Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk - Bryne 12. mars


rykkinn
 Del

Anbefalte innlegg


10 minutter siden skrev sacrebleu:

Finnes det noe sammendrag/videoer fra matchen noe sted?

utrolig dårlig

NRK viste alle skåringene våre mot slutten av Dagsrevyen. Dvs. at du kan finne det i appen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


10 minutter siden skrev ingebrigt:

Jeg reviderer herved mitt tips om tabellplassering i Eliteserien fra mellom 5 og 9 til mellom 3 og 8. Dagens maktdemonstrasjon mot Bryne (som vi spilte 0-0 mot to ganger i fjor) viser at vi har tatt enorme steg.  Altså ikke store steg, men enorme steg. Petterson er en målvakt av den moderne skolen; god med beina og offensiv i hodet. Tipper han får bokført minst tre målgivende i løpet av sesongen. Den bakre treeren/fireren/femmeren ser bunnsolid ut, vi slipper vel ikke til én eneste sjanse i dag. Andresen på venstreback/kant leverer sin beste kamp i A-lagstrøya hittil og Ottesen slår ballen inn der han i fjor slo den bakover. Tyske Tobias på høyrekanten sto over i dag, men blir en superkant/back. Så kan du ta ut hvilke av disse tre spillerne du vil og du har en knallsterk sentral stopperkjede: Nicolai Næss, Skovgård, Carsten Pedersen, Simen Wangberg. og vi har total kontroll på midtbanen. Som helhet er dette et lag med både dybde og bredde, rutine og erfaring, tøffhet og teknikk, ungdommelig erfaring og nødvendig kynisme. På toppen av alt (bokstavelig talt) har vi målscorere som bør levere minst tjue målpoeng i Eliteserien til sammen. Høeg/Bakenga kan bli en Nannskog/Gunnarson-duo med Hammy som  leken og god når han er påskrudd. Dessuten kommer vi til å dominere midtbanen med Lucca, Curtis, Krogstad, Fredrik Haugen - både offensivt og ikke minst som en ugjennomtrengelig vegg av rutine og duellkraft. Da fyller vi på med unge blaa som for tiden virkelig får oppleve hva som kreves både på trening og i kamp. Jeg er kanskje eksaltert etter dagens match, men den var utrolig oppløftende. Tipper vi slår Molde 2-1 i kvartfinalen på AJ Arena til helgen. Vi taper aldri på AJ Arena! ;-). Da er det ett steg igjen til Ullevål og vår tredje cupfinale. Da gjenreiser vi cupfinalen som den fest den en gang var. Cupen fortjener oss og vi fortjener cupen! Alltid. Uansett.

Jeg er helt enig Ingebrigt! Men, det er et par sluser som må lukkes først.

1.omgang kunne vi fint ha fått 1 mann utvist, og da, som med utd-southampton kampen i dag, kunne kampen snudd en helt annen vei. Men bortsett fra det kontrollerte vi omgangen inn til en solid 2-0,

2dre var bunnsolid, umiddelbart i angrep å 3-0, og etter det var det mer eller mindre "barneskirenn". 

Ingenting imot Bryne, et bra lag som jeg håper gjør det bra i obos i år, men i dag var vi det desidert beste laget.

Nå oss ta Molde nå neste helg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Præ, hæ, hæ. Først tar vi Bryne. Så tar vi Molde! Livet er herlig. Og en pjolter kan absolutt anbefales. Særlig på en kveld som denne! P. J. Holter... Eller?  

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Solid andre omgang, dette ser bra ut. Får håpe det satte en støkk i Judas, så han gruer seg til turen sørover. Blir en bra test mot Molde, men er ikke umulig å banke dem heller.

Hadde vært veldig gøy å gitt Molde skikkelig kamp, var en sånn kamp man trengte før Molde så gutta får selvtillit før en tøff kamp.

Håper at Molde skal få seg en liten overraskelse. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På 12.3.2023 den 21.59 skrev ingebrigt:

Jeg reviderer herved mitt tips om tabellplassering i Eliteserien fra mellom 5 og 9 til mellom 3 og 8. Dagens maktdemonstrasjon mot Bryne (som vi spilte 0-0 mot to ganger i fjor) viser at vi har tatt enorme steg.  Altså ikke store steg, men enorme steg. Petterson er en målvakt av den moderne skolen; god med beina og offensiv i hodet. Tipper han får bokført minst tre målgivende i løpet av sesongen. Den bakre treeren/fireren/femmeren ser bunnsolid ut, vi slipper vel ikke til én eneste sjanse i dag. Andresen på venstreback/kant leverer sin beste kamp i A-lagstrøya hittil og Ottesen slår ballen inn der han i fjor slo den bakover. Tyske Tobias på høyrekanten sto over i dag, men blir en superkant/back. Så kan du ta ut hvilke av disse tre spillerne du vil og du har en knallsterk sentral stopperkjede: Nicolai Næss, Skovgård, Carsten Pedersen, Simen Wangberg. og vi har total kontroll på midtbanen. Som helhet er dette et lag med både dybde og bredde, rutine og erfaring, tøffhet og teknikk, ungdommelig erfaring og nødvendig kynisme. På toppen av alt (bokstavelig talt) har vi målscorere som bør levere minst tjue målpoeng i Eliteserien til sammen. Høeg/Bakenga kan bli en Nannskog/Gunnarson-duo med Hammy som  leken og god når han er påskrudd. Dessuten kommer vi til å dominere midtbanen med Lucca, Curtis, Krogstad, Fredrik Haugen - både offensivt og ikke minst som en ugjennomtrengelig vegg av rutine og duellkraft. Da fyller vi på med unge blaa som for tiden virkelig får oppleve hva som kreves både på trening og i kamp. Jeg er kanskje eksaltert etter dagens match, men den var utrolig oppløftende. Tipper vi slår Molde 2-1 i kvartfinalen på AJ Arena til helgen. Vi taper aldri på AJ Arena! ;-). Da er det ett steg igjen til Ullevål og vår tredje cupfinale. Da gjenreiser vi cupfinalen som den fest den en gang var. Cupen fortjener oss og vi fortjener cupen! Alltid. Uansett.

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


45 minutter siden skrev Akk ove:

Noen som vet når billetter til Moldekampen legges ut for IKKE-sesongkortinnhavere?

Mener det skal åpnes for vanlig salg i dag. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 timer siden skrev Jan Fredrik:

Jeg fikk ikke noe mail fra SS i går, gikk denne til alle? Jeg har allerede fått fra Stabæk Fotball som sesongkortholder.

Tja, jeg vil jo tro at alle fikk den, kan ikke se for meg at styret håndplukket medlemmer som skulle få/ikke få 😅

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4 timer siden skrev Jan Fredrik:

Jeg fikk ikke noe mail fra SS i går, gikk denne til alle? Jeg har allerede fått fra Stabæk Fotball som sesongkortholder.

Mulig den har havnet i søppelposten hos enkelte!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


25 minutter siden skrev Jørg1:

Mulig den har havnet i søppelposten hos enkelte!

Stemmer! Prøvde å logge inn på medlem.stabaek.no for å sjekke hvilken e-post jeg lå inne med, men fant ikke e-post der inne. Hvordan kan jeg endre e-postadressen min?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


8 timer siden skrev Jan Fredrik:

Stemmer! Prøvde å logge inn på medlem.stabaek.no for å sjekke hvilken e-post jeg lå inne med, men fant ikke e-post der inne. Hvordan kan jeg endre e-postadressen min?

Send meg en melding, jeg må gjøre det manuelt i databasen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk - Bryne 12. mars
×
×
  • Opprett ny...