • Ønsker å bidra utover matta med veiledning til unge spillere (vårt eneste virkelige konkurransefortrinn) • Har scoret mye på Nadderud og er tydelig lysten på å fortsette med det, men: • Har modenheten til å være litt nøktern og virker generelt oppegående. Krysser fingrene for at vi har fått en fyr som leverer på banen og i garderoben og blir ut karrieren. 24 Link to post Share on other sites More sharing options...
sveinjhag 47 Share Posted February 8 Share Posted February 8 Og kanskje han hat tenkt lenger enn det? Link to post Share on other sites More sharing options...
1369 676 Share Posted February 8 Share Posted February 8 3 timer siden skrev sveinjhag: Og kanskje han hat tenkt lenger enn det? Du mener at barna og barnebarna også skal på a-laget? 4 Link to post Share on other sites More sharing options...
ErikErik 1,483 Share Posted February 9 Share Posted February 9 Bakenga ass.. Fin type.. 4 Link to post Share on other sites More sharing options...
Leskur 929 Share Posted February 9 Share Posted February 9 Knall signering! Fått veldig godt inntrykk av Mush fra de podene jeg har hørt tidligere. Tenker vi får litt ekstra eksponering i media med en sånn profil. Gleder meg allerede til intervjuet med han og Wangberg etter seier mot RBK! Link to post Share on other sites More sharing options...
nichb 5,835 Share Posted February 12 Share Posted February 12 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts