Gå til innhold

Martin Klar For Brann


Flexi Knut
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


er spent på å høre hvor lang kontrakt han har skrevet under på.. for å kjøpe han tilbake blir jo selvsagt for dyrt.

 

Forresten morro å høre hvordan Bratseth uttaler seg om hverandre.. til den ene kilden sier han at de var med helt inn, men at Martin valgte Brann i siste liten og til andre sier Bordell-Rune at de valgte å trekke seg "fordi kravene var urimelige". 8 mill. for Martin urimelig? HA!

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bittert!!! dette var trist og høre, selv om jeg regnet med han ville blir solgt!

Håpet heller han ble lånt ut en å bli solgt!!! Men vi rykker Rett opp igjen for det!!!

 

hehe, men så rykker Brann ned neste år! å da er du hjertelig velkommen tilbake igjen Martin :) siden du ikke liker 1 div. Farlig å bli nr 3 i serien hehe

 

Skulle det skje får du 5 kasser med iskaldt Øl av oss. :)

Lykke til i Brann

 

fra

 

Rallegutta!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


- Men det er vemodig å dra fra Stabæk. Det er klubben min, og jeg er glad i de som er der, og har et forhold til menneskene der både sportslig og privat, sier han.

 

Du er en helt, Martin! Velkommen tilbake..

 

Kildene har forandret antatt overgangssum fra åtte til over ti mill.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alle visste jo det skulle skje, men det er jo trist å se han gå. Han er den spilleren som har tatt mest ansvar for nedrykket, selv om han kun var med halve sessongen. Takk for nå Martin, vi sees i cupen.

 

10 mil gjør seg jo på kontoen, 20 % av den summen burde jo holde til en spiss som scorer mål.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Trist at Martin forsvinner, men 10 mill (eller hvor mye det var), er mye penger i dagens marked, særlig innenlands. Kan ikke klage på summen.

 

Det som er viktig nå, er at den summen brukes til å forsterke stallen, ikke sanere gjeld.

 

Dette betyr jo at Henning får spille masse til neste år. Slett ikke sikkert at dette svekker oss

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Trist at Martin forsvinner, men 10 mill (eller hvor mye det var), er mye penger i dagens marked, særlig innenlands. Kan ikke klage på summen.

 

Det som er viktig nå, er at den summen brukes til å forsterke stallen, ikke sanere gjeld.

 

Dette betyr jo at Henning får spille masse til neste år. Slett ikke sikkert at dette svekker oss

20821[/snapback]

 

Enig. Så spørs det jo hvor mye som er igjen når agenter etc har fått sitt. Faren til martin eide vel også halvparten av Martin

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Faren til martin eide vel også halvparten av Martin

20822[/snapback]

 

Det har jeg ikke hørt om før. Martin kom jo tilbake til oss gratis fra Wimbledon. Klausulen var vel at de skulle ha halvparten om han ble solgt. Håper nå at det bare gjalt i løpet av den forrige kontrakten, hvis ikke blir dette magre saker.

Tekst-tv meldte først 8 mill, TV2-sporten meldte nå over 10 mill. Tar det siste vi...

 

Lykke til Martin, og vil du tilbake skal jeg spandere en øl på deg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Til neste år er vi i eliteserien, og martin går nærmest gratis til oss grunnet elendig prestasjon i Brann og mistrivsel.

20827[/snapback]

Enig. Han skal jo tross alt flytte til Bergen..... Der har han jo bare hatt det gøy som bortelagsspiller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Driiiit i Martin! Han er en gammel mann innen vi er tilbake i Eliteserien. Tror han kommer til å bli en flopp i Brann. Det er bare å se på hva han prioriterer - bridge og ferie....

 

Tror vi skal være glade for å være kvitt gutten. Tror ikke han har mye mer å bidra med.

Endret av mbh
Lenke til innlegg
Del på andre sider


nuvel...En Martin i form går rett inn i førsteelveren til en hvilkensomhelst klubb i Norge (og kanskje Skandinavia) men det endrer ikke på det faktum at han ikke har vist gamle takter jevnt over siden han returnerte fra England. Mener det uansett er helt riktig å satse hardt på Henning og Mads C., og at det mest fornuftige for både oss og Martin var å skille lag denne sesongen. Nå ble det ikke et lukrativt utleie, men nok et salg. Summen er egentlig uvesentlig når en ser på alt Maritn har gjort for denne klubben og alle pengene han har innbragt (totalt sett)!

Martin er og blir en stor helt som desverre ikke klarte å leve opp til det enorme presset som fulgte ham hjem fra England. Det er jo faenmeg et under at han i det hele tatt valgte oss igjen da og attpåtil skrev under for 3 år.

 

Jeg er sikker på at med Martin så kommer Chess SK til å kjempe helt i toppen av TL neste år. Kan hende får vi se både vif og Chess foran Rævbekå på tabellen!?

