Markus 5 Share Posted December 15, 2004 (edited) Share Posted December 15, 2004 (edited) Tror nedrykket er et ledd i Ingos medieplan. Stabæk har vel aldri vært så mye i media. 21041[/snapback] Genialt! 21043[/snapback] Vel vel, lettveggen som som godeste Ingebrigt sa han gikk for et par år siden var kanskje en betongvegg og vi kan vel utelukke at gikk sakte i den. Memrer en historie om Gullit som stod i dusjen når han trente Newcastle og fablet om 5 spisser - tror Ingebrigt er i samme dusj. Men genialt - det er det !!! Edited December 15, 2004 by Markus Link to post Share on other sites More sharing options...
palau 0 Share Posted December 21, 2004 Share Posted December 21, 2004 ER det ikke mulig å vente LITT med dette Kapteinspratet da....??? Jeg tror det oftest er enklest å velge kaptein blant dem man vet er i stallen og i 1.ellevern.... andre her synes tydeligvis det kan være alright med et kapteinsvalg i desember, gjerne velge en som kanskje spiller for en annen klubb i 05-sesongen. Jeg opponerer mot min gamle mattelærer: Faktorenes orden er IKKE likegyldig! Link to post Share on other sites More sharing options...
Markus 5 Share Posted December 22, 2004 Share Posted December 22, 2004 Martin blir annet en rød Og mens bergenserne har måttet tåle 450' date='6 millimeter regn på en måned, kommer det normalt 720 millimeter nedbør på et år i Oslo. Kilde Link to post Share on other sites More sharing options...
Rubbster 0 Share Posted December 23, 2004 Share Posted December 23, 2004 våt? Link to post Share on other sites More sharing options...
AndersBD 1,000 Share Posted December 24, 2004 Share Posted December 24, 2004 God Jul Martin, jeg mener å huske du skrev under en annen langtidskontrakt for en kort stund siden også... http://fotball.adressa.no/nyhetsarkiv/arti...articleID=71804 Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 9,591 Share Posted December 24, 2004 Share Posted December 24, 2004 Tenk å dra til Bergen for å prøve å vinne seriegull! Det skjer jo aldri (40 år siden nå) viser statistikken. De penga, de penga er nokså kvalmende, selv på en dag som denne. Link to post Share on other sites More sharing options...
Rich 646 Share Posted December 24, 2004 Share Posted December 24, 2004 Tenk å dra til Bergen for å prøve å vinne seriegull! Det skjer jo aldri (40 år siden nå) viser statistikken. De penga, de penga er nokså kvalmende, selv på en dag som denne. 21642[/snapback] Tror faktisk Brann har den beste stallen og de beste forutsetninger for å bli seriemestere i 2005, så dette ler ikke jeg av. Det er veldig lenge siden Chelsea sist vant serien i England, men ingen ler av dem.... Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 9,591 Share Posted December 25, 2004 Share Posted December 25, 2004 God jul, Richard! Ja, vi får se etter neste sesong, ligger det an til et veddemål? Ang. Chelsea har vel de satt rekord i spillerkjøp og trenerkjøp med ca, en tierpotens i forhold til nr.2........ Link to post Share on other sites More sharing options...
Bendix 64 Share Posted December 27, 2004 Share Posted December 27, 2004 Litt av problemet sist sesong var jo at vi ikke hadde noen skikkelig ledertype; og det er det viktig at kapteinen er! Martin var det før han dro til England, Mike var det ikke Det eneste skikkelige kapteinsemnet i stallen nå er etter min mening IA. Det er et fett hvor på banen en kaptein spiller både Belsvik (spiss) og Frode Olsen (keeper) var typiske kapteiner Mulig Tom kunne vokst med oppgaven og blitt en bra kaptein, men da må han være i 1. 11èrn Link to post Share on other sites More sharing options...
mbh 8,293 Share Posted February 21, 2009 Share Posted February 21, 2009 eller Stian er mine favoritter. Jeg vil ha en kaptein som virkelig kan dirigere og blir forbanna når noen ikke gjør jobben sin, ikke bare er blid og hyggelig. Morsomt å lese gamle tråder! De viser at det går opp og ned her i verden. Her heier f.eks Alz på Stian Ohr som ny kaptein... Link to post Share on other sites More sharing options...
smurfeblaa 118 Share Posted February 22, 2009 Share Posted February 22, 2009 eller Stian er mine favoritter. Jeg vil ha en kaptein som virkelig kan dirigere og blir forbanna når noen ikke gjør jobben sin, ikke bare er blid og hyggelig. Morsomt å lese gamle tråder! De viser at det går opp og ned her i verden. Her heier f.eks Alz på Stian Ohr som ny kaptein... Noen ganger går ting litt Alz over hodet Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts