Gå til innhold

Glem Martin - Han Er Rød!


mbh
 Del

Anbefalte innlegg


*grøsss!* Muri?! Fortell meg at du kødder!

 

Mike, Christian, Jon eller Stian er mine favoritter. Skal noen av unggutta velges må det være Morten eller Inge.

 

Jeg vil ha en kaptein som virkelig kan dirigere og blir forbanna når noen ikke gjør jobben sin, ikke bare er blid og hyggelig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


........ Stian er mine favoritter.

 

Er litt usikker på den der, jeg. Stian som kaptein? Høres litt tvilsomt ut.

 

Hvis det viser seg at han blir i klubben, til tross for alle spekulasjoner, så har han ihvertfall vist klubbfølelse. Men det gjenstår å se......

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hørte det er en eller annen manager i England som mente at kun midtbanespillere bør være kapitein, slik at det er praktisk mulig å gi beskjeder i løpet av kampen.

 

Velger man en slik tilnærming er vel Tommy er godt valgt. Velger man fritt går jeg for Mike eller Jon

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Yviler på at stian blir kaptein. Blir nok en av veteranene. Tom, Mike eller IA. Angående Holter så vet jeg ikke, men det er nok fare for at han spiller sin siste sesong neste år.

Syns ikke det burde være noen automatikk i kaptein på midtbanen. Bælsvik og Raul f.eks

Lenke til innlegg
Del på andre sider


IA er vanligvis opptatt med å bære motspillere av banen under opphetede situasjoner, så han har ikke tid til å være kaptein.

20960[/snapback]

 

 

tja hadde også sagt ia, men du har rett...;-)

kunne tenke meg mike eller tom eller holter.

 

stian forsvinner, da er jeg sikkert på!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Christian blir neppe kaptein ettersom han har maks 2 sesonger igjen på toppnivå(TL og 1 div) og håper og tror ikke han blir kaptein, jeg er rimelig sikker på at Mike blir kaptein, ellers tror jeg at Tommy eller KANSKJE Tom blir visekaptein, men holder en knapp på Mike som kaptein og Tomyy som visekaptein.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


stian forsvinner, da er jeg sikkert på!

20967[/snapback]

 

Skjønner ikke hvorfor du er så sikker på det men :S, eneste formelle forespørselen Stabæk har fått på han er fra Molde men der var han på mandag for 2-3 uker siden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skjønner ikke hvorfor du er så sikker på det men :S, eneste formelle forespørselen Stabæk har fått på han er fra Molde men der var han på mandag for 2-3 uker siden.

 

Det kan jo hende man bygger på informasjon fra Molde og ikke primært fra Stabæk

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg håper i alle fall ikke Belsvik blir kaptein...

 

Jeg nevnte Stian litt fordi han er en av de få på laget om viser skikkelig temperament. Jeg vil at laget skal ledes med jernhånd, og om ikke bonus får spillerne til å ute maks, så får det være frykten for den tøffe kapteinen og den nådeløse treneren. Kapteinen må være fast på laget, bør ha autoritet og rutine => Mike. Må det være en midtbanespiller er nok alternativet Tommy. Jon er kanskje litt snill, men han kan kjefte litt også har jeg hørt. Hvis kapteinen skal lede laget aktivt er det nok en ulempe om keeper er kaptein. Jeg har vondt for å tro at det blir handlet inn noen aktuelle kapteinsemner. Det blir nok Mike.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hørte det er en eller annen manager i England som mente at kun midtbanespillere bør være kapitein, slik at det er praktisk mulig å gi beskjeder i løpet av kampen.

20963[/snapback]

 

Paulo Maldini & Franco Baresi er vel gode eksempler på at midtstoppere kan være alldeles utmerkede kapteiner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skjønner ikke hvorfor du er så sikker på det men :S, eneste formelle forespørselen Stabæk har fått på han er fra Molde men der var han på mandag for 2-3 uker siden.

 

Det kan jo hende man bygger på informasjon fra Molde og ikke primært fra Stabæk

20970[/snapback]

jeg bygger på ingen informasjon, hverken fra molde eller fra stabæk.

jeg bygger på min innerst følelse.

 

jeg har lært mye om eventuelle transferaksjoner og stabæk sin "informasjonslyst" siden marel forsvant...

og jeg vet imidlertid at stabæk ikke liker å snakke om dette temaet, og je mindre de snakker desto rimeliger er det at en spiller forsvinner...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som så på TV2 sporten igår? Handlet om hvor mye penger andresen har skaffet klubben og at hanalltid kommer tilbake gratis.. Lo litt når Aalbu forklarte at vi har en avtale med martin om å komme gratis tilbake, men det vet ikke brann da.. Ble også nevnt at jakten på en erstatter for Andresen er igang, men at det ikke blir lett (som om vi ikke visste det). Jeg mener vi har erstatteren i Hauger.

 

Jansson sa følgende, vi ser etter spillere i norge, kanskje til og med utenlands, kanskje til og med i sverige...

 

Fikk egentlig litt sjokk over at en reportasje som ikke var negativ dukket opp om stabæk nå i desember.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som så på TV2 sporten igår? Handlet om hvor mye penger andresen har skaffet klubben og at hanalltid kommer tilbake gratis.. Lo litt når Aalbu forklarte at vi har en avtale med martin om å komme gratis tilbake, men det vet ikke brann da.. Ble også nevnt at jakten på en erstatter for Andresen er igang, men at det ikke blir lett (som om vi ikke visste det). Jeg mener vi har erstatteren i Hauger.

 

Jansson sa følgende, vi ser etter spillere i norge, kanskje til og med utenlands, kanskje til og med i sverige...

 

Fikk egentlig litt sjokk over at en reportasje som ikke var negativ dukket opp om stabæk nå i desember.

21036[/snapback]

 

 

Tror nedrykket er et ledd i Ingos medieplan. Stabæk har vel aldri vært så mye i media.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Glem Martin - Han Er Rød!
×
×
  • Opprett ny...