 

Uansett mener jeg at det er veldig positivt at vi nå ikke lenger har noen unnskyldning for ikke å satse ordentlig på de unge som skal bli stammen i JJ's 'nye' Stabæk

(husk at blandt andre Mads C hadde militærtjeneste denne sesongen og var litt ute av form). Får vi tak i forsterkninger på kant, i forsvar og på topp tror jeg vi går en meget spennende sesong imøte.

 

Takk for alt Martin, du er en helt! Alle vet at under din nye røde drakt så banker et av de største blaa hjerter denne klubben har sett! Lykke til videre i Bergen til deg og hele familien!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Klart det er trist å miste vår beste utespiller, landslagskaptein og største profil på en gang. Heldigvis spilte han på den plassen vi har best oppdekning og størst konkurranse.

 

Jeg er også redd for at penga går rett i sluket for å dekke årets underskudd. Også jeg forstår ikke helt at faren kan eie noe av ham når han ikke ble kjøpt, men forlenget kontrakten da han kom gratis fra Røkke.

 

Nedsiden vår er nok at uten Martin mistet vi profilen og helt sikkert en del tilskuere i 2005. Det kan også føre til at flere av de gode/dyre spillerne forlater skuta. Jeg er ikke så bekymret for det. Synes stallen er ganske jevnt besatt på alle plasser, bare vi ikke mister flere på samme posisjon. Og for all del ikke Jon.

 

Tar vi fram litt kynisme så er det klart at en landslagskaptein på 27 år med 2 år igjen av kontrakten er på topp i verdi akkurat da. Timingen kunne ikke vært bedre for et salg, med mindre spillermarkedet skulle vende tilbake til de ville tilstandene vi hadde.

 

Men jeg forstår Martin - han må vektlegge sin egen karriere. Hadde han ikke vært på landslaget hadde han nok blitt værende. Men skal han beholde posisjonen for Norge måtte han gjøre noe.

 

Men om/når vi møter ham i kamp mot Brann blir merkelig. Men vi er langt unna Tippeligaen. Vi har andre utfordringer å tenke på.

 

Martin forlater klubben med hevet hode og fortjener alles honnør. Vi ble litt fattigere, tross millionene vi får for ham. Men jeg har en følelse av at han kommer tilbake...

 

I alle fall en drøm. Gå med fred, Martin.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


vi henter han sommeren om et og halvt år, misfornøyd med all den skarringen som han vil høre hver jævla dag, kan ikke være lett å måtte ta det til vane å si "hæ?" for hver bergenser som snakker til deg, og snakke skotsk med Winters er jo som om jeg skulle snakka russisk, skjøønner ikke hva han sier uten tekst på tv-en. Vi kjøper han tilbake for en symbolsk sum, hvis vi er uheldige så må vi vente 2 1/2 år for å betale 10% av det Brann ga for Martin idag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Klart det er trist å miste vår beste utespiller, landslagskaptein og største profil på en gang. Heldigvis spilte han på den plassen vi har best oppdekning og størst konkurranse.

 

Jeg er også redd for at penga går rett i sluket for å dekke årets underskudd. Også jeg forstår ikke helt at faren kan eie noe av ham når han ikke ble kjøpt, men forlenget kontrakten da han kom gratis fra Røkke.

 

Nedsiden vår er nok at uten Martin mistet vi profilen og helt sikkert en del tilskuere i 2005. Det kan også føre til at flere av de gode/dyre spillerne forlater skuta. Jeg er ikke så bekymret for det. Synes stallen er ganske jevnt besatt på alle plasser, bare vi ikke mister flere på samme posisjon. Og for all del ikke Jon.

 

Tar vi fram litt kynisme så er det klart at en landslagskaptein på 27 år med 2 år igjen av kontrakten er på topp i verdi akkurat da. Timingen kunne ikke vært bedre for et salg, med mindre spillermarkedet skulle vende tilbake til de ville tilstandene vi hadde.

 

Men jeg forstår Martin - han må vektlegge sin egen karriere. Hadde han ikke vært på landslaget hadde han nok blitt værende. Men skal han beholde posisjonen for Norge måtte han gjøre noe.

 

Men om/når vi møter ham i kamp mot Brann blir merkelig. Men vi er langt unna Tippeligaen. Vi har andre utfordringer å tenke på.

 

Martin forlater klubben med hevet hode og fortjener alles honnør. Vi ble litt fattigere, tross millionene vi får for ham. Men jeg har en følelse av at han kommer tilbake...

 

I alle fall en drøm. Gå med fred, Martin.

20837[/snapback]

 

Usedvanlig godt oppsummert Alz

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er glad han ikke gikk til "hele Norges Rosenborg" jeg!

 

Dette er i tråd med Loe's utspill i fjor (?) der han vel anbefalte norske toppklubber om å ikke selge sine beste spillere til RBK! Når han først bestemte seg for å forlate oss, synes jeg Brann var et greit nok valg. Jeg har faktisk ikke så veldig mye i mot Brann jeg, bortsett fra når de møter Stabæk!

 

Må få ønske Martin lykke til i byen bak de 7 fjell, og takke for innsatsen i blaatt så langt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Martin Klar For Brann
×
×
  • Opprett ny